Gå til innhold

De aller fleste damer presser partner til graviditet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Er selv dame og vet hvor vanskelig det er å bli gravid og at alle menn jeg har vært borti er forsiktige og ikke ønsker barn. Men hver dag i 2020 så ser man og hører om ene graviditeten etter den andre. Hva skjer liksom? Det må jo være UHELL eller at dama kynisk planlegger unger bak ryggen til sexpartner/kjæreste. Mange damer er såå sykt opptatt av babyer og gravititer, mens menn ikke er interessert i unger i det hele tatt! Tror faktisk at mange babyer ikke er laget innenfor ekteskapet og er av at dama desperat luker tak i en random sexpartner ute. Mange damer blir også gravide for at mannen ikke skal forlate henne og bare være hennes, forholdet tar slutt likevel for det kryr av alenefedre der ute, Uansett om man er fattig, mangler utdanning etc så skal disse damene bære fram barn med dårlige menn også finne en ny mann som kan forsørge de begge.

Anonymkode: 1e273...329

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv igjen, lille venn :) 

Anonymkode: 16e32...f69

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hva bygger du denne altomfattende påstanden din på da? Du vet jo ingenting om dette, du bare "tror". 

Anonymkode: a9beb...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså grunnen til at 2020 inneholdt en hel masse svangerskap, er jo pga pandemien. Alle hadde mer tid til å være sammen og ha sex. 

Ellers er det et svært dårlig forsøk på å provosere på seg KG. 

Anonymkode: 2e5ed...f92

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Godt forsøk på trolling. Vil anbefale et annet tidspunkt, f.eks ettermiddag eller i helger. 🙂

Anonymkode: 66f3b...19b

• Liker 7
Skrevet (endret)

Morsom du. Nei, kona mi presset meg ikke. Jeg ville ha barn jeg, så lenge de nødvendige tingene (fast jobb og egen bolig) var på plass, og det var hun enig i. Ingen kynisme i dette, kun fullstendig åpenhet og samarbeid om prøving 🙂 

Endret av SJW
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det du skriver i det hele tatt. Her var det mannen som ville ha barn, og han brukte 6 år på å overtale meg.

Anonymkode: 26795...ec7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Var omvendt her. Ville ikke ha barn og ble ofte slutt med mennene jeg datet fordi de ville ha barn. Møtte min mann, han godtok at jeg ikke ønsket barn. Etter ett års ekteskap mente han at vi jo måtte ha barn, og han maste så at jeg begynte å prøve. Fikk barn og angrer selvfølgelig ikke men det går nok den veien og, ikke bare damer som maser 

Anonymkode: 012f9...779

• Liker 3
Skrevet

De presser de til anal sex også. Du må bare være bestemt å si nei bare

• Liker 1
Skrevet

Når jeg ser slike tråder håper jeg ofte det er en tråd om en artikkel som peker på nye funn i en undersøkelse eller lignende, der trådtittelen er spissformulert for å få i gang en eller interessant om årsaken til en statistisk tendens osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi du har vært sammen med menn som ikke ønsker barn, betyr det jo ikke at alle menn er slik. Selv om du ønsker deg barn, er det ikke en unnskyldning for å rakke ned på de som har det. 

Anonymkode: 705a8...524

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan henger dette sammen med stadige sutretråder om at menn ikke får lov til å få barn?

Anonymkode: 2d895...db2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig litt sannhet i det. Vil ikke ha sagt de fleste damer, men har sett flere tilfeller. Har et par venninner og bekjente som passer i den beskrivelsen. 

Anonymkode: 8e366...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fint for deg at du har så mange venner at du kjenner de alle fleste kvinner i verden :) 
I mitt tilfelle følte jeg meg presset til å få barn, han klaget alltid om at han hadde ingen søsken og noe vas om at familien hans kom til å dø ut.
Jeg har et par venninner som vart gravide på p-piller, ingen presset noen der.

Kjenner flere i 2020 som ble gravide, pga nå kunne de endelig planlegge og ha tid sammen, ikke fordi kvinnene plutselig bare : HAHA! NÅ! NÅ er han fanget!
Kjenner flere menn som har lyst på barn.
Selv om du ikke gjør det, betyr ikke det at de ikke finnes.

Anonymkode: 3e34d...719

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Som tittelen sier. Er selv dame og vet hvor vanskelig det er å bli gravid og at alle menn jeg har vært borti er forsiktige og ikke ønsker barn. Men hver dag i 2020 så ser man og hører om ene graviditeten etter den andre. Hva skjer liksom? Det må jo være UHELL eller at dama kynisk planlegger unger bak ryggen til sexpartner/kjæreste. Mange damer er såå sykt opptatt av babyer og gravititer, mens menn ikke er interessert i unger i det hele tatt! Tror faktisk at mange babyer ikke er laget innenfor ekteskapet og er av at dama desperat luker tak i en random sexpartner ute. Mange damer blir også gravide for at mannen ikke skal forlate henne og bare være hennes, forholdet tar slutt likevel for det kryr av alenefedre der ute, Uansett om man er fattig, mangler utdanning etc så skal disse damene bære fram barn med dårlige menn også finne en ny mann som kan forsørge de begge.

Hvorfor flytter ikke menn ut hvis de ikke vil ha barn med denne dama som presser dem til graviditet?

AnonymBruker
Skrevet

Det store antallet fullstendige benektelser på dette, uten diskusjon, i tråden sier sitt.

Anonymkode: 58ae5...ca1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og det var begges ønske. Vi har snakket om barn og fremtiden siden vi først møtes, så vi var på bølgelengde. Det finnes faktisk mange menn som ønsker familie og barn. Alle er ikke forvokste guttunger som ikke ønsker eller tåler ansvar.

Anonymkode: 002c0...eac

• Liker 1
Skrevet

Det var da inderlig godt at det ikke er mennene som presser damene 👍🏼

Anonymkode: d87e8...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 11.11):

Høres ut som du er bitter, men jeg er enig med deg! Absolutt ☺️
Men jeg har også opplevd mange menn som VIL ha barn, og er veldig ivrige på det - men da har ikke jeg vært interessert i de igjen grunnet andre ting. Så jeg tror det er først og fremst kvinner som velger «feil» menn. Vi velger de badboys’a

Anonymkode: d87e8...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 11.13):

Prøv igjen, lille venn :) 

Anonymkode: 16e32...f69

De er jo litt bedårende da, de prøver så hardt, så hardt. Jeg blir nesten rørt når de får skikkelig napp og en tråd tar helt av med forståelsesfulle kvinner som skal hjelpe og forklare. 😂🤣

Anonymkode: f1d06...14c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...