Gå til innhold

Sang fra brud til brudgom!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at Bruden synger en sang til Brudgommen? eller er det bare taler o.l som er vanlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på å synge til min mann :) Man kan bare synge, synge og holde tale, bare holde tale eller rett og slett holde munn :ler: Alt er opp til deg egentlig!

Tror det står mellom You say it best, when you say nothing at all eller How do I live without you.

Skrevet

Okei :) jeg har igrunnen ingen planer om å gifte meg helt enda,men har veldig lyst til å synge til han den dagen det skjer=)

Ja de er jo fine...! Når skal du gifte deg??

Skrevet

ååå=) så gøy :) Lykke til med å finne sang! å si gjerne ifra om du kommer på noen andre fine sanger

Skrevet

Jeg trodde ikke det var så normalt at bruden sang til brudgommen, men syns det er fint og modig gjort av de som gjør det :) selv skrev jeg en sang til min kjære. han ble veldig glad for det.

Skrevet

Okei=) ja d er jo og en mulighet..! :)

Skrevet

Hellbillies-den finaste eg veit, er jo og utrulig fin og med ein fin tekst....

Skrevet

Jeg skrev norsk tekst til "Love is all around" og spilte gitar til.... Ellers er det jo mange fine du kan synge, min favoritt ellers er "From this moment" m Shania Twain.

Skrevet
Jeg skrev norsk tekst til "Love is all around" og spilte gitar til.... Ellers er det jo mange fine du kan synge, min favoritt ellers er "From this moment" m Shania Twain.

Å ja den er nydelig. from this moment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...