AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Akkurat når jeg kom kjente jeg at det rant noe fra underlivet, det luktet ikke urin, luktet egentlig ikke noe spesielt. Hadde en veldig sterk orgasme, det har aldri skjedd før! Blir litt stressa over at jeg ikke har kontroll og kanskje tisser på meg. Denne gangen var jeg alene, tenk om det skjer når jeg er sammen med noen.. Anonymkode: b1c7c...d44 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Det kalles squirting, og er ikke urin. Min type synes det er veldig sexy når det skjer. Dessverre er jeg ikke noe flink til å få det til. Anonymkode: 11ae4...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Tror nok at "squirtet" Anonymkode: d69b5...5a0
Whistler Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det kalles squirting, og er ikke urin. ... Anonymkode: 11ae4...7ac Det er bare en væske som kommer ut av urinrøret hvor mesteparten består av det som kommer ut av urinblæra.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Kan være du tisset, men mest trolig squirt. Hva squirt inneholder er nok omdiskutert, men blås i det. Jeg har dessverre bare opplevd det en gang, i alle fall i store mengder, men jeg syntes det var deilig. Mye søl, men deilig. Når kona rir meg kraftig i jakten på sin egen orgasme blir jeg fuktig/våt over mage og lår. Om dette er squirt i små mengder eller bare andre kroppsvæsker, vet jeg ikke. Det er i alle fall ikke en kraftig sprut som den min tidligere kjæreste fikk. -mann Anonymkode: de878...72a 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Squirt og tiss er det samme Anonymkode: a3a95...318 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Det er vel kåthetsgliden kvinner skaper under opphisselse. Noen har mye, andre mindre. Ved overgangsalderen tørker dette litt inn. Under sexen produsereres jo naturlig lub. Anonymkode: bd8d4...d19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Squirt og tiss er det samme Anonymkode: a3a95...318 Om det hadde vært det samme hadde det luktet. Det er trolig en væske fra kjertlene rundt urinrøret. Det har aldri luktet noe de gangene jeg har gjort det. Anonymkode: 11ae4...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Har du fødet tidligere? Anonymkode: 681f0...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Null problem. Nytt orgasmene. Alene, eller sammen med den du er glad i. Hvem faen bryr seg så lenge du kommer og har det bra. Ekte menn tåler bagateller. The 🐃 Anonymkode: 18cb2...e5e
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Orgasmen og tissingen kan du styre men ikke squirten, så du har nok squirtet...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Orgasmen og tissingen kan du styre men ikke squirten, så du har nok squirtet... Har hendt jeg har tisset ute av min kontroll under sex. Men nå har jeg fødselsmuskler der nede😂 Men hvis du tisset på deg, så vil det lukte tiss. Squirt lukter ikke noe og er blankt. Anonymkode: 10f93...886
Fioljenta Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Squirt og tiss er det samme Anonymkode: a3a95...318 Squirt og tiss kommer begge fra blæra, men er ikke det samme. Da kan du like gjerne si at begge er det du drikker. 🤔 Squirten utskilles via Skenes kjertler og gjennom fremre vegg i skjeden (området som kalles g-punktet). Noen har slike kjertler. Andre ikke. Ifølge forskere. Derfor kan ikke alle squirte. Første gang jeg squirtet, ble jeg skikkelig urolig. Men nå bare smiler vi. 💜 1
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har opplevd dette med ei dame. Synes ikke du skal henge med hodet for jeg likte ihvertfall. Tviler jeg er den eneste som liker det. 😘
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Fioljenta skrev (22 minutter siden): Første gang jeg squirtet, ble jeg skikkelig urolig. Men nå bare smiler vi. 💜 Så bra å se at du har "squirtkontroll"😝 Jeg anbefaler alle å lese linken din, kjempebra hjemmeside med mye tips, triks og fakta👏👏
Gjest Warrior Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 (endret) Du tisset nok ikke. Da hadde det vel luktet tiss. Du trenger ikke bli stresset og du trenger ikke være redd for at det skjer når du er sammen med noen. Tror ikke akkurat noen blir redd eller stikker for du squirter. Uansett om det inneholder tiss eller ikke. I så fall er det dem sitt problem om de stikker fra det. Ikke ditt. Bare slapp av Endret 5. januar 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Jeg squirter hver gang kjæresten gjør så jeg kommer. I starten er det for min del en klar væske, men destod lengere og sterkere orgasmen er, destod mer fosser/spruter ut. Og hos meg er det også urin 😂😅 har funnet ut dette fordi jeg har så og si ingenting i blæra etterpå når jeg går på do. Vi kjøper ei sånn diger pakke fra apoteket med engangstisselaken 😂 Ingenting som kommer gjennom, helt rent og pent laken etterpå. Jeg greier ikke kontrollere strømmen som kommer. Orgasmen er så deilig og bare alt slipper. For oss så er ikke dette noe problem etter vi begynte med tisselaken 😅 dusj etterpå og du er good to go 🤗 Anonymkode: a2a58...cc1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg squirter hver gang kjæresten gjør så jeg kommer. I starten er det for min del en klar væske, men destod lengere og sterkere orgasmen er, destod mer fosser/spruter ut. Og hos meg er det også urin 😂😅 har funnet ut dette fordi jeg har så og si ingenting i blæra etterpå når jeg går på do. Vi kjøper ei sånn diger pakke fra apoteket med engangstisselaken 😂 Ingenting som kommer gjennom, helt rent og pent laken etterpå. Jeg greier ikke kontrollere strømmen som kommer. Orgasmen er så deilig og bare alt slipper. For oss så er ikke dette noe problem etter vi begynte med tisselaken 😅 dusj etterpå og du er good to go 🤗 Anonymkode: a2a58...cc1 Tror nok du har rett i at mye av det som kommer ved squirting er urin. Høres merkelig ut hvis de skenes-kjertlene skulle kunne produsere en sprut. Et sted må jo væsken lagres før sprut. At en kjertel, sågar omstridt, skulle klare dette virker usannsynlig. Anonymkode: de878...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå