Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du velger å fortsette å være elskerinne?

Elsker du mannen du holder på med?

Tror du at det til slutt kommer til å bli dere to?

Har han sagt at han skal gjøre det slutt for deg? Og hvis så, hvor lenge har han sagt dette?

Jeg er selv den andre kvinnen... Skulle bare være litt uskyldig moro, fra begge sin side. Jeg er singel, han i et samboerforhold han ikke har brutt ut av pga. barna. 

Men nå har ting blitt annerledes. Vi har begge fått følelser, og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde derfor vært greit å høre fra andre i lignende situasjon.

Anonymkode: 6b2cd...f81

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den andre kvinnen, det startet med sex og så utviklet vi følelser begge to. Klassisk historie, føler meg som en idiot her. Man ser det jo komme, men stanser ikke i tide. 

Jeg elsker han og han elsker meg. Han har sagt mye i retning av at det blir oss, men uten å love noe konkret. Jeg tror han er litt sånn at han håper det skjer om noen år eller noe. Men det holder jo ikke å sitte og drømme og ønske. Man vil jo se handling, eller i det minste et løfte om en fremtid.

Det er ikke nok for meg så jeg kommer til å bryte nå. Har for så vidt gjort det allerede. Har det ufattelig vondt nå, men har jo gravd min egen grav. Det har han også gjort. 

Har fremdeles et lite håp om en fremtid, men jeg må leve i nuet og fokusere på hva som gjør meg glad nå, og det er ikke å være ulykkelig forelsket i en gift mann. Han må også bestemme seg om han vil at det skal være noe. Jeg kan leve med å ikke se han så mye og alt det der, men ikke med ubesluttsomheten, ikke med at det potensielt aldri vil bli en endring.

Anonymkode: 9ae48...16d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den andre kvinnen. Vi visste fra dag én at vi ville ha hverandre. Han gjorde det slutt med sin daværende samboer. De hadde to små barn på den tiden, og det ble mildt sagt et helvete. Var vanskelig i mange år, men nå er vi sammen på 10. året, vi er gift og venter vårt første felles barn. Vi holdt ut, og all motstanden gjorde oss enda sterkere. Men enkelt var det ikke. 

Anonymkode: c9e3f...cbb

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vært den andre kvinnen (vi var begge gift). Vi gikk fra ekteskapet begge to. Ikke lett å være nå "den første kvinnen", da jeg har mye usikkerhet mot det han hadde med henne. Tar meg ofte i å lure på om han angrer, selv om han sier han ikke gjør det. Men han legger ikke skjul på at han fremdeles har følelser for henne.... men det er vel forsåvidt normalt etter mange års ekteskap?. Jeg er også glad i min eks, men vi har et dårligere forhold  siden han er mer bitter og sint for det jeg har gjort enn eksen hans er.  (Men jeg forstår jo eksen min til det fulle). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den andre kvinnen, og han forsåvidt den andre mannen. Vi er begge gift, med barn i småskolealder, og bor i hver vår by ca 3 timer fra hverandre. 

Det startet som mer eller mindre tilfeldig sex for 2 år siden, nå er det blitt mye mer. Daglig kontakt, jevnlige møter under påskudd av jobb. Vi er begge glad i hverandre, men vi har aldri satt oss ned og snakket om "Hva med oss?". Når vi treffes, ca hver sjette uke, så handler det om nærhet, sex, sove sammen, god mat, god vin, gode samtaler.

Jeg tenker nok av og til at jeg gjerne kunne byttet ut han jeg bor med med elskeren min, men det er heller aldri sagt høyt til han eller noen andre.

Jeg vet ikke om jeg er litt redd for det, for å miste det fine vi har om vi begynner å snakke om mer seriøse ting. Og bare det praktiske i det hele. Vi har begge barn i hver vår by, jeg ser ingen praktisk mulig fremtid med han samtidig som jeg av og til kjenner på en enorm frykt for den dagen vi ikke har kontakt mer. Om jeg her og nå i dag er mer glad i han enn i mannen min, ja - det tror jeg. 

Anonymkode: c538b...803

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på en måte det. Vi har begge samboere og er venner, så begynte vi å ha sex. Men det er ikke noe annet enn det heller. Vi er glad i hverandre men begge har vært veldig tydelig på at det bare er sex for vi vil ikke bryte ut av våre samboerskap. Så litt annerledes enn hva jeg pleier å lese om. Før så jeg ikke på han som noe sexy i det hele tatt men etter vi begynte å ha sex, herregud så deilig han er og det er  vel grunnen til at jeg forsetter også, klarer liksom ikke gi slipp på det selvom jeg burde. Gruer meg til den dagen det eventuelt stopper opp. 

Anonymkode: 7b575...b8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den andre kvinnen, og det gjør jeg aldri igjen! 
Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noensinne har vært så forelsket. Ble helt koko i hodet, og han var alt som betydde noe. Så jeg skilte meg. Det gjorde ikke han. Så jeg kuttet han ut, men enda gjør det vondt å tenke på han. Han sender enda sporadiske mld, men jeg svarer ikke. Han er fortsatt sammen med kona si. Så det jeg trodde var det rette, var nok bare en lek fra hans side. En dyrekjøpt erfaring.

Anonymkode: a9566...df0

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært den andre kvinnen. Var selv i et forhold, og min elsker var gift. Varte i 9 år,,,som jeg ikke ville byttet mot noe ❤

Anonymkode: 018ee...2ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble «lurt» av en idiot av en mann til å være den andre kvinnen. 
Når jeg nå ser HVA han er så er jeg TAKKNEMLIG for at han ble hos sin samboer da han ble avslørt. Jeg tror faktisk han er verdens største drittsekk på ALLE vis og jeg er såååå glad for at jeg kom unna med helse og psyken i behold. 

Anonymkode: 7f4fd...38d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

*setter meg på hendene slik at jeg ikke skriver det jeg tenker om denne tråden.

Samme her. 😡😠😵😩😬💀👺👹

Anonymkode: 20039...359

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble «lurt» av en idiot av en mann til å være den andre kvinnen. 
Når jeg nå ser HVA han er så er jeg TAKKNEMLIG for at han ble hos sin samboer da han ble avslørt. Jeg tror faktisk han er verdens største drittsekk på ALLE vis og jeg er såååå glad for at jeg kom unna med helse og psyken i behold. 

Anonymkode: 7f4fd...38d

Jeg var også den andre kvinnen uten å vite om det. Syk fyr. Hun som var sammen med han forlot han også til slutt fordi hun fant ut at det ikke bare var meg, men at jeg avslørte han for henne hjalp henne å dra fra han til slutt. 

Anonymkode: b5bc9...7af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg var den andre kvinnen, og det gjør jeg aldri igjen! 
Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri noensinne har vært så forelsket. Ble helt koko i hodet, og han var alt som betydde noe. Så jeg skilte meg. Det gjorde ikke han. Så jeg kuttet han ut, men enda gjør det vondt å tenke på han. Han sender enda sporadiske mld, men jeg svarer ikke. Han er fortsatt sammen med kona si. Så det jeg trodde var det rette, var nok bare en lek fra hans side. En dyrekjøpt erfaring.

Anonymkode: a9566...df0

Jeg tror nok du er en av de få er som faktisk har selvinnsikt.

Partnere som aldri forlater kona selv om man elsker en annen? Tja. 

Jeg tror ikke den i forhold er følelsesløs ovenfor elsker/elskerinne, men....jeg tror nok mange legger på litt illusjoner for å slippe å føle at man kaster bort tid. 

Anonymkode: ac9db...15c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var den andre kvinnen. Vi visste fra dag én at vi ville ha hverandre. Han gjorde det slutt med sin daværende samboer. De hadde to små barn på den tiden, og det ble mildt sagt et helvete. Var vanskelig i mange år, men nå er vi sammen på 10. året, vi er gift og venter vårt første felles barn. Vi holdt ut, og all motstanden gjorde oss enda sterkere. Men enkelt var det ikke. 

Anonymkode: c9e3f...cbb

Huff... er du ikke redd for at han nå skal gjøre det samme mot deg? Man sier jo at på samme måte som man skal komme seg inn i forhold, kommer man seg ut...

Anonymkode: 25ae0...df9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Forstår bare ikke dere som ligger med en opptatt mann/dame, særlig de med barn. Jeg blir nesten fascinert.. har dere mindre empati enn gjennomsnittet? Ingenting godt kan komme ut av andres smerte- med mindre man gir f i andre enn seg selv da. Dette er en svært dårlig egenskap!! 

• Liker 49
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samme her. 😡😠😵😩😬💀👺👹

Anonymkode: 20039...359

Ditto 🙄, men dette er (heldigvis) et fritt og åpent forum der vi kan diskutere alt mellom himmel og jord. Når vi "vet" at omlag 40 % av befolkningen er utro så er spørsmålet som stilles helt relevant. Om vi sympatiserer med eller hater disse "andre kvinnene" eller mennene er nok ikke noe vi skal diskutere her.

For øvrig en artig formulering med å sitte på hendene for ikke å skrive hva man egentlig mener 😁

• Liker 12
Skrevet

Når det er barn inni bildet forstår jeg ikke hva dere tenker med.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Var den andre kvinnen i to år. Han var den andre mannen. Vi valgte hverandre og er fortsatt lykkelig gift etter mange år. Det hender vi snakker om hvor takknemlige vi er for å valgt hverandre. ❤️

Anonymkode: b3e08...ada

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Boblerone skrev (7 minutter siden):

Når det er barn inni bildet forstår jeg ikke hva dere tenker med.

Det er som regel ikke det man tenker på når man starter. Men så går tiden og man innser hva man faktisk holder på med. Og hvor mange uskyldige som blir berørt. Og da begynner man å lure på om det er verdt det, eller om man bør avslutte. Og for å få hjelp til å ta en beslutning skriver man her.... hilsen ts.

Anonymkode: 6b2cd...f81

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Forstår bare ikke dere som ligger med en opptatt mann/dame, særlig de med barn. Jeg blir nesten fascinert.. har dere mindre empati enn gjennomsnittet? Ingenting godt kan komme ut av andres smerte- med mindre man gir f i andre enn seg selv da. Dette er en svært dårlig egenskap!! 

Jeg er selv godt gift, med en mann jeg ikke har noen grunn til å tro har vært utro. Og jeg har selv aldri vært utro. 

Men jeg har ingenting annet enn nøytrale følelser, og noe sympati, for kvinnene som deler i denne tråden. 

Det er min mann som har lovet meg troskap. Jeg er ikke avhengig av at andre kvinner sier "nei takk" for at han skal være trofast. Det er noe av det mest patetiske jeg leser her inne, at man er avhengig av andre kvinner for å holde på en mann. 

Anonymkode: 4cdaf...559

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...