AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg har typisk nordisk hår, mister fasong fort hvis jeg styler og vil helst henge rett ned. Jeg har pr nå en litt utvokst pixie med lengre lugg. Vurderer om jeg kan fikse mine problemer med kjipt rett-ned-hår med å ta permanent? Tenker bølger i stedet for sauekrøller, bare for å få litt tekstur i håret. Har forsøkt å søke litt rundt, men har ikke funnet noen eksempler på noen som har gjort dette. Jeg er mellom frisører nå, så har ikke fått tatt dette opp med fagfolk noen med innspill eller erfaring? Anonymkode: 93a81...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Har aldri tatt permanent, men jeg har naturlig bølger/litt krøller og kort pixie klipp men med lengre lengder på topp og lugg. Det funger veldig bra, kan style det både litt edgy og litt mer nedtonet. Men er avhengig av god frisør, har avogtil måtte bruke annen frisør enn min faste og da har klippen blitt mer "kjerringete". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå