AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Vi er begge i starten av 30-årene, men føler meg nesten som jeg er 16. Han skrev sms veldig ofte før, hver morgen og kveld, sa glad i deg hele tiden. Nå er det blitt mindre av det, og vi har bare vært sammen i 3 mnd. Vet ikke om han merker det, men jeg merker det veldig godt. Det er nok fordi jeg har litt dårlig selvtillit.. Har ikke lyst å spørre han om det, vil ikke virke paranoid, eller masete.. Hva ville du gjort? Anonymkode: 58f3d...e13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Jeg ville spurt han om det, eller snakket om det. Anonymkode: dd394...df7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Etter 3 mnd er det viktigste om han går inn for at dere skal bli kjent. Hva vet han om din familie? Dine venner? Fortid? Ønsker for framtida? Hva vet du om ham? Anonymkode: e3628...ae5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Ikke spør ... menn er rare dyr slik 😉 Det er fortsatt tidlig. Trekk deg heller litt tilbake,så kommer nok interessen skal du se. Vær deg selv når dere er sammen,men pass på å holde litt igjen. Gjør ting med venner og familie ellers uten ham. Ikke vær parat bestandig 😉❤ Anonymkode: 140a1...c13 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Ikke svar på meldinger etter 5 min...vent et par timer eller mer...( hvis det ikke er viktig da ), noen ganger . Skal se jegeren kommer frem igjen,når han helt vet hvor DU står. Men vær blid og vennlig . Anonymkode: 140a1...c13 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Det er ganske vanlig at det er mye meldinger i starten. Så blir det sjeldnere selv om følelsene er like sterke 😀 Husker i starten. Telefonen var utladet på jobb før lunch pga meldinger. Man kan jo ikke holde på sånn. Etterhvert kunne det gå en hel arbeidsdag før vi skrev noe til hverandre. 3 år senere... Kjærligheten er sterkere enn noensinne, men det vises ikke så mye i meldinger. Vi forteller hverandre mye at vi er glad i hverandre da. Og gir hverandre kjærtegn 😊 Anonymkode: 2d5ab...9d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå