AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Skrevet 7. januar 2021 Ja takk💗Kvinne på 51 år.Vannmann. Lurer på om jeg får kjøpt meg bolig i år? Takk💚 Anonymkode: e3928...162
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #22 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja takk💗Kvinne på 51 år.Vannmann. Lurer på om jeg får kjøpt meg bolig i år? Takk💚 Anonymkode: e3928...162 Mitt navn er Anne forresten. 🙂 Anonymkode: e3928...162
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Skrevet 7. januar 2021 Heidi, 31 år, krepsen. Gir tilbakemelding! Hvordan blir jobbsituasjonen fremover? Og hvordan ligger det an med baby? Anonymkode: cb4af...722
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #24 Skrevet 8. januar 2021 i - magikeren skrev (13 timer siden): Har dere lest HI? 😊 Gikk litt fort i svingene når jeg skrev, hadde/har tenkt å gi tilbakemelding selvfølgelig. Bare glemte å skrive det + alder. Anonymkode: e05c2...b3b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #25 Skrevet 8. januar 2021 Siri 33, tvilling 💕 kjærlighet lurer på en spesiell person, han er født i jomfruen og er 27 💕 Anonymkode: 1a1f5...aac
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #26 Skrevet 8. januar 2021 i - magikeren skrev (På 5.1.2021 den 14.27): Hei Mia! Det blir bra 🤗 Siden du ikke har spurt om en spesifikk "significant other" la jeg opp som om du er singel nå. Likevel fikk jeg opp at du egentlig ikke har det så verst i det store og hele, men får opp at du kanskje synes forandring kan være litt skummelt om du ikke føler helt kontroll? Det er smilefjes i innlegget, så ikke så vanskelig å lese at dette er en person som ikke er desperat og har det grusomt. Spør hvem som helst om de «kanskje synes forandring kan være litt skummelt når de ikke har helt kontroll» (med tre modererende ord), og de fleste vil svare ja. Får opp du tenker en del på nye planer. Hvem tenker IKKE på nye planer i januar? Får opp at du tidligere har følt kjærlighetens styrke, Dette er en voksen kvinne, nesten 100 % sikkert at hun har vært forelsket og «kjent kjærlighetens styrke» og at du har vært sterk. De aller fleste liker å få komplimenter som dette: Det er du fortsatt, og det vet du egentlig ❤️ Fremover ser det ut som det kommer en forandring om ikke så lenge. (En uke eller innen et halvår, det vet jeg ikke). Ja, det kommer alltid en eller annen forandring, livet er ikke statisk. Står ikke noe om den er stor, liten, positiv, negativ, eller har noe med noe å gjøre. Kanskje hun klipper seg. Du skal ta kontroll over deg selv og situasjonen din. Ja. Ville du sagt til noen ar «Du skal la andre ta kontroll over deg og situasjonen din’. Nei? Da gjelder dette ALLE. Du har tidligere klart hindringer med din egen styrke Komplimenter igjen, og jeg kjenner ingen som ikke har klart seg gjennom noen hindringer i livet, det klarer du igjen for å føle på helhet. Du kommer det gjennom hindringer for å føle på helhet?? Gir det mening?? Får opp at du kanskje er litt redd for å ta initiativ eller kontroll. Trenger du å være redd for det? Og her er vi over på kanskje igjen. Du er kanskje litt redd eller kanskje ikke - hvordan kan det utsagnet bli feil? Du vil bli veldig fornøyd til slutt. Men du må tørre å tillate en forandring. Helgardering. Dersom forandringen ikke skjer, er det fordi hun ikke tillater det... Hennes egen feil om den gode enden ikke kommer, altså. Kort enes endelige beskjed til deg er at det finnes mulighet for et godt partnerskap, og forandring til det bedre i livet ditt. Vi får da virkelig håpe at det finnes muligheter for dette for de aller fleste. Sier du til noen at du IKKE ser noe håp for forandring til det bedre? Jeg tipper nei...Men før du kommer dit må du se litt hva som er virkelig, hva som er illusjoner og ønskrdrømmer, og hvilke initiativ eller endringer du må tillate selv. Her går svadamåleren i taket. Dette kan man si til hvem som helst om hva som helst. Det er bare tomme ord. Da vil du stå igjen med kjærlighet og tilhørelse som er dypere enn en gryende forelelskelsen, med balanse og harmoni. Så det du sier er at hvis hun erkjenner at hun jobber som sykepleier, og at tilværelsen som filmstjerne bare er en ønskedrøm, vil hun magisk være i et seriøst forhold med drømmemannen i neste øyeblikk? (dette skjønte jeg ikke så mye av selv 😅 håper det ga deg noe!) Kjære ts, dette er jo bare svada....Jeg skjønner at du vet det, men håper ingen andre legger noe i det du sier. Anonymkode: 6424b...0f0
i - magikeren Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #27 Skrevet 8. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kjære ts, dette er jo bare svada....Jeg skjønner at du vet det, men håper ingen andre legger noe i det du sier. Anonymkode: 6424b...0f0 Takk for tilbakemelding, det tar jeg med meg videre 😉 Som sagt i HI: dette skal man ta med en klype salt og ikke leve etter. Jeg tror det skal gå bra mtp at andre skal legge for mye i det 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå