AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Fordi de har en bums mentalitet, snakker med lat energi. Tror ingen liker ideen å ha sex med lav energi hipstere... eller er det meg? Eksempel, en som streamer, med lav energi lav pannet stemme, selvgod, halvkledd og ser ut som de hater at du er der XD Anonymkode: 6b61e...359
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Selv om jeg lurer på om de kanskje gjør det fordi de er fattige eller noe og hater sitt liv. Anonymkode: 6b61e...359
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Hipstere og kvinner neddynket i planløse tatoveringer må være lov å like og å mislike. Blir som monopolmannen i Donald møter verden, eller white trash going to college. Moro der og da, men slitsomt i lengden. Du vil alltid tape kampen i møtet med disse menneskenes narsissus og sammensuriet av mitt første, andre, tredje og vårt felles barn. Alle navn tatovert på en eller annen plass på kroppen, mellom bizzare impulser og grelle farger. Da er det bare andenebb, mimmikkløshet og overflatisk kunnskap som mangler. Samt et heftig bruk av steroider. Du kjenner du trekkes mot det allminnelige, at det er tid for kartarsis. Det mentale sirkuset, spillet, suget, ikke helt stemmer med eget selv. Det er godt det finnes vanlige folk som liker et liv uten den store trangen til å se ut som en tegneserie figur. Men verden trenger de som viser oss det uvanlige, som utfordrer våre ideer. De andre har sikkert sine tanker om oss. Godt er det. Anonymkode: d5d17...534
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Jeg synes "hipstere" er tiltrekkende jeg da. Heller en hipster mann, enn en pappagutt, eller en som kler seg som en "businessmann". Synes menn som kler seg mer kunsterisk og alternativt er kjekkere enn de som kler seg helt streit. Anonymkode: f25da...f67 1
Hunmedham Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 For meg har det vært viktigere at mennene er intelligente, opplyste og forstandige og f.eks. klarer å skrive feilfritt og å uttrykke seg godt skriftlig og muntlig. Hadde jeg vært TS ville jeg ha lært meg å skrive bedre før jeg begynte å snakke nedlatende om andre mennesker. 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Du får sette det på tinder profilen din Anonymkode: 9b2f4...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå