Gå til innhold

Hvordan håndtere en person som er langsur og har stort temprament

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. dama mi klikka over noe for 6 mnd siden, og hun er dritsur for den tingen enda. Hun snakker ikke ofte om det. Nesten aldri. Hun pleier ikke å ta det opp heller, men nå klikka hun fullstendig. Jeg trodde liksom vi var ferdig med saken for mange mnd siden, og jeg hadde absolutt ingen anelse om at det gnagde på hun enda. Det som er saken er at jeg var i utlandet i 2019 på ferie, med min søster og hennes venninne, og kjæresten min var ikke med. På den turen hadde jeg på et eller annet tidspunkt tatt på hånda til hun jenta som var med oss, fordi vi tok den karusell som gikk så fort. Hun ble livredd, og jeg mente ikke noe romantisk med det liksom. Og jeg fortalte det til dama 6 mnd senere. Jeg vet ikke om hun er sur for det der. Jeg merker hun også blir bittert når jeg prater om den turen. Tør nesten ikke å sende hun bilder av det. Hun tror jeg prøver å gjøre hun sjalu elns. Hun er verdens snilleste person, og dukker opp til en hver tid. Spør jeg om å være med henne, så slipper hun alt i henda for å komme hit. Men nå tror jeg hun mener det.. hun er flyforbanna, og er ikke så glad i den jenta som ble med heller.. det skjedde også slik at hun venninna begynte å si noe dumt om dama mi, og det fikk hun vite, så hun klikka enda mer vinkel 

Anonymkode: 2ce0c...50e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun dama er kontrollerende og sjalu. Du får begynne å legge merke til hvordan hun er ellers og ikke tilpasse deg og gå på nåler for å holde henne blid. 

Anonymkode: a6fe0...a02

Gjest Celina holmkold
Skrevet

Jeg vil tro hun overtenker, og at hun ikke helt har forstått situasjonen. Og hvis hun ikke er begeistret over at hun jenta i utgangspunktet ble med, så skjønner jeg godt at hun blir sur om hun sa noe slemt om kjæresten din. Hadde ikke likt om en venninne av typa mi sa noe slemt om meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun dama er kontrollerende og sjalu. Du får begynne å legge merke til hvordan hun er ellers og ikke tilpasse deg og gå på nåler for å holde henne blid. 

Anonymkode: a6fe0...a02

Jeg skal være ærlig, og kontrollerende er hun ikke. Jeg har venninner som jeg er med, snakker i tlf med. Hun har aldri nekta meg i å gå tur, reise med gutta eller noe annet. Så jeg tror du tar litt feil. Hadde hun vært så sjalu, så hadde jeg visst at det er derfor hun er sint. Men jeg skjønner ikke hvorfor det plager hun så mye. Hun klikker jo aldri ellers

Anonymkode: 2ce0c...50e

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd : samme innlegg for en stund siden fra damens perspektiv 👍

Anonymkode: b4ff9...5a7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...