AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #41 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen❤️ du er ikke verdiløs selv om folk ikke gratulerer deg. Folk er nok opptatt med sitt, og glemmer å gratulere. Jeg vet hvordan det føles ut.. Anonymkode: 75c8a...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #42 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen🥳🥳😊😊 Anonymkode: 77ffb...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spretterten Skrevet 5. januar 2021 #43 Del Skrevet 5. januar 2021 En stor bursdagsklem til deg💝🎉🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #44 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen Dessverre må jeg innrømme at jeg også kan glemme å gratulere andre mennesker på bursdagen deres. Det er ikke vondt ment i det hele tatt, det er bare innimellom kaotisk i hverdagen min. Men jeg husker bursdagen til mine aller nærmeste da. Anonymkode: 79b17...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 5. januar 2021 #45 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golita Skrevet 5. januar 2021 #46 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer med dagen til deg 🥰🥰😊😊 Håper du har hatt en fin dag uansett ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 5. januar 2021 #47 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har bursdag og har ikke hørt noe fra noen. Syns det er trist, siden jeg ringer alle mine venner og familie når de fyller år. De jeg ikke er så nær sender jeg en melding eller skriver på veggen deres. Jeg har ikke hørt noe fra noen. Føler meg så verdiløs. Anonymkode: 79d0f...14a Gratulerer med dagen! Ja, det er ikke så uvanlig at kun de som får bursdagsvarsel på facebook faktisk ''husker'' noens bursdag. Ei jeg kjenner fortalte en gang at svigerforeldrene hennes glemte bursdagen hennes 3 år på rad og gratulerte ikke og da samboeren hennes påpekte på det fjerde året at hun synes ikke det er greit, da begynte de å sende regelmessige gratulasjoner. Sikkert laget en eller annen påminnelse på mobilen slik mine besteforeldre gjorde for å holde seg a jour med alles bursdager. Likevel, jeg håper du er i en alder hvor du er voksen og moden nok for å ikke legge så mye vekt på sånt. Det aller viktigste er at DU vet at du har bursdag og feirer deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 5. januar 2021 #48 Del Skrevet 5. januar 2021 Til lykke med dagen din, kjære TS! 🤗🥳❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 5. januar 2021 #49 Del Skrevet 5. januar 2021 Gratulerer så mye med dagen 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå