Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt mye med kynnere. De begynte før halvgått svangerskap, og de har kommet ved den minste bevegelse eller endring av stilling. Jeg har våknet hver natt av kynnere siden uke 24. Den siste uken har jeg hatt litt mindre, spesielt når jeg går. Er i uke 32. Er det noen som har opplevd dette? Er det bare en gledelig overraskelse? Eller kan det være tegn på at noe ikke er som det skal (hysterisk førstegangs her).... 

Anonymkode: f181c...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde definitivt mest kynnere fra uke 17/18 og til uke 30 ca. Derfra forsvant de mer eller mindre, før de tok seg opp igjen i dagene før fødsel :) Så lenge du kjenner liv som normalt og ellers føler deg bra ville jeg ikke blitt bekymret.

AnonymBruker
Skrevet
boblevann skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde definitivt mest kynnere fra uke 17/18 og til uke 30 ca. Derfra forsvant de mer eller mindre, før de tok seg opp igjen i dagene før fødsel :) Så lenge du kjenner liv som normalt og ellers føler deg bra ville jeg ikke blitt bekymret.

Så godt å høre 🙂🙂 Joda, kjenner liv som vanlig. Formen er litt opp og ned, men det er også vanlig 😫

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så godt å høre 🙂🙂 Joda, kjenner liv som vanlig. Formen er litt opp og ned, men det er også vanlig 😫

Ja, ''føler deg bra'' er vel et relativt begrep under et svangerskap 🤨 Jeg omformulerer til ''føler deg som normalt'' 😅 Det er jo uansett at du kjenner godt med liv som er viktigst :) Lykke til i innspurten!

AnonymBruker
Skrevet
boblevann skrev (42 minutter siden):

Ja, ''føler deg bra'' er vel et relativt begrep under et svangerskap 🤨 Jeg omformulerer til ''føler deg som normalt'' 😅 Det er jo uansett at du kjenner godt med liv som er viktigst :) Lykke til i innspurten!

Takk for det 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...