AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Er et halvt år siden fødselen, og jeg har ikke fått tilbake mensen. De siste 4-6 ukene har jeg fått skygge på testen(vet ikke om dere ser den, er mer synlig med testen i hånda, enn jeg kan få på bildet)... bestilte en stor pakke for 2-3 mnd siden, men halvparten av disse testene kan vel ikke være defekte? Bør jeg ringe lege, evt ta med et annet merke? Anonymkode: 9180c...601
Dame1989 Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Jeg får også skyggetester på nesten alle fra babyplan
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Ser ikke noe skygge jeg da 😅 De kan absolutt være defekte.. Jeg stoler ikke på babyplan sine tidlig tester iallefall.. De funket iallefall ikke tidlig her 😅 CB digital uke indikator slo ut før babyplan tidlig strimmel 🤷🏼♀️ Anonymkode: 24884...562
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Helt vanlig på den type merke. Kan også være du dypper for dypt/lenge. Men ta en digital. Så senker du skuldrene. Anonymkode: b315a...f9b
Million Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 (endret) Ammer du da? Det er ikke noe rart du ikke har fått tilbake mensen om du fremdeles ammer. Jeg ammet i litt over 11 måneder, på slutten bare en liten sup om morgenen til småen, og jeg fikk tilbake mensen to uker etter ammeslutt. Så for meg tok det omtrent ett år å få tilbake mensen. Endret 5. januar 2021 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå