Gå til innhold

Hvor har dere mest sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I senga? Eller andre steder? Dere i langvarig forhold? Kom gjerne med tips;)

Mannen tok meg nettopp over stuebordet, en kjapp en, mens barna var på rommene. Jeg synes slike ting er viktig å få til. Vært gift i 15 år. 

Anonymkode: bfd13...77d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både barn nr 2 og nr 3 ble laget på sofaen. Er jo alltid barn i senga vår😅

Anonymkode: dd55e...df5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig samleie er oftest på soverommet, men jeg elsker å suge min mann mens vi ser på TV. 

Anonymkode: 3abef...47f

• Liker 2
Skrevet

Ofte på badet mens barna er opptadd med andre ting. Vi har forskjelig leggetid så sjelden det passer da. "Jeg må vise deg noe på badet" = "nå skal det pules".

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

I senga eller så har gulvet i garderoben blitt vår nye favoritt 🤭  ikke så spesielt spennende, men veldig digg. Noen ganger på vaskerommet på benken der, ellers så kan vi begynne hvor som helst i huset, men ender som oftest i en av sengene. Samboere i 5 år, ingen barn 🙂

Anonymkode: 38f0f...9e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 18.01):

Både barn nr 2 og nr 3 ble laget på sofaen. Er jo alltid barn i senga vår😅

Anonymkode: dd55e...df5

Haha, samme her! Hjørnesofaen i stua 🤣 Har sex i senga kanskje to ganger i året. Har alltid sex i sofaen på hytta også.. 

Anonymkode: 45422...abd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mumsmums skrev (På 5.1.2021 den 23.00):

Ofte på badet mens barna er opptadd med andre ting. Vi har forskjelig leggetid så sjelden det passer da. "Jeg må vise deg noe på badet" = "nå skal det pules".

Hvilken stilling blir det da?

Anonymkode: 2e3c4...fc3

AnonymBruker
Skrevet

I senga, selvsagt. Vil jo ha det en behagelig plass. Men vi driver med BDSM så det blir masse andre steder og aktiviteter også. 😍😋

Anonymkode: 9d2f4...59c

AnonymBruker
Skrevet

Dusjen! Ikke noen spesiell grunn, annet enn at vi dusjer sammen hver dag - kontra at vi legger oss/våkner til forskjellige tider. Stort pluss for at det er godt og varmt der 😁

Anonymkode: 07b73...4a3

Skrevet

Stort sett i senga

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alltid i sengen. En sjelden gang på sofaen. Savner egentlig litt mer variasjon og spontanitet, og kunne gjerne tenke meg å bli bøyd over kjøkkenbenken iblant

Anonymkode: a2438...c45

AnonymBruker
Skrevet

I boblebadet utendørs 🙈 Sjelden i sengen, for der havner ofte kidsa. Men "sortere litt klær på badet" er også en vinner, garantert at ingen av ungene kommer diltende for å hjelpe til da🤣

Anonymkode: 8c280...276

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilken stilling blir det da?

Anonymkode: 2e3c4...fc3

Bakfra over vasken eller vaskemaskina, eller sittende på en av delene. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Senga vinner på antall ganger, men variasjonen er stor. Når vi skal ta oss god tid har jeg innredet et rom i kjelleren som har en del utstyr som ikke vises fram for alle. Dersom man uforvarende kommer inn i kjelleren, ser deg ut som et vanlig trimrom/verksted.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid i ektesenga

Anonymkode: e96e6...9ca

Skrevet

Stort sett alltid i sengen ja. Opptakten kan gjerne starte andre steder som i sofaen eller på kjøkkenet, men vi ender alltid opp i sengen.
Har oppgjennom årene likevel hatt noen sporadiske på badet, vaskerommet og på en bod 😲
Men det var men barna var våkne og opptatt med andre ting, da måtte vi finne steder der vi kunne være i fred.
Stunden i boden ble avbrutt av en barnestemme utenfor døren "mamma, pappa, hva gjør dere" Svaret kom kjapt fra oss "vi bare rydder litt" klærne kom på  like kjapt, så var den stunden over..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett i senga. Altså, vi kan begynne å kysse og klå på hverandre på sofaen, men jeg er litt nervøs for at barnet plutselig skal våkne (selv om det nesten aldri skjer), så da flytter vi inn på soverommet. Badet har andreplass. Andre steder skjer kun når vi er alene hjemme.

Anonymkode: 87140...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...