Gå til innhold

Hvordan gjør du gode kjøp av barnetøy på Finn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes gjennomgående ting enten er så dyre at jeg like gjerne kan kjøpe det nytt og ubrukt, eller at det er så mange feil og skader at bruksverdien er betydelig redusert. Hvordan gjør du gode kjøp på Finn?

Anonymkode: 87894...b75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg! Barneklær var noe man pleide å FÅ arve, nå skal folk ha ville summer for godt brukte klær. Jeg kjøper mye heller på salg.

Anonymkode: 63d01...f0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke fornøyd med bruktkjøpene jeg har gjort. Jeg synes alt stinker, enten tøymykner eller noe romduft/parfyme fra ellers i hjemmet. Foretrekker helt klart nye klær som ikke lukter og kjøper heller på salg. 

Anonymkode: c9aa4...0aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye dyrt og dårlig ja. Jeg gjør gode kjøp ved å følge med og ha varsling på mobilen på de mest relevante søkene. De beste kuppene forsvinner fort.

Anonymkode: 6ec53...1aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De beste kuppene er stort sett posesalg. Kjøper man enkeltplagg blir det gjerne litt dyrt. De beste kuppene mine gjør jeg på egne bruktbutikker for barn, finnes en på løren i oslo og en i drammen om du bor på østlandet. 

Anonymkode: 90a6a...b21

• Liker 1
Skrevet

Vurder først annonsen; er det ok bilder, tydelig tekst og ok pris? 

Har selger lagt ut bilde av alle plaggene i en klespakke. Ikke bilde av en stabel med klær. 

Vurder å foreslå en lavere pris. Det har jeg gjort med hell. Og noen blir sure.

Enig i at nuppete klær med "et lite hull" ikke er salgsartikler. Heller ikke velbrukte vintersko. 

Man må nok bla gjennom mange uaktuelle annonser når man er på Finn. Med trening går det mye fortere etter hvert. De beste kjøpene går jo fort, så det kan være lurt å være på flere ganger daglig når man er på jakt etter noe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har på varsler for klær i de str som er aktuelle å kjøpe, og må ofte være kjapp for å få tilslaget.

Har kjøpt klespakker med både masse bilder, og en svartsekk uten nærmere beskrivelse, og det har alltid vært helt ok kvalitet på det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...