AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #21 Del Skrevet 21. januar 2021 Nikkers, stillongs, lange ullstrømper, gamasjer, undertøy, ulltrøye, ullgenser, gjerne noe typisk norsk som Marius eller Fanagenser, og fjellanorakk! Og votter og lue eller pannebånd. Anonymkode: 130c9...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 26. januar 2021 #22 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 0.16): Kondomdress. Det er den eneste måten å få respekt på i løypene. Ellers må du stadig stoppe og gå ut av løypa for å slippe fram de ordentlige skiløperne. Anonymkode: afd32...d68 For noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #23 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 0.47): Nikkers, stillongs, lange ullstrømper, gamasjer, undertøy, ulltrøye, ullgenser, gjerne noe typisk norsk som Marius eller Fanagenser, og fjellanorakk! Og votter og lue eller pannebånd. Anonymkode: 130c9...e4a Og huske sekk med norsk flagg oppi🤭🤭 Anonymkode: a2361...d07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 1. februar 2021 #24 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 11.43): Og huske sekk med norsk flagg oppi🤭🤭 Anonymkode: a2361...d07 Haha! For meg som er langt ifra pro, vanlige vinteruteklær. Turbukse, anorakk, ullundertøy. Da har jeg litt polstring om jeg skulle tryne midt i bakken 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #25 Del Skrevet 2. februar 2021 OPIgirl skrev (På 26.1.2021 den 8.48): For noe tull. Du tok ikke ironien nei? Anonymkode: 79a39...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #26 Del Skrevet 2. februar 2021 Ullstrømpebukse innerst på beina, så enten Skal bukse eller nikkers i skal materiale og gamasjer over. Da kan du ta ned gamasjene hvis det blir for varmt og du trenger lufting. Overkroppen bør du også ha ullundertøy og skalljakke over, som kan åpnes om det blir for kaldt. Mye vind, så gå for anorakk. Anonymkode: e5448...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 5. februar 2021 #27 Del Skrevet 5. februar 2021 Eg går på ski i omtrent det same som eg spring i, eg: tjukk vindtett tights, ulltrøye, ullunderbukse, ullstilongs, vindtett jakke, buff, lue og vottar. Eg er omtrent den einaste eg veit om som ikkje brukar hanskar, men eg frys alltid på hendene, så eg brukar vottar. Er det ekstra kaldt har eg ei ekstra ulltrøye på meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #28 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg har akkuratt startet selv og gå på ski, hadde tenkt å kjøpe meg en slik fancy skidress, men herregud for noen priser 😅 Siste dagene her har det lagt på rundt - 15. Hatt på meg strikkasokker i skiskoene, ullundertøy, vattert skibukse, vattert anorakk, pannebånd og skikkelige hansker. Da holder jeg varmen så lenge jeg holder jevn fart. I dag var vi hele storfamilien på tur, med litt mer pauser underveis, samt matpause, da ble det altfor kaldt. Ble faktisk så kaldt at jeg måtte returnere tilbake til bilen. Anonymkode: 31a60...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 7. februar 2021 #29 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har akkuratt startet selv og gå på ski, hadde tenkt å kjøpe meg en slik fancy skidress, men herregud for noen priser 😅 Siste dagene her har det lagt på rundt - 15. Hatt på meg strikkasokker i skiskoene, ullundertøy, vattert skibukse, vattert anorakk, pannebånd og skikkelige hansker. Da holder jeg varmen så lenge jeg holder jevn fart. I dag var vi hele storfamilien på tur, med litt mer pauser underveis, samt matpause, da ble det altfor kaldt. Ble faktisk så kaldt at jeg måtte returnere tilbake til bilen. Anonymkode: 31a60...5e1 Det er bikkjekaldt ute om dagen. Det skal sies at dette normalt ikke er sånn. Som regel må man opp på høyfjellet for å oppleve så sure dager på ski. Jeg tror det er dumt å regne med at det er så kaldt fremover i årene som kommer. Kjøp en normal skijakke. Ta heller på deg boblejakka nå som det er ekstra kaldt. Tips til de som fryser er å kjøpe overtrekk til skiskoene. Det hjelper veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #30 Del Skrevet 7. februar 2021 DHG skrev (2 timer siden): Det er bikkjekaldt ute om dagen. Det skal sies at dette normalt ikke er sånn. Som regel må man opp på høyfjellet for å oppleve så sure dager på ski. Jeg tror det er dumt å regne med at det er så kaldt fremover i årene som kommer. Kjøp en normal skijakke. Ta heller på deg boblejakka nå som det er ekstra kaldt. Tips til de som fryser er å kjøpe overtrekk til skiskoene. Det hjelper veldig mye. Ja, jeg tenker at jeg har nok med klærna jeg har. Har en vattert anorakk, hadde på meg 2 lag med ull under i dag, det var nok. Skal sies at jeg blir fort kald på beina, selv om det er godt med luft mellom. Skal ta til meg tipset om å kjøpe trekk til skiskoene 😊 Anonymkode: 31a60...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 9. februar 2021 #31 Del Skrevet 9. februar 2021 Mange her «sentralt» går i tettsittende. Særlig på underkropp. Gjelder begge kjønn. Annet enn det er det ymse og jeg tror ingen bryr seg mest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå