Gjest gjest Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Jeg har leid en kjole på amor i haugesund, og nå når det bare er 16 dager igjen så kunne jeg heller tenkt meg en annen! Er det noen som har opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre?
Søta Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Bryllupsnerver! Du blir garantert kjempe nydelig!
tobo Skrevet 11. august 2005 #3 Skrevet 11. august 2005 Så bra!!!... at det ikke er mannen du angrer på!
Jannibrud Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Høres veldig ut som bryllupsnerver ja! Du blir sikkert fin, men hvis du er veldig i tvil kan du ta kontakt med salongen og høre hva de mener om saken, kanskje de har en løsning til deg?
tøydukke Anna Skrevet 11. august 2005 #5 Skrevet 11. august 2005 Bryllupsnerver! Du blir garantert kjempe nydelig! ← :enig_anim: Sikkert et snev av nerver. Når jeg prøvde kjolen et par uker før bryllupet ble jeg skikkelig misfornøyd med den plutselig, og da hadde jeg hatt kjolen i hus i nesten et år og vært sååå begeistret for den. Når jeg så tok siste prøving noen dager før den store dagen var jeg like glad i kjolen igjen. Og på den store dagen var den heeelt perfekt og fikk masse skryt! Går nok bra skal du se!
linky Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Jeg hadde det litt på samme måte ja før jeg giftet meg. jeg kjøpte kjole da. ble veldig usikker på kjolen rett før bryllupet, men på selve dagen, og nå i ettertid så vet jeg at jeg kunne ikke funnet finere kjole. så det er vel et tegn på bryllupsnerver ja. lykke til på dagen.
Søta Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Håper det har roet seg litt nå! Ikke tenk på det - blir nok å tenke på framover! Kjolen sitter nok perfekt når den er ferdig tilpassa!
Gjest gjest Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Jeg takker for mange gode råd og oppmuntringer. Jeg tok moren min med meg og hun var faktisk enig i at det ikke var rette kjolen. Skulle vel kanskje nevnt at jeg har en 11 uker gammel baby og kroppen har forandret seg mye... Nå fant jeg en helt fantastisk kjole, audra fra maggie sottero, som satt som et skudd, så nå er jeg så lettet! Klem
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #9 Skrevet 21. august 2005 Det går jo an og spør om du får leie ein ander.. det skade kje og spør,du bør jo vara fornøyd med kjolen.. Det hadde jaffal eg gjort Eg sjøl fant drømmekjolen på auds brudesalong i hgsd.. Lykke Til
Arwen Skrevet 21. august 2005 #10 Skrevet 21. august 2005 Det går jo an og spør om du får leie ein ander.. det skade kje og spør,du bør jo vara fornøyd med kjolen.. Det hadde jaffal eg gjort Eg sjøl fant drømmekjolen på auds brudesalong i hgsd.. Lykke Til ← Hun har jo alt gjort det jo.
Gjest hallo Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 Det går jo an og spør om du får leie ein ander.. det skade kje og spør,du bør jo vara fornøyd med kjolen.. Det hadde jaffal eg gjort Eg sjøl fant drømmekjolen på auds brudesalong i hgsd.. ←
Arwen Skrevet 21. august 2005 #13 Skrevet 21. august 2005 Jeg angret og angrer ennå. ← Kjolen din var da helt nydelig
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 Kjolen din var da helt nydelig ← Jo takk, men det var ikke den jeg skulle ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå