AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hei Jeg surret bort 20 årene på sykdom og nav. Jeg tok meg sammen tilslutt og ble ferdig med sykepleien. Jeg har nå muligheten til å nedbetale alt gjeld, og spare til egenandel til boliglån ved å bo og jobbe på et "øde" sted. Dette er selvfølgelig bra for mitt privatøkonomi. Det som bekymrer meg er jeg er 33 år gammel. Fruktbarheten min går bare nedover. Jeg skulle egentlig date mye nå for å bli samboer med noen, og etter to til tre år sammen fått barn sammen. Jeg vurder nå å holde igjen det prosjektet til jeg er 36 år gammel. Jeg vet det ikke er sunn å føle at jeg setter live mitt på vent. Det er sikkert mange fine folk der jeg har fått tilbud om å jobbe, men siden jeg hater snø og mørke, så er ikke det et sted jeg vill bo for alltid. Eventuelle bekjentskap og vennskap er noe som starter, men dør når jeg flytter tilbake igjen. Jeg vet ikke hvorfor det føles så bittert. Er det noe her som har gjort noe lignende? og har noen gode råd? Anonymkode: 2187a...142
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Det finnes single menn på ''øde'' steder også, kanskje det er der du møter noen? Ellers må man tørre å tenke at vennskapelige relasjoner ofte midlertidige, og noen ganger ikke stedbundet. Med bedre privatøkonomi blir du bedre rustet til å få barn. Tror du må se på dette som en investering i livet ditt, og blir det ikke verre å gjøre det senere om du finner en partner der du bor nå, og vedkommende ikke vil bli med? Aldri si aldri med snø og mørke forresten, jeg hater vind og skulle liksom aldri tilbake til den lille øya mi hvor det ''aldri'' er vindstille. Gjett hvor jeg endte opp. Anonymkode: c83f8...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Jeg kan love deg at det finnes familieklare menn i bøtter og spann på bygdene. Det er jo her du faktisk finner dem. Dem som ikke klarer å finne seg dame fordi det rett og slett ikke finnes damer. Det vil bli rift om beinet ditt når du flytter på bygda, bare du selv ellers er normal og medium sosial. Snø og mørke høres verre ut enn det er. Så fremt du ikke fysisk går rundt å irriterer deg, så er det ikke noe du tenker særlig over blant hverdagslige problemer. Dessuten så blir du overkompensert med lys og sol fra mai til september. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aldri si aldri med snø og mørke forresten, jeg hater vind og skulle liksom aldri tilbake til den lille øya mi hvor det ''aldri'' er vindstille. Gjett hvor jeg endte opp. Anonymkode: c83f8...2ad Hey.. jeg bor også på en aldri vindstille øy Anonymkode: 89b47...fad 2
Majer Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Jeg hadde gjort det samme om jeg fikk med meg min bedre halvdel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå