Gå til innhold

Det blir visst ikke sånn jeg hadde håpet nå heller.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært singel i 4 år før jeg endelig traff en jeg likte, og der det var gjensidig. Men vi har ikke vært lenge sammen nå, og det virker som det ikke kommer til å fungere. Vi er forskjellige på enkelte områder, selv om det ikke bør ha så mye å si, men jeg merker en dalende interesse fra han. Jeg hadde gitt opp håpet om å få flere barn (har ett fra før), men ble så glad da jeg traff han. Har ikke bare lyst på flere barn, ville jo ha en kjæreste. Men det med barn stikker ganske langt inn i hjertet. Jeg vet sønnen min (og jeg selv) så inderlig ønsker det, vi har liten familie ellers. Trodde og endelig jeg hadde truffet en jeg kunne få det bra med. Jeg er "den eneste" med et barn, jeg kjenner. Og hvis jeg blir singel igjen, er jeg "den eneste." Måtte bare få det ut. :( 

Anonymkode: 83c42...b0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har barn ihvertfall, du har familie. Hva med søsken og veninner og andre relasjoner? Kanskje kjæresten din merket at du var sammen med han pga ønsket om flere barn og ikke at du hadde følelser for han? At han skulle fylle en rolle i ditt liv? 

Anonymkode: ea0f1...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du har barn ihvertfall, du har familie. Hva med søsken og veninner og andre relasjoner? Kanskje kjæresten din merket at du var sammen med han pga ønsket om flere barn og ikke at du hadde følelser for han? At han skulle fylle en rolle i ditt liv? 

Anonymkode: ea0f1...1c3

Nei, det merket han aldri, for det var ikke tilfelle heller. Har ikke søsken her. Har et par venninner som er mye opptatt med familiene sine. Var i gang med å prøve å utvide nettverket, og få flere venninner. Men så kom korona og stoppet det. 😕

Anonymkode: 83c42...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...