AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Er det vanlig eller er det en sjanse for at det går dårlig? Føler at jeg har litt sånn halvveis feber og er forkjølet. Ingen andre symptomer nå egentlig. Hadde vært fint å høre om noen har opplevd dette Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 På side 5 er det en tråd som heter «gravid uke 8, føler meg syk», eller noe sånt. Kanskje du finner litt erfaringer der! Anonymkode: 4a044...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: På side 5 er det en tråd som heter «gravid uke 8, føler meg syk», eller noe sånt. Kanskje du finner litt erfaringer der! Anonymkode: 4a044...c2e Takk❤️ Er bare i uke 3, redd det er et tegn. Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk❤️ Er bare i uke 3, redd det er et tegn. Anonymkode: 9d529...127 Hadde du vært i uke 3 hadde du ikke visst at du var gravid en gang. Anonymkode: 89a0a...2d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du vært i uke 3 hadde du ikke visst at du var gravid en gang. Anonymkode: 89a0a...2d2 IVF? Klokkepresis eggløsning? Er mange grunner til at folk kan vite det tidlig.. TS: ALT er normalt som gravid. Syk, ikke syk, kvalm, ikke kvalm, symptomer som kommer og symptomer som forsvinner, dårlig immunforsvar osvosv. Dessuten er jo dette høytiden for forkjølelse, kanskje du rett og slett er forkjøla? De eneste tegnene som gravid, du bør være litt redd for er store smerter kombinert med blødning. Da bør du få en sjekk hos jordmor/lege. Alle andre symptomer er med høyeste sannsynlighet normale Anonymkode: 396ea...50e 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): IVF? Klokkepresis eggløsning? Er mange grunner til at folk kan vite det tidlig.. TS: ALT er normalt som gravid. Syk, ikke syk, kvalm, ikke kvalm, symptomer som kommer og symptomer som forsvinner, dårlig immunforsvar osvosv. Dessuten er jo dette høytiden for forkjølelse, kanskje du rett og slett er forkjøla? De eneste tegnene som gravid, du bør være litt redd for er store smerter kombinert med blødning. Da bør du få en sjekk hos jordmor/lege. Alle andre symptomer er med høyeste sannsynlighet normale Anonymkode: 396ea...50e Du vet det uansett ikke i uke 3. Anonymkode: 89a0a...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du vært i uke 3 hadde du ikke visst at du var gravid en gang. Anonymkode: 89a0a...2d2 Javel? Har du hørt om tidlig testene til Clearblue? Jeg er over IKM og var prøver og vet når jeg hadde eggløsning. Er nesten 4 uker på vei. Anonymkode: 9d529...127 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Du vet det uansett ikke i uke 3. Anonymkode: 89a0a...2d2 hva mener du med det egentlig? Jeg ER GRAVID. Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: IVF? Klokkepresis eggløsning? Er mange grunner til at folk kan vite det tidlig.. TS: ALT er normalt som gravid. Syk, ikke syk, kvalm, ikke kvalm, symptomer som kommer og symptomer som forsvinner, dårlig immunforsvar osvosv. Dessuten er jo dette høytiden for forkjølelse, kanskje du rett og slett er forkjøla? De eneste tegnene som gravid, du bør være litt redd for er store smerter kombinert med blødning. Da bør du få en sjekk hos jordmor/lege. Alle andre symptomer er med høyeste sannsynlighet normale Anonymkode: 396ea...50e takk for svar. Er bekymret da jeg leser om kvalme og uggenhet.. her føler jeg meg febersyk og er så redd. Men skjønner at jeg bør kontakte lege, men vil ikke overbelaste så tidlig. Trengte bare et sted å lufte tankene. Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva mener du med det egentlig? Jeg ER GRAVID. Anonymkode: 9d529...127 Så du hadde første dag av siste mens for mindre enn 3 uker siden og har allerede fått positiv test? Anonymkode: 89a0a...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Så du hadde første dag av siste mens for mindre enn 3 uker siden og har allerede fått positiv test? Anonymkode: 89a0a...2d2 tror ikke du helt har skjønt hvordan det fungerer. Jeg er straks 4 uker. Lykke til med beregningen! (Ja, fikk første positive test tidlig lenge før IKM som en del får...så nå hjalp jeg deg litt. hvorfor i alle dager henger du deg opp i det? Er det noe i deg som bare er ute etter å lage kvalme? Jeg spør om råd i en sårbar situasjon, om du ikke har noe å komme med kan du være uhyggelig mot ditt eget speilbilde. Lykke til! Anonymkode: 9d529...127 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tror ikke du helt har skjønt hvordan det fungerer. Jeg er straks 4 uker. Lykke til med beregningen! (Ja, fikk første positive test tidlig lenge før IKM som en del får...så nå hjalp jeg deg litt. hvorfor i alle dager henger du deg opp i det? Er det noe i deg som bare er ute etter å lage kvalme? Jeg spør om råd i en sårbar situasjon, om du ikke har noe å komme med kan du være uhyggelig mot ditt eget speilbilde. Lykke til! Anonymkode: 9d529...127 Hvis du snart er 4 uker på vei så er du i uke 4, ikke i uke 3. Anonymkode: 89a0a...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du snart er 4 uker på vei så er du i uke 4, ikke i uke 3. Anonymkode: 89a0a...2d2 Hun er fullgått 3 uker. Folk sier litt forskjellig. Voldsomt til kverulering. Anonymkode: 4a044...c2e 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du snart er 4 uker på vei så er du i uke 4, ikke i uke 3. Anonymkode: 89a0a...2d2 Etter standard norsk terminologi er hun i uke 3. Jeg testet også positivt ca midt i uke 3 av mitt svangerskap. TS - det kan være helt normalt å føle seg syk. Jeg gjorde det selv, og har lest om flere som føler de har en slags influensa uten feber og luftveissymptpmer. For de fleste går det fint 🙂 Kan være du er forkjølet også selvfølgelig, og det vil nok også gå helt fint. Vær obs på at du ikke skal ha høy feber som gravid. Om du må ta febernedsettende, bruk Paracet (ikke Ibux). Legen kan også gi deg gode råd, nå som du er gravid bør du heller ringe en gang for mye enn for lite. Gratulerer! Anonymkode: 70ca6...944
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Helt normalt, men kan og være at du er småsyk. Har selv akkurat funnet ut at jeg et gravid (uke 4). Har den siste uken hatt hodepine, tett nese, hetetokter og fryst om hverandre, slapp, småkvalm osv. Var helt lik sist jeg var gravid. Anonymkode: 690b9...4f7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 Du vet at de to ukene før eggløsning regnes med når man teller uker? Sikker på at du ikke er i uke 5? Anonymkode: 1e8b8...283 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Helt vanlig. Jeg følte meg også syk de første ukene, ble pottetett i nesa og var tung i hodet. Jeg er fortsatt tett i nesa, vært det hele svangerskapet, så den delen har ikke sluppet taket 😅 jeg er 35 uker nå. Anonymkode: 0d91c...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Helt vanlig. Jeg følte meg også syk de første ukene, ble pottetett i nesa og var tung i hodet. Jeg er fortsatt tett i nesa, vært det hele svangerskapet, så den delen har ikke sluppet taket 😅 jeg er 35 uker nå. Anonymkode: 0d91c...bc5 Oh akkurat slik! Takk dere Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet at de to ukene før eggløsning regnes med når man teller uker? Sikker på at du ikke er i uke 5? Anonymkode: 1e8b8...283 Ja, hvorfor det spm?? Vet hvor langt(kort) jeg er. Anonymkode: 9d529...127
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hvorfor det spm?? Vet hvor langt(kort) jeg er. Anonymkode: 9d529...127 For det er ikke alle som vet det når de blir gravide. Anonymkode: 1e8b8...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå