Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har ett hull i neseskilleveggen og vurdere operere dette, samt gjøre noen korrigeringer på nesen utvendig.

Er det noen som har erfaring med operasjon av hull i neseskillevegg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager det er litt of topic, men hvordan oppdaget du at du hadde hull? Har dessverre ingen erfaring 

Anonymkode: 525e6...808

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det selv, men ikke noe plaget med det så lar det være sånn. Liker nesa mi fra før og risikoen for at den forandrer seg med en operasjon er stor sa legen til meg. 

Anonymkode: 75699...ee0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager det er litt of topic, men hvordan oppdaget du at du hadde hull? Har dessverre ingen erfaring 

Anonymkode: 525e6...808

Var hos legen pga plaget med rennende og tett nese. Han tok en titt inni nesen og fant et relativt stort hull i neseskilleveggen. Får hele fingertuppen igjennom, og burde operere inn en falsk neseskillevegg da nesen kan «synke». 

• Liker 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
annonym2021 skrev (På 5.1.2021 den 16.43):

Hei,

Jeg har ett hull i neseskilleveggen og vurdere operere dette, samt gjøre noen korrigeringer på nesen utvendig.

Er det noen som har erfaring med operasjon av hull i neseskillevegg?

Jeg har selv ett minst like stort hull.. har du operert? Hvordan gikk det? Ønsker operere, da jeg ser endringer på nesen min..

Anonymkode: 9f572...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kommer av feks bruk av mye nesespray, så må du være forsiktig med ytterligere korrigering av nesen, da dette kan ha ødelagt vev:

https://www.nrk.no/norge/otrivin-nese-burde-aldri-vaert-operert-_-fikk-erstatning-1.17235117

"De foreslo etter flere undersøkelser å operere nesa hennes. Hun kunne få dekket operasjonen av det offentlige.

Hun ønsket i tillegg å fjerne en liten hump oppe på nesa. Den kosmetiske delen av operasjonen betalte hun for selv.

Operasjonen gikk galt. Nesesprayen hadde ødelagt vevet inni nesa til Jenny og den faller sammen."

Anonymkode: 99090...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...