Pipaluk Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg legger merke til at folk har nr, hvor du skriver det inn i nummeropplysningen som gule sider, 1881 osv ikke får opp noe. Har de da hjemlig nummer? Hva er så kriteriene for å få innvilget det🤔
Solbærsaft Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Alle kan reservere seg mot nummeropplysning. Ta kontakt med mobiloperatøren din for å ordne det. Hemmelig nummer er noe annet, og innebærer mye strengere regler. Feks personer som bor på hemmelig adresse kan ha hemmelig nummer. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Hjemlig nummer - hva er det? Anonymkode: fadd9...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Mitt vises ikke der. Jeg har ikke hemmelig nummer, jeg har bare reservert meg mot nummeropplysning som nevnt. Anonymkode: 9c3b8...a96 1
Pipaluk Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mitt vises ikke der. Jeg har ikke hemmelig nummer, jeg har bare reservert meg mot nummeropplysning som nevnt. Anonymkode: 9c3b8...a96 Ok!
SJW Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har reservert meg mot nummeropplysning fordi jeg ikke vil ha navnet mitt i telefonkatalogen pga yrket mitt. Har hatt kollegaer som har fått folk på døra si og opplevd kjipe ting mot familien sin. 1
Pipaluk Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjemlig nummer - hva er det? Anonymkode: fadd9...e0a 😅
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Å skjule seg i nummeropplysningen er veldig enkelt. Noen få tastetrykk på nett Anonymkode: 090c6...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Pipaluk skrev (8 timer siden): Jeg legger merke til at folk har nr, hvor du skriver det inn i nummeropplysningen som gule sider, 1881 osv ikke får opp noe. Har de da hjemlig nummer? Hva er så kriteriene for å få innvilget det🤔 Reservasjonen har jeg gjort hos min leverandør. Gjorde det inne på 'min side'. Har gjort det tidligere inne hos chess og onecall også. Anonymkode: 043e8...c05 1
Pipaluk Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Reservasjonen har jeg gjort hos min leverandør. Gjorde det inne på 'min side'. Har gjort det tidligere inne hos chess og onecall også. Anonymkode: 043e8...c05 Ok. Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Pipaluk skrev (9 timer siden): Hva er så kriteriene for å få innvilget det Det er hemmelig Anonymkode: dd253...a22
Million Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Det skal vel ikke noe til for å få hemmelig nummer. Du bare kontakter telefonoperatøren din, ber om å få et abonnement med hemmelig nummer, og bytter til det. Dette nummeret vil da ikke dukke opp noe sted på nett, og det er opp til deg hvem som får det. Du må selv gi det til alle du vil skal ha det, og sørge for å ikke legge det igjen steder på nett. Som f.eks. når du bestiller varer på nett, så må man legge igjen tlf nr for å få pakkesporing tilsendt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå