Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lagt kort på mange måneder, så er redd jeg har glemt det. Nå rundt nyttår pleier mange å lure på, så jeg tilbyr å legge på tre stykker mot at du gir meg en liten tilbakemelding på det 😊

Jeg vil at du oppgir fornavn, stjernetegn og alder. Ønsker også et konkret spørsmål. Eksempel "Anne vekt 27 Lurer på forholdet videre med Bjørn fisk 37. Lover å gi tilbakemelding“ eller "Carina tvilling 25 Hvordan få til jobbyttet? Gir tilbakemelding ". 

Du må spør for deg selv, ikke bruk meg til å "snoke" på andre. (Jeg har desverre opplevd at enkelte kan spør på vegne av nydama til eksen. Det er ikke greit!) 😊

Rådene du får fra meg skal du ta med en klype salt, jeg sitter ikke med fasiten på ditt liv. Det er heller ikke slik at om jeg sier det går bra på eksamen at du kan slutte å lese, fordi jeg har lovet det skal gå bra. 😉

Kommer kun til å svare voksne, dvs over 18 år. 😊

Du må gjerne være anonym bruker for min del, jeg skal uansett ikke inn og lese dine tidligere innlegg 😉

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mia, jomfruen, 26.

Lurer på kjærligheten? Hvordan blir det fremover? Lover å gi tilbakemelding :) 

Anonymkode: 88e88...897

AnonymBruker
Skrevet

Monica, Fiskene, 34

Lurer på om jeg får fast arbeid snart? Gir tilbakemelding!

Anonymkode: dd77f...0aa

Skrevet

Ann-Kristin, jomfru 32år. Lurer på hvilket kjønn babyen i magen er. Lover å gi tilbakemelding 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Mia, jomfruen, 26.

Lurer på kjærligheten? Hvordan blir det fremover? Lover å gi tilbakemelding :) 

Hei Mia! 

Det blir bra 🤗 

Siden du ikke har spurt om en spesifikk "significant other" la jeg opp som om du er singel nå. 

Likevel fikk jeg opp at du egentlig ikke har det så verst i det store og hele, men får opp at du kanskje synes forandring kan være litt skummelt om du ikke føler helt kontroll? 

Får opp du tenker en del på nye planer. 

Får opp at du tidligere har følt kjærlighetens styrke, og at du har vært sterk. Det er du fortsatt, og det vet du egentlig ❤️

Fremover ser det ut som det kommer en forandring om ikke så lenge. (En uke eller innen et halvår, det vet jeg ikke). Du skal ta kontroll over deg selv og situasjonen din. Du har tidligere klart hindringer med din egen styrke, det klarer du igjen for å føle på helhet. 

Får opp at du kanskje er litt redd for å ta initiativ eller kontroll. Trenger du å være redd for det? 

Du vil bli veldig fornøyd til slutt. Men du må tørre å tillate en forandring. 

Kort enes endelige beskjed til deg er at det finnes mulighet for et godt partnerskap, og forandring til det bedre i livet ditt. Men før du kommer dit må du se litt hva som er virkelig, hva som er illusjoner og ønskrdrømmer, og hvilke initiativ eller endringer du må tillate selv. 

Da vil du stå igjen med kjærlighet og tilhørelse som er dypere enn en gryende forelelskelsen, med balanse og harmoni. 

(dette skjønte jeg ikke så mye av selv 😅 håper det ga deg noe!) 

AnonymBruker
Skrevet

Spennende ☺️.

Andreas, Jomfruen. Hvordan blir kjærlighetslivet fremover?

Anonymkode: e05c2...b3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spennende ☺️.

Andreas, 31, Jomfruen. Hvordan blir kjærlighetslivet fremover?

Obs glemte alder 😅

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk 🙏🏻 Dame 38. 
Hva får du opp på kjærlighet og nåtid og fremtid med min mann? 

Anonymkode: 51979...540

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja takk 🙏🏻 Dame 38. 

Væren. 
Har min mann mistanke om hemmeligheten min? Kan den forbli hemmelig? 
Hva tenker han de (2 stk) (L og M) om meg? 
Har M glemt meg helt, var det følelser? 

AnonymBruker
Skrevet

Grete, kreps, 35. Hvordan vil det gå mellom meg og  E, også kreps, 38?

Lover en tilbakemelding om du legger kort :)

Anonymkode: a6543...d29

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Monica, Fiskene, 34

Lurer på om jeg får fast arbeid snart? Gir tilbakemelding!

Anonymkode: dd77f...0aa

Hei Monica! 

Dette ser strevsomt ut, men samtidig får jeg ikke inntrykk av at du står helt på bar bakke. Du har kanskje noen idéer og konkrete håp? 

Det ser ikke helt knirkefritt ut fremover. Duå nok både være forsiktig og smart og tålmodig for å få den jobben du helst vil ha. Kan det være en ansettelsesprosess du kan påvirke selv ved hvordan du fremstiller deg, og rett og slett være litt lur i planleggingen? 

Får opp at det ikke nødvendigvis løser seg på første forsøk, det er som om det ligger et par sykluser her før du lander det og da får jeg opp det blir en ny begynnelse for deg. 

Du får råd om å være litt kreativ og ha humor, så går det kanskje enklere enn du tror 👌

Er du redd ambisjonene dine er for store? 

Får opp at du kanskje må se på ting med nye øyne, og at det kan oppleves skummelt. 

På håp får jeg opp kortet for nye kontrakter. Det sier seg vel litt selv mtp spørsmålet ditt 😅

På resultat får jeg opp endring. Du må likevel erkjenne at du kanskje må gi slipp på en mulighet eller noe du har for å kunne gå videre. Muligens får du litt konflikt mellom hode og hjerte vedr muligheten du får, får opp at du må bryte med noe eller noen for å kunne gå videre til den nye muligheten. 

Men ja, får også opp at den kommer! 

Og at du kan være sterk og badass nok til å ta det på steak arm! 

Du får råd om å ha et åpent sinn. Gjøre noe for å få tilbake motivasjonen og innse din egen styrke. 

Tror også at det er noe positivt i mellommenneskelig relasjoner for deg fremover ❤️🤗

PS: det er når ting er på bunn at du kan bygge deg opp til noe fantastisk bedre! 

Skrevet
1 hour ago, Mamma1988 said:

Ann-Kristin, jomfru 32år. Lurer på hvilket kjønn babyen i magen er. Lover å gi tilbakemelding 

Gratulerer med graviditeten ❤️

Dette kan jeg ikke svare på. Jeg kan kun et rådgivende legg som ikke svarer på dette. Fikk også beskjed av hun som lærte meg å aldri svare på spørsmål vedrørende helse eller svangerskap, og velger å følge det. 

Mange lykkeønskninger 🤗

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Grete, kreps, 35. Hvordan vil det gå mellom meg og  E, også kreps, 38?

Lover en tilbakemelding om du legger kort :)

Anonymkode: a6543...d29

Hei Grete! 

Usikker på om dette funker uten fornavn på E. Men vi prøver! 

Får opp at det ligger en beslutningsprosess her som gnager litt. Det kan være at problemstillingen oppleves som den er av moralsk karakter. 

Er det noe fornuft vs følelser? Fristelser vs det som virker lurt? 

Det ligger kjærlighet til deg i tiden som kommer. Det vil mye energi og vilje, men usikker på om det vil bli bevegelse/fremgang. 

Bruk det du har lært fra tidligere erfaringer. 

Det kan væreyat det vil hjelpe deg å ta en pause. Tenke deg om. Tenke på noe annet. Samle deg selv og kreftene dine. 

Mulig du må ta et oppgjør med deg selv på et slags vis for å få det du ønsker. Da vil du nok se dette klarere, slik at du slipper å tenke på tapte muligheter. 

Du og E har mulighet til å oppleve glede og trygghet sammen. Men ikke helt uten at du tar dette oppgjøret, om det er med deg selv/mentalt eller et mer materielt. Det kan lønne seg å bruke fornuft. 

Det kan absolutt være verdt å kjempe for deg og E. Får opp at det kan være litt vanskelig i nå, men det er verdt det. 

Anonymkode: 55a79...0dc

Skrevet

Oj. Ble anonym 😅 

Da tror jeg at jeg har fått med de som lovet tilbakemelding 😊 Kjenner at det er lenge siden jeg har gjort dette og at jeg var usikker. Takker og bukker for at dere har latt meg prøve på dere 🌷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Væren. 

Håper du kan ta deg tid til dette også🙏🏻

AnonymBruker
Skrevet
i - magikeren skrev (4 timer siden):

Hei Mia! 

Det blir bra 🤗 

Siden du ikke har spurt om en spesifikk "significant other" la jeg opp som om du er singel nå. 

Likevel fikk jeg opp at du egentlig ikke har det så verst i det store og hele, men får opp at du kanskje synes forandring kan være litt skummelt om du ikke føler helt kontroll? 

Får opp du tenker en del på nye planer. 

Får opp at du tidligere har følt kjærlighetens styrke, og at du har vært sterk. Det er du fortsatt, og det vet du egentlig ❤️

Fremover ser det ut som det kommer en forandring om ikke så lenge. (En uke eller innen et halvår, det vet jeg ikke). Du skal ta kontroll over deg selv og situasjonen din. Du har tidligere klart hindringer med din egen styrke, det klarer du igjen for å føle på helhet. 

Får opp at du kanskje er litt redd for å ta initiativ eller kontroll. Trenger du å være redd for det? 

Du vil bli veldig fornøyd til slutt. Men du må tørre å tillate en forandring. 

Kort enes endelige beskjed til deg er at det finnes mulighet for et godt partnerskap, og forandring til det bedre i livet ditt. Men før du kommer dit må du se litt hva som er virkelig, hva som er illusjoner og ønskrdrømmer, og hvilke initiativ eller endringer du må tillate selv. 

Da vil du stå igjen med kjærlighet og tilhørelse som er dypere enn en gryende forelelskelsen, med balanse og harmoni. 

(dette skjønte jeg ikke så mye av selv 😅 håper det ga deg noe!) 

Hei. Tusen takk for at du tok deg tid! :) 

Mye som stemmer her. Jeg har det mye bedre nå, men har ikke lenger noen spesielle i livet på kjærlighetsfronten. Jeg tok avstand fra noe som bare skapte smerte, men begynner å bli åpen for noe nytt. Jeg håper det stemmer at jeg vil bli veldig fornøyd til slutt, som du sier. Jeg kan se hvilke forandringer som må gjøres, og jeg er på vei... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne på meg også om du har tid :) Anne 33 tvilling, blir deg noe med han jeg tenker på? Født i jomfruens tegn. 💕

Anonymkode: 1a1f5...aac

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Ja takk 🙏🏻 Dame 38. 

21 hours ago, AnonymBruker said:

Væren. 

18 hours ago, AnonymBruker said:

Håper du kan ta deg tid til dette også🙏🏻

Hei. Jeg skulle gjerne lagt kort på deg - jeg ser at dette betyr mye for deg ❤️

I HI nevnte jeg at jeg kan legge på et konkret spørsmål, at bruker fornavn i legg, og at jeg ikke kan legge på andre enn den som spør. 

Dine spørsmål vil kreve flere legg da det er flere en ett spørsmål, noen av dem på andre personer enn deg. Jeg hadde ikke likt at noen andre la opp på meg slik, derfor synes jeg det blir uriktig. Jeg kan kun legge kort på den som spør, og fortelle det som eventuelt kommer frem da. 

Kan også kun ta meg tid til ett legg per person når jeg tilbyr det mot en tilbakemelding. Det er tidkrevende og jeg blir sliten av det. 

Nå har jeg lagt på de tre første som lovet tilbakemelding. 😊 Må se litt an tilbakemeldingene når de kommer om jeg får det til fremdeles! 

Skriver i tråden her eller oppretter en ny om jeg legger på flere! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjerne på meg også om du har tid :) Anne 33 tvilling, blir deg noe med han jeg tenker på? Født i jomfruens tegn. 💕

Håper du kan ta deg tid 💕

Skrevet
On 1/5/2021 at 2:35 PM, AnonymBruker said:

Spennende ☺️.

Andreas, Jomfruen. Hvordan blir kjærlighetslivet fremover?

On 1/5/2021 at 2:37 PM, AnonymBruker said:

Obs glemte alder 😅

On 1/5/2021 at 11:16 PM, AnonymBruker said:

On 1/6/2021 at 3:15 PM, AnonymBruker said:

Håper du kan ta deg tid 💕

Har dere lest HI? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...