AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Del Skrevet 5. januar 2021 Hei Jenta vår fyller fire om noen mnd og fikk sminkedukke til jul av en slektning. Jeg, mannen og min mor synes dette er alt for tidlig, og heldigvis ble sminken gnidd utover så vi måtte kvitte oss med den.. Vi har egentlig veldig lyst til å sette den vekk, for barnet vårt leker ikke så mye med den, og bruker hårtinga selv. Men hun vil jo kanskje bli fryktelig lei seg, men hun er alt for liten til sminke og utseende og den slags. Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Anonymkode: ec90d...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Del Skrevet 5. januar 2021 Jenten min på 3 fikk også sminkedukke til jul, og det samme skjedde med sminken 😅 Nå koser hun seg med på gre og ordne på håret til den, ta på den lipsyl osv noe som jeg ikke ser noen problemer med. Anonymkode: d3523...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Del Skrevet 5. januar 2021 Sett den helt vekk og ta den fram til STOR glede om to/tre/fire år. Anonymkode: 436f3...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jenten min på 3 fikk også sminkedukke til jul, og det samme skjedde med sminken 😅 Nå koser hun seg med på gre og ordne på håret til den, ta på den lipsyl osv noe som jeg ikke ser noen problemer med. Anonymkode: d3523...9f4 Å ordne hår er jo noe hun her liker også😊 lypsyl er jo helt uskyldig. Takk for tips 😊 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sett den helt vekk og ta den fram til STOR glede om to/tre/fire år. Anonymkode: 436f3...9b5 Har vurdert det, får diskutere litt med mannen, evt vaske ansiktet til dukken så får hun fikse håret hennes istede 😊 Anonymkode: ec90d...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Del Skrevet 5. januar 2021 Gjør det noe da? De ser jo at mor bruker sminke, men forstår jo ikke hva det er for noe og hvilken rolle det spiller i samfunnet. De ser bestemor bruke leppestift, tante bruke neglelakk osv og synes at det er stas å gjøre som dem og få bruke samme ting. Det betyr ikke at de er opptatt av utseende. Anonymkode: 8d5dc...5cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Del Skrevet 5. januar 2021 Sminkedukker er nok mest aktuelt mellom 3-6 års alder vil jeg si. Jenter idag blir altfor fort «store»😅 Da jeg var fem visste jeg knapt nok hva sminke var for noe, mens mine fire- fem år gamle døtre har begge ønsket seg sminke til jul og bursdag fra tidlig alder... Anonymkode: 5f639...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå