Gå til innhold

Hvilken karakter fikk du på privatisteksamen 1P?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som du tok høsten 2020... 

Anonymkode: c3fec...81f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2.. men målet mitt var å stå, så fornøyd 😅

Anonymkode: e1ee7...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

2.. men målet mitt var å stå, så fornøyd 😅

Anonymkode: e1ee7...23a

Jeg fikk 3:( Den var vanskelig! Noen som vet hvor man kan se vurderingsskjema for eksamen, ikke bare karakteren....?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk 7. De hadde aldri opplevd en så bra besvarelse. Selv sensor lærte masse nytt av oppgaven min.

Anonymkode: 619a8...8c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk 7. De hadde aldri opplevd en så bra besvarelse. Selv sensor lærte masse nytt av oppgaven min.

Anonymkode: 619a8...8c6

Veldig morsom du

Skrevet

3. Trodde det gikk så bra, og hadde fra før 3 i 1T. Føles sykt kjipt da man har spart opp penger kun for å forbedre karakteren, så endrer det ingenting. Hadde også 4 i S1, så er veldig skuffet.

I tillegg synes jeg det er så dumt at man ikke får vite poengscore. Det er forskjell på en svak og sterk treer. Man har hvertfall en viss anelse om hvor stor sannsynlighet man har til å kunne bli vippet opp eller trukket ned. Vet man at man ligger på en svak treer, så er det jo en større risiko å klage enn om man ligger på en sterk treer.

AnonymBruker
Skrevet
solskinn_ skrev (Akkurat nå):

3. Trodde det gikk så bra, og hadde fra før 3 i 1T. Føles sykt kjipt da man har spart opp penger kun for å forbedre karakteren, så endrer det ingenting. Hadde også 4 i S1, så er veldig skuffet.

I tillegg synes jeg det er så dumt at man ikke får vite poengscore. Det er forskjell på en svak og sterk treer. Man har hvertfall en viss anelse om hvor stor sannsynlighet man har til å kunne bli vippet opp eller trukket ned. Vet man at man ligger på en svak treer, så er det jo en større risiko å klage enn om man ligger på en sterk treer.

Jeg snakket med flere etter eksamen, alle sa de ikke rakk alle oppgavene. Jeg synes den var veldig vanskelig, til tross for at jeg hadde lagt nes mye arbeid på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...