Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moppeur
Skrevet (endret)

Israel går kun inn i palestina når de:

1.skal fjerne underjordiske tunneler der de smugler våpen

2.ta blodtørstige terrorister som har som mål å utslette israel

3.rive hus der selvmordsbombere bodde før de sprengte seg selv

De barna som en sjelden gang har blitt drept av israelske soldater er brukt som skjold av palestinske terrorister! De blir kastet ut i gatene og oppfordret til martyrdøden! Palestina bruker barna sine! Det er helt sykt! Hvor syk er verden blitt? Klarer ikke folk se dette?Palestina er en terrorstat!

Palestinske skolebøker er stappfulle med hat-propaganda mot jøder. De har ikke Israel på kartet engang! De forbanna svina har hjernevasket barna sine! De er fulle av hat! Med en gang barna ser israelske soldater kaster de stein mot dem og noen av de bærer til og med våpen. Terroristene har en klynge med barn bak seg når de skyter mot israelske soldater..Jeg blir så provosert av dere som kritiserer israel..De er omringet av terrorstater. Israel gjør INGENTING galt!

Innlegget er endret .

Misty(mod)

Endret av Misty
Videoannonse
Annonse
Gjest Dum Perignon
Skrevet

Fint at du er åpen om problemene dine på denne måten, dét står det respekt av.

Skrevet

Jeg likte best den delen "israel gjør ingenting galt", de driver å sender transer på eurogrand prix finalen, ikke at det gjør noe med transer, men når blei Israel en del av europa, er det sånn at JESUS blei FØDT i EUROPA??

Skrevet

Israel og Palestina liker ikke hverandre, de er uvenner.

Mange rundt i verden (USA, og lille Norge f.eks.) prøver desperat å skape fred i området for å høyne sin egen status som barnevakt og tillitsvalg i klassen.

Men det fungerer dårlig, for de har ikke lyst på fred i det området.

Mitt forslag er at vi slutter å bry oss med dem, og lar dem plaffe hverandre ned til det ikke er flere igjen der.

Jeg begynner å bli temmelig lei av trynet til Mona Juul, Terje Rød Larsen og Torbjørn Jagland som leger sympatisører og rydde-opp-assistenter.

De nipper til drinker og sitter i hagen i sine diplomathus der, uten at det hjelper spesielt.

Herregud, naive mennesker...skriver doktoravhandlinger og bruker masse energi på NUPI for å rede ut midtøsten problematikken...som om det hjelper :roll:

Gjest Valhalla
Skrevet
Jeg likte best den delen "israel gjør ingenting galt", de driver å sender transer på eurogrand prix finalen, ikke at det gjør noe med transer, men når blei Israel en del av europa, er det sånn at JESUS blei FØDT i EUROPA??

Det er fordi araberne ikke vil leke med dem.

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Vanligvis blir jeg sabla frustrert og provosert når jeg leser innlegg som dette. Men det her blir rett og slett for dumt. :grine2:

Ja, de palestinerne er fæle altså. Israel gjør ingenting galt! Har du noen gang sett en palestinsk tanks? ...ikke jeg heller.

Den er isåfall laget av plast og tilhører lille Achmed på 4 år...(som ble drept av en ekte israelsk tanks som kjørte over huset han og familien bodde i...)

Skrevet

Syns det sto "Terrorsatan" i tittelen med en gang.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Undertittelen "FÅ UT SANNHETEN" fascinerer meg litt.

Hvordan skal man få ut sannheten?

Utvise den?

Bygge murer som holder uønsket sannhet ute?

Fint om trådstarter kan utdype dette litt, så vi kan få frem sannheten om hva h*n egentlig mener.

Skrevet

Takk! Dette har jeg lurt på også. I tillegg er de med i Fotball-EM!!!??? HALLO???

Neste er vel at de får tilbud om EU-medlemsskap.

Gjest Johan Wolfgang Von Goethe
Skrevet

Hvorfor israel er med ja godt spørsmål.jA DET neste blir nok eu medlemskap

det er ufårstålig så lenge Israel ikke er i nærheten av og være Europeeisk verken kulturelt eller historisk

Skrevet

Hvor mange muslimske land vil spille fotball med Israel? Jeg er ikke noe pro-Israel, men dette skjønner dere vel?

Skrevet

Kanskje araberlandene hadde vært litt vennligere innstilt om israelerne ikke brukte tomahawkraketter når noen palestinere løper offiside.

• 2 uker senere...
Skrevet
Israel går kun inn i palestina når de:

1.skal fjerne underjordiske tunneler der de smugler våpen

2.ta blodtørstige terrorister som har som mål å utslette israel

3.rive hus der selvmordsbombere bodde før de sprengte seg selv

De barna som en sjelden gang har blitt drept av israelske soldater er brukt som skjold av palestinske terrorister! De blir kastet ut i gatene og oppfordret til martyrdøden! Palestina bruker barna sine! Det er helt sykt! Hvor syk er verden blitt? Klarer ikke folk se dette?Palestina er en terrorstat!

Palestinske skolebøker er stappfulle med hat-propaganda mot jøder. De har ikke Israel på kartet engang! De forbanna svina har hjernevasket barna sine! De er fulle av hat! Med en gang barna ser israelske soldater kaster de stein mot dem og noen av de bærer til og med våpen. Terroristene har en klynge med barn bak seg når de skyter mot israelske soldater..Jeg blir så provosert av dere som kritiserer israel..De er omringet av terrorstater. Israel gjør INGENTING galt!

Innlegget er endret .

Misty(mod)

Joda , jeg ser dette. Jeg er drtittlei av alle som forsvarer palestina. Det er liksom det som er det riktige i dag, men jeg deler ikke det synet. Jeg håper jødene vinner fram jeg. Og det er jeg ikke noe redd for å si heller... You go Israel!!!

Skrevet

Håper jødene vinner fram? Mener du at Jehova på dommedag skal forkaste jesu`s tro og lære?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...