knulleGuden666 Skrevet 7. januar 2021 #21 Del Skrevet 7. januar 2021 -jk- skrev (49 minutter siden): Du har ikke kjørt så mye elbiler skjønner jeg Vi har hytte på fjellet på et sted det fort kan bli -30 og ikke innlagt strøm. Nødvendigvis mye bakker opp på fjellet Null problemer for oss med elbil ihvertfall Den starter også helt uproblematisk etter å ha vært parkert en uke i -20, noe jeg på ingen måte kan påstå den gamle dieselbilen gjorde... Dette tror jeg dessverre ikke noe på 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 7. januar 2021 #22 Del Skrevet 7. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (Akkurat nå): Dette tror jeg dessverre ikke noe på 😉 Hva da, at vi har hytte på fjellet og kjører elbil dit eller at den gamle dieselbilen ikke ville starte enkelt i kulda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Del Skrevet 7. januar 2021 Er det vanlig å overnatte i bilen? Har jeg aldri vurdert. Anonymkode: 63d90...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 7. januar 2021 #24 Del Skrevet 7. januar 2021 -jk- skrev (35 minutter siden): Hva da, at vi har hytte på fjellet og kjører elbil dit eller at den gamle dieselbilen ikke ville starte enkelt i kulda? Har du hytte i nærheten av Vang i Valdres så kan du gjerne komme og hente meg så kan du vise meg hvordan elbilen din er, du kan også gå lov til å låne min dieselbil om ønskelig 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. januar 2021 #25 Del Skrevet 7. januar 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 7. januar 2021 #26 Del Skrevet 7. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (2 timer siden): Har du hytte i nærheten av Vang i Valdres så kan du gjerne komme og hente meg så kan du vise meg hvordan elbilen din er, du kan også gå lov til å låne min dieselbil om ønskelig 😉 Bilen står for tiden trygt parkert ved hytta som ligger et stykke nord for Dokka. Vang blir nok en smule for langt til at jeg gidder ja Det var for øvrig -20 grader når vi kjørte opp her på tirsdag. Har vel ca. 43% igjen på batteriet nå. Ser du godt på bildet ser du stativet med solcellepanelene mellom hytta og uthuset. Bra med snø i år forresten, kan aldri huske å ha hatt så mye snø allerede ved nyttår. Diesel er jeg ferdig med for godt. Om jeg måtte kjøpe bil som gikk på flytende drivstoff igjen hadde det definitivt blitt en bensin-hybrid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 7. januar 2021 #27 Del Skrevet 7. januar 2021 -jk- skrev (8 minutter siden): Bilen står for tiden trygt parkert ved hytta som ligger et stykke nord for Dokka. Vang blir nok en smule for langt til at jeg gidder ja Det var for øvrig -20 grader når vi kjørte opp her på tirsdag. Har vel ca. 43% igjen på batteriet nå. Ser du godt på bildet ser du stativet med solcellepanelene mellom hytta og uthuset. Bra med snø i år forresten, kan aldri huske å ha hatt så mye snø allerede ved nyttår. Diesel er jeg ferdig med for godt. Om jeg måtte kjøpe bil som gikk på flytende drivstoff igjen hadde det definitivt blitt en bensin-hybrid. Har du hytte ved eller i nærheten av synnfjell? Har en kamerat som har hytte der, så jeg kunne da blitt kjørt dit med min bil, så kan du se hva du foretrekker og teste den kontra x'en din 😉 Du har forresten den rette elbilen når man først skal ha elbil 👍 Ja har hørt det er en del snø lenger øst, men her i Vang og områdene rundt er det en del mindre snø enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå