AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hei. Våknet nylig av at jeg hadde et ubesvart anrop fra kriminalomsorgen i området hvor jeg bor. Har forsøkt å ringe opp igjen, men ingen svar. Blir både nysgjerrig og nervøs. Noen som har opplevd dette? Hva kan være årsaker til at de ringer? Anonymkode: 10380...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Har du glemt å møte opp til soning? 🤣 Anonymkode: 88012...0e8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du glemt å møte opp til soning? 🤣 Anonymkode: 88012...0e8 Hehe, nei. Da hadde jeg nok husket det 😂 Anonymkode: 10380...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Mamma fikk en uventet telefon fra kriminalomsorgen. Da var det en innsatt som skulle ha permisjon, og ønsket å besøke henne. Det trenger ikke være mer alvorlig enn det Anonymkode: 6a30f...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mamma fikk en uventet telefon fra kriminalomsorgen. Da var det en innsatt som skulle ha permisjon, og ønsket å besøke henne. Det trenger ikke være mer alvorlig enn det Anonymkode: 6a30f...b4d Kjenner ingen som er innsatte.. Anonymkode: 10380...b6a
Fireflies Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner ingen som er innsatte.. Anonymkode: 10380...b6a Det vet man nødvendigvis ikke. Er ikke alle som informerer om at de er satt inn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Fireflies skrev (Akkurat nå): Det vet man nødvendigvis ikke. Er ikke alle som informerer om at de er satt inn. Det er sikkert sant. Fikk svar fra nummeret som forsøkte å ringe meg. Fikk beskjed om at de sikkert hadde ringt feil?! 😅 Anonymkode: 10380...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sikkert sant. Fikk svar fra nummeret som forsøkte å ringe meg. Fikk beskjed om at de sikkert hadde ringt feil?! 😅 Anonymkode: 10380...b6a Da må du nok bare slå deg til ro med det, til du eventuelt får en annen beskjed Hender jo at folk ringer feil. 😅 Anonymkode: 50d0d...5c1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sikkert sant. Fikk svar fra nummeret som forsøkte å ringe meg. Fikk beskjed om at de sikkert hadde ringt feil?! 😅 Anonymkode: 10380...b6a Fort gjort 😛 Anonymkode: 024ef...f23
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjenner ingen som er innsatte.. Anonymkode: 10380...b6a Nå ser jeg at du har fått svar, men jeg ville bare kommentere denne. Du har garantert ikke oversikt over alle som du noen gang har hatt kontakt med i livet. Den personen som ville besøke mamma var en som hun ikke hadde møtt eller snakket med på over 20 år. Den siste gangen de møttes var personen et barn, men husket mamma som en trygg og omsorgsfull person, og ble oppmuntret av kriminalomsorgen til å ta kontakt med henne. (Den innsatte hadde ingen andre omsorgspersoner i livet sitt) Anonymkode: 6a30f...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå ser jeg at du har fått svar, men jeg ville bare kommentere denne. Du har garantert ikke oversikt over alle som du noen gang har hatt kontakt med i livet. Den personen som ville besøke mamma var en som hun ikke hadde møtt eller snakket med på over 20 år. Den siste gangen de møttes var personen et barn, men husket mamma som en trygg og omsorgsfull person, og ble oppmuntret av kriminalomsorgen til å ta kontakt med henne. (Den innsatte hadde ingen andre omsorgspersoner i livet sitt) Anonymkode: 6a30f...b4d Ble egentlig lettet over at de hadde ringt feil hvis jeg skal være ærlig. Det er helt sikkert riktig, og jeg skal ikke være så bastant med å si at jeg ikke kjenner noen innsatte. Takk for svar. Anonymkode: 10380...b6a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er sikkert sant. Fikk svar fra nummeret som forsøkte å ringe meg. Fikk beskjed om at de sikkert hadde ringt feil?! 😅 Anonymkode: 10380...b6a Får håpe det er en engangsgreie. Var en gang noen hadde klart å legge mitt nummer inn feil i ett eller annet system for barnevern etc, så jeg ble ringt flere ganger av barnevern og instutisjoner. Det var slitsomt. Anonymkode: 01be1...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå