Gå til innhold

Jeg har bursdag, og har ikke hørt noe fra noen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gratulerer med dagen❤️ 

du er ikke verdiløs selv om folk ikke gratulerer deg. Folk er nok opptatt med sitt, og glemmer å gratulere. Jeg vet hvordan det føles ut.. 

Anonymkode: 75c8a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gratulerer med dagen:bursdag: Dessverre må jeg innrømme at jeg også kan glemme å gratulere andre mennesker på bursdagen deres. Det er ikke vondt ment i det hele tatt, det er bare innimellom kaotisk i hverdagen min. Men jeg husker bursdagen til mine aller nærmeste da.

Anonymkode: 79b17...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har bursdag og har ikke hørt noe fra noen. Syns det er trist, siden jeg ringer alle mine venner og familie når de fyller år. De jeg ikke er så nær sender jeg en melding eller skriver på veggen deres. Jeg har ikke hørt noe fra noen. Føler meg så verdiløs. 

Anonymkode: 79d0f...14a

Gratulerer med dagen!

Ja, det er ikke så uvanlig at kun de som får bursdagsvarsel på facebook faktisk ''husker'' noens bursdag. Ei jeg kjenner fortalte en gang at svigerforeldrene hennes glemte bursdagen hennes 3 år på rad og gratulerte ikke og da samboeren hennes påpekte på det fjerde året at hun synes ikke det er greit, da begynte de å sende regelmessige gratulasjoner. Sikkert laget en eller annen påminnelse på mobilen slik mine besteforeldre gjorde for å holde seg a jour med alles bursdager.

Likevel, jeg håper du er i en alder hvor du er voksen og moden nok for å ikke legge så mye vekt på sånt. Det aller viktigste er at DU vet at du har bursdag og feirer deretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...