AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hallo! Jeg vil ha en litt solkysset hud, men er selvfølgelig hvit som et laken i dette vintermørket. Jeg vil ikke bli oransje og sjollete. Har hørt mye bra om Sophie Elise sin self-tan-serie "Glöd". Noen som har prøvd? Hvor lenge holder fargen? Lukter det godt? Jeg har også hørt mye bra om de der face-dropsene som hun har. Noen som har erfaring? Anonymkode: 35b3a...04b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Tror du får bedre svar på Velvære, hudpleie og kosmetikk enn på Hobby og fritid. Anonymkode: 3e8d1...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har prøvd glød instant tan, fikk litt farge men ikke mye. Har en venninne som har prøvd den vanlige glød i både medium og dark, i medium fikk hun ikke noe farge og i dark fikk hun litt. Hun er veldig blek i utgangspunktet så det blir vanligvis veldig synlig når hun tar selvbruning. Har en annen venninne som bruke self tan drops og som er veldig fornøyd. Jeg bruker mye selvbruning og glød er en av de dårligste jeg har prøvd. Anbefaler bondi sands eller st. tropez😄 Anonymkode: d82ce...570 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 18.38): Tror du får bedre svar på Velvære, hudpleie og kosmetikk enn på Hobby og fritid. Anonymkode: 3e8d1...d0f Smart! Så ikke den jeg Anonymkode: 35b3a...04b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 10.47): Jeg har prøvd glød instant tan, fikk litt farge men ikke mye. Har en venninne som har prøvd den vanlige glød i både medium og dark, i medium fikk hun ikke noe farge og i dark fikk hun litt. Hun er veldig blek i utgangspunktet så det blir vanligvis veldig synlig når hun tar selvbruning. Har en annen venninne som bruke self tan drops og som er veldig fornøyd. Jeg bruker mye selvbruning og glød er en av de dårligste jeg har prøvd. Anbefaler bondi sands eller st. tropez😄 Anonymkode: d82ce...570 Takk for svar! Interessant, jeg har liksom hørt såå mye om glöd. Får se selv kanskje Men tror jeg prøver self tan drops! De virker bra og jeg har ikke sett noe lignende en annen plass eller fra et annet merke. Anonymkode: 35b3a...04b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Fikk bra farge første dagen men etterhvert fikk jeg flekkete tørr hud og sår. Anbefales ikke Anonymkode: a3b80...fb5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fikk bra farge første dagen men etterhvert fikk jeg flekkete tørr hud og sår. Anbefales ikke Anonymkode: a3b80...fb5 Ojj hørtes ikke bra ut 😕 Bruker du å være sensitiv for hudprodukter generelt? Anonymkode: 35b3a...04b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk for svar! Interessant, jeg har liksom hørt såå mye om glöd. Får se selv kanskje Men tror jeg prøver self tan drops! De virker bra og jeg har ikke sett noe lignende en annen plass eller fra et annet merke. Anonymkode: 35b3a...04b Jeg synes dråpene til kicks er bedre en glød. Føler de varer lenger også. Har snart brukt opp min fra glød, må jo ta på nesten hver dag. Kicks tar jeg på 2 ganger i uken for å holde ved like. Skal også sies jeg bruker sminke hver dag så jeg renser huden godt hver morgen og kveld Anonymkode: 38554...17d 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 Har testet denne. Fikk noe farge,men den holder ikke spesielt lenge. Har også fått veldig uren hud når jeg har brukt den. Renser hud morgen og kveld. Noen som har tips til drops som ikke gir urenheter? Anonymkode: dd045...7da
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 13.13): Har testet denne. Fikk noe farge,men den holder ikke spesielt lenge. Har også fått veldig uren hud når jeg har brukt den. Renser hud morgen og kveld. Noen som har tips til drops som ikke gir urenheter? Anonymkode: dd045...7da James Read tan drops Anonymkode: 46f34...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå