AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Del Skrevet 5. januar 2021 Orker gode råd, ikke kjeft. Jeg har en katt som plutselig har begynt å drikke vannvittig mye vann, og tisser flere ganger om dagen. Noen som vet hva det er? Er det noe jeg kan gi katten for å hjelpe? Han har vært mye inne nå pga kulde, så da har jeg lagt merke til dette. Han er ikke kastrert, og har alltid vært ute hver natt. Dette er første gang han har holdt seg inne selv om det er kaldt. Katten blir 7 år denne måneden, og har alltid vært sunn og frisk og aldri hatt noe problem med helsa. Har lagt merke til at han har lagt på seg litt rundt magen det siste året. Det er alt. Anonymkode: 67b76...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Del Skrevet 5. januar 2021 Ring dyrlegen. Anonymkode: faaea...020 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 5. januar 2021 #3 Del Skrevet 5. januar 2021 Nyretrøbbel? Diabetes? Vanskelig å seie, men dyrlegen kan heilt sikkert svare betre enn nokon av oss på KG. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Del Skrevet 5. januar 2021 Ta med katten til veterinæren, for det kan f.eks være diabetes. Anonymkode: 41844...827 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Del Skrevet 5. januar 2021 Huff, ja, får ringe dyrlegen. Er så redd for hva det kan være. Anonymkode: 67b76...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, ja, får ringe dyrlegen. Er så redd for hva det kan være. Anonymkode: 67b76...ca8 Kan være noe så uskyldig som UVI. Eller det kan være feks diabetes. Men til dyrlegen må du. Anonymkode: bd9bd...c08 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Del Skrevet 5. januar 2021 Diabetes, nyretrøbbel, urinveisinfeksjon. Mye drikking/tissing er dessverre ikke noe man kan fikse med urter, men som krever et besøk hos dyrlegen. Anonymkode: 9e864...86d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huff, ja, får ringe dyrlegen. Er så redd for hva det kan være. Anonymkode: 67b76...ca8 Da er det i alle fall lurt å ringe dyrlegen, i stedet for å kaste bort tid på tvilsomme hjemmeremedier. Håper alt går bra med katten din, og at det enten er ingenting i veien eller en bagatell som er lett å fikse. ❤️ Anonymkode: 1bf6b...96a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Del Skrevet 5. januar 2021 Uansett så skal en være forsiktig med å gi kattene urter o.l. For de kan det være rene giften. Anonymkode: 41844...827 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Del Skrevet 5. januar 2021 Ring dyrlegen! Har ein gammal katt med nyresjukdom. Det er ikkje sikkert det er noko farleg altså, kan f.eks vere urinveisinfeksjon. Men best å finne ut av det så tidlig som mulig. Om det er nyrene, vil dyrlegen anbefale spesialfor. Anonymkode: 93b94...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Del Skrevet 5. januar 2021 Det kan også være Cushings syndrom. Anonymkode: 75fe2...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. januar 2021 #12 Del Skrevet 5. januar 2021 Diabetes og det hjelper ikke å gi han urtemedisiner mot det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Del Skrevet 5. januar 2021 Orker nesten ikke tenke på hva det kan være, men skal ringe dyrlegen, ja. Vet dere om det koster flere 1000 for behandling? Har så lite penger for tida... Anonymkode: 67b76...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Del Skrevet 5. januar 2021 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Diabetes og det hjelper ikke å gi han urtemedisiner mot det. Vet du at det er diabetes? Anonymkode: 67b76...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. januar 2021 #15 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Orker nesten ikke tenke på hva det kan være, men skal ringe dyrlegen, ja. Vet dere om det koster flere 1000 for behandling? Har så lite penger for tida... Anonymkode: 67b76...ca8 Det hjelper ikke. Er katten syk, får du ta den til veterinær, uansett hva det måtte koste. Får ikke katten hjelp, blir den pint i hjel. Spør veterinæren om avbetaling. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Del Skrevet 5. januar 2021 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Det hjelper ikke. Er katten syk, får du ta den til veterinær, uansett hva det måtte koste. Får ikke katten hjelp, blir den pint i hjel. Spør veterinæren om avbetaling. Ja, jeg skal bestille time hos dyrlegen. Håper det går an med avbetaling. Anonymkode: 67b76...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. januar 2021 #17 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du at det er diabetes? Anonymkode: 67b76...ca8 Herregud, nei, selvsagt vet jeg ikke det. Katten MÅ til veterinær og bli medisinert. Vi som sitter her kan ikke vite hva som feiler katten din. Ring en vetrinær i morgen. (jeg fikk ikke til å multisitere) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg syns du er en dårlig dyreeier som ikke har kastrert hannkatten din som har gått ute i 7 år, og vil gi ham urter istedenfor å ta ham til dyrlegen når du tror han er syk. Kontakt dyrlegen. Anonymkode: 28ef4...c92 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Del Skrevet 5. januar 2021 Dyrlege og vær så snill, få katten kastrert! Anonymkode: a96df...335 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns du er en dårlig dyreeier som ikke har kastrert hannkatten din som har gått ute i 7 år, og vil gi ham urter istedenfor å ta ham til dyrlegen når du tror han er syk. Kontakt dyrlegen. Anonymkode: 28ef4...c92 Han er bare ute om nettene, men er inne hele dagen og sover og koser seg. Jeg bare lurte på om det var noe jeg kunne gi han av urter. Er vel lov å spørre. Uansett har jeg passet godt på han i alle år og han har aldri hatt problemer med helsa før nå. Så jeg er jo snill som passer på han og følger med på helsa. Anonymkode: 67b76...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå