Gå til innhold

Kaos klapp barnestol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe Kaos klapp istedenfor tripp trapp nå som vi trenger en stol til. Vi har dårlig plass, og tripp trappen bygger mye ut fra bordet. I tillegg hadde det vært fint å bare klappe sammen den ene barnestolen når vi er bare voksne rundt bordet.

Eneste jeg stusser litt på er at jeg syns det ser ut som om større barn sitter litt dårlig i den stolen. Fra skolealder ca? Ingen muligheter til å justere sitteflate.

Noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: a5b32...993

Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet

Trenger skolebarn barnestol da? Min fireåring nekter å sitte i barnestol. Han spiser heller middag på voksenstol, med bordet i hakehøyde... 🤭

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (Akkurat nå):

Trenger skolebarn barnestol da? Min fireåring nekter å sitte i barnestol. Han spiser heller middag på voksenstol, med bordet i hakehøyde... 🤭

Haha, ja ikke sant. Under måltidene kan de få sitte hvor de vil, men skolearbeidet, tegning, maling, perler, plastelina og andre hobbyting gjøres også ved bordet. Da må det høystol til ganske lenge er lin erfaring.

Anonymkode: a5b32...993

AnonymBruker
Skrevet

den virker veldig bra, spesielt i små leiligheter, da den kan ryddes bort. Men prisen var det så skremte meg, 2,8 tusen er jo dyrere enn tripptrapp med newfødt innlegg. Nå er jeg ikke superfan av tripptrapp, men det er nå de vi fortsatt har nå, barna er 4 og 6.

Anonymkode: ca9c1...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...