AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 https://www.vg.no/forbruker/helse/i/wedQo5/ryggsmerter-kan-vaere-tidlig-symptom-paa-covid-19 Jeg har ikke lest artikkelen, fordi jeg ikke har VG+, men vi er mange gravide som sliter med ryggen og gjerne i korsryggen ifb med bekkenløsning, og jeg bare ser for meg at dette blir enda et symptom på lista, og at man må føde på isolat.... Eller ikke komme inn på overtidskontroll... Hva tenker dere? Anonymkode: f52ea...dd9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 De skriver at for noen (ytterst få) kan muskelverk i ryggen være første symptom, men at det som regel vil være andre symptomer før eller samtidig. Og om det skulle være første symptomet vil de andre komme i løpet av et par dager. Så dette ville jeg ikke tenkt noe mer over. Anonymkode: cae5f...b2f
Avalon Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Er enig med anonym over her. Det er ikke noe å tenke på eller bekymre seg for. Oppkast kan også være et symptom på corona for noen, etter hva jeg har lest. Mange kaster opp under fødsel, de kaster deg ikke inn på isolat for det om.
Skogkløver Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 De spør jo etter nye symptomer. Har du vondt i ryggen rundt termin er sjansen stor for at du har hatt vondt i ryggen lenge😅 da faller det heller ikke under symptomer som skal oppgis ved innleggelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå