Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2002 #21 Skrevet 26. september 2002 Bli med da! Hihi http://www.geocities.com/folke_dans/ Jeg skal på nybegynner helgekurs den 16 og 17 november... Det anbefales i allefall :D oh..var litt fristende..morsom opplevelse for livet.. hei..nå ødela vi en tråd igjen !!
Gjest Diva Skrevet 26. september 2002 #22 Skrevet 26. september 2002 OOOOOOPS. Sorry folkens :oops: Det er så lett å bli revet med. Mine dypeste beklagelser..... :-? Send mg en PM hvis du vil joine da :D
Gjest Tynn Skrevet 26. september 2002 #23 Skrevet 26. september 2002 Hør her, JEG veier det samme som du og er bare 1,65 cm. Jeg får til stadighet streng beskjed om å spise meg opp. Flere har vært mistenksomme om jeg har en spiseforstyrrelse... Jeg har det bra med meg selv selv om folk synes jeg er for tynn, men du kan jo da tenke deg hvordan DU ser ut fra andres øyne som er høyere enn meg... Dessuten. Er det ikke litt latsabbete å tenke at magemusklene skal poppe frem av at man sitter 24 timer i døgnet på en stol og spiser mindre? Må nesten le litt jeg... Videre: det hjelper lite å trene hvis man ikke gir kroppen nok proteinrik og vitamin etc...rik mat å bygge musklene av.
Gjest Brenda Skrevet 26. september 2002 #24 Skrevet 26. september 2002 Slettet. Hun som startet tråden har et problem. Slike spydigheter som dette hjelper henne ikke. Hege (mod.)
Gjest Starya Skrevet 27. september 2002 #25 Skrevet 27. september 2002 Sitat slettet. ...ha...ha..ha... :-?
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2002 #26 Skrevet 27. september 2002 Sitat slettet Ja.. du var jo..morsom
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #27 Skrevet 1. oktober 2002 Er du helt lost?? Pass opp for spiseforstyrrelser sier nå jeg.. Er 174 og veier 10 kg mer enn deg! Og ser SLANK og BRA ut! Watch out..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå