AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Første gang jeg hadde sex var jeg 19, og det var sikkert kjempegodt for han, men jeg fikk ingenting ut av det annet enn at det var fint å tilfredsstille han. Ellers gikk 20-årene med til å forstå meg selv og min kropp og hva jeg likte, og å finne ut hvordan få en orgasme. Var mye singel og kåt i 30-årene, og følte at sexen med meg selv var deilig og jeg ble godt kjent med kroppen min og opplevde mange, gode orgasmer på egenhånd. Nå er jeg i 40-årene, føler meg trygg på kroppen min og meg selv, og jeg nyter sex med kjæresten min. Føler endelig jeg har fått et sexliv, og nyter og koser meg ofte med han. Så ville bare si til alle dere som er fortvila over sexlivet og om dere er single. Bli kjent med egen kropp, det tar ofte tid for kvinner. Og det tar tid å bli trygg på seg selv, så ikke hast inn i noe. Du har tid. Og en kvinne blir bare bedre med alderen. Anonymkode: 3fefc...0e2 3
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og en kvinne blir bare bedre med alderen. Enig, de er mye bedre og deiligere på alt egentlig... det er bare en ting de er dårlige på, så er det å stoppe dem når de først har fått smaken på sex. De er nesten som å stoppe et godstog med 50 vogner uten bremser🙈 2
Resignert Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Første gang jeg hadde sex var jeg 19, og det var sikkert kjempegodt for han, men jeg fikk ingenting ut av det annet enn at det var fint å tilfredsstille han. Ellers gikk 20-årene med til å forstå meg selv og min kropp og hva jeg likte, og å finne ut hvordan få en orgasme. Var mye singel og kåt i 30-årene, og følte at sexen med meg selv var deilig og jeg ble godt kjent med kroppen min og opplevde mange, gode orgasmer på egenhånd. Nå er jeg i 40-årene, føler meg trygg på kroppen min og meg selv, og jeg nyter sex med kjæresten min. Føler endelig jeg har fått et sexliv, og nyter og koser meg ofte med han. Så ville bare si til alle dere som er fortvila over sexlivet og om dere er single. Bli kjent med egen kropp, det tar ofte tid for kvinner. Og det tar tid å bli trygg på seg selv, så ikke hast inn i noe. Du har tid. Og en kvinne blir bare bedre med alderen. Anonymkode: 3fefc...0e2 Vel, det er ikke nødvendigvis sånn at kvinner har allverdens mye tid. Overgangsalderen kommer normalt sett mellom 50 og 55, og kan fort medføre bråstopp for sexlivet. Jeg betviler ikke at ting blir bedre fra 20 til 30, og ofte fra 30 til 40. Men ikke vær for sikre på at den utviklingen fortsetter....... 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Resignert skrev (1 minutt siden): Vel, det er ikke nødvendigvis sånn at kvinner har allverdens mye tid. Overgangsalderen kommer normalt sett mellom 50 og 55, og kan fort medføre bråstopp for sexlivet. Jeg betviler ikke at ting blir bedre fra 20 til 30, og ofte fra 30 til 40. Men ikke vær for sikre på at den utviklingen fortsetter....... Man får nyte det mens man kan. Anonymkode: 3fefc...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Bamseklemmer skrev (51 minutter siden): Enig, de er mye bedre og deiligere på alt egentlig... det er bare en ting de er dårlige på, så er det å stoppe dem når de først har fått smaken på sex. De er nesten som å stoppe et godstog med 50 vogner uten bremser🙈 Ja, når man har fått smaken på noe godt, er det vanskelig å snu... Anonymkode: 3fefc...0e2 2
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, når man har fått smaken på noe godt, er det vanskelig å snu... Det er jo faktisk sjarmerende også, å føle seg overkjørt føles helt fantastisk... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Det er jo faktisk sjarmerende også, å føle seg overkjørt føles helt fantastisk... Heldig de som opplever det... Anonymkode: 3fefc...0e2 1
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Heldig de som opplever det... ja, det er nok da sexlivet starter som de fleste sier, fri for rusk i systemet som får oss til å slappe bedre av. Og jeg tror nok de med litt humor har det bedre enn de fleste, sex skal jo også være gøy som skaper glede og fjerner pinlige stille øyeblikk...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Enig med ts. Jeg kom i tidlig overgangsalder (før 40k), men går på hormoner så sexlysten er akkurat som før. Forskjellen er at jeg kjenner kroppen min mye bedre enn når jeg var 30, er mye mer åpen, vet hvordan jeg får orgasmer og er generelt mye mer leken. Dessverre må jeg gå ned litt i alder på sexpartner for å finne den samme lekenheten og åpenheten, da de på min egen alder ofte er litt «satt» og lite åpne Anonymkode: ea45e...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå