Gå til innhold

Grunn at menn ikke kommer er... de spiser for mye søppelmat, og kulturkrasj

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ganske åpen. Men 1991 og nå. På en måte er jeg glad jeg er voksen i 2020 og ikke i 1970 tallet.

Men åpen seksualitet var mye mer skam tror jeg på 70 tallet. Og selv jeg er skyldig i det. Men søppelmat kan også redusere lysten. (Dømmer ikke) men å ha en hobby hjelper å distrahere til noe annet. Trenger heller ikke å lage mat som er avansert heller, bare variert. Eksempel. Schnitchel, kjøttboller, (nudler på søndag). Pølse og Chips på lørdag. Og hvis man har lyst å prøve mer etterhvert. Spaghetti.

Epler generelt er god energi, variert mat og hobby er generelt bra.

Men sosial manipulasjon eller å føle at man blir lurt er kanskje noe av skepsisen til egoisme hos en mann når det kommer til det. Jeg tror det er mangel å føle seg til rette, og at kultur fra før og nå føles i krasj og man kan ikke helt sette seg til rette. Selv om jeg tror effekten at "man ikke trenger å bekymre seg" har hatt en god effekt. Både i at, man ikke trenger å være redd for folk.

Kanskje det kom feil ut, hva er din mening?

Endret av Shadowfyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er middags maten jeg pleier å lage gjennom uka. Mener klart den hjelper for sexlysten ja, og mye annet rart: (Skrevet på engelsk, da jeg skrev den originale kommentaren på YouTube under klippet "What Norwegians Eat For Dinner) )

*Monday* Emmer spaghetti with fermented sauerkraut (usually made out of red cabbage), some vegetables, some chicken, and a glass of kombucha.
*Tuesday* Homemade organic tomato soup (with some eggs and vegan meat) and a glass of kombucha.
*Wednesday* Grated cauliflower with some black rice, sauerkraut, fried fish (usually Scottish mackerel) and kombucha.
*Thursday* Homemade organic vegetable soup (with some meat, either chicken or lamb) and a glass of kombucha.
*Friday* Usually taco made out of 10-20% chicken meat and rest beans (like pinto beans) or a bean mix (like black beans, kidney beans, chickpeas, etc) which I make the rest of the taco meat out of. Vegetables and taco shells and taco sauce with lots of spices. All organic and made from GMO-free corn. And a glass of kombucha of course ;)
*Saturday* Third soup of the weekday, with soups that vary from week to week... Or if I am lazy, just a pizza ;()
*Sunday* Same as Wednesday, grated cauliflower with some black rice, sauerkraut, fried fish (usually Scottish mackerel) and kombucha.
As for the sauce, I usually use olive oil (with Demeter quality) with lots of different spices. (All ingredients on this list is made of organic ingredients)

Når det gjelder andre måltider, så blir det ofte smoothier. Smoothies basert på banan, havregryn og chiafrø i vann, pluss varierende andre ingredienser slik som matcha pulver, moringa pulver etc.

(Liten edit her...glemte det viktige collagen pulveret som brukes hver gang det lages smootie, samt noe vegan protein, slik som Sun Warrior sin protein serie.)

De gangene det ikke blir smoothier, så blir det økologisk surdeigsbrød (f.eks Esekiel brød) med egg eller makrell i tomat, eller gulost. Som smør bruker jeg som regel ghee.

Endret av KRJ
  • Liker 1
Skrevet

Det blir litt feil å si at kostholdet hindrer utløsning, selv en overvektig mann får utløsning, men han kan få  mindre sexlyst pga redusert testosteron og mere østrogen... Og feil kosthold kan redusere sædkvaliteten, men det kan ramme alle vektklasser...

Så det er nok derfor det er viktig å ha riktig kosthold og trene, det gir bedre sædkvalitet og mere testosteron som skaper både muskler og høyere sexlyst... pluss en rekke andre fordeler.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Det blir litt feil å si at kostholdet hindrer utløsning, selv en overvektig mann får utløsning, men han kan få  mindre sexlyst pga redusert testosteron og mere østrogen... Og feil kosthold kan redusere sædkvaliteten, men det kan ramme alle vektklasser...

Så det er nok derfor det er viktig å ha riktig kosthold og trene, det gir bedre sædkvalitet og mere testosteron som skaper både muskler og høyere sexlyst... pluss en rekke andre fordeler.

Egentlig det viktigste er å være fornøyd. Hvis man ikke er det, blir man sur. Og det kan være ille for mental helse. Men grunn at man spiser dårlig er ikke sjokk om det henger til depresjon.

Men å spise riktig og føle seg bra, er generelt tegn på at man lever bedre. Å være fornøyd med seg selv, og føle at folk ikke er ute etter deg. Bare å føle seg frisk og føle man har det man trenger er alt man trenger.

Endret av Shadowfyr
Skrevet
Shadowfyr skrev (25 minutter siden):

Egentlig det viktigste er å være fornøyd. Hvis man ikke er det, blir man sur. Og det kan være ille for mental helse. Men grunn at man spiser dårlig er ikke sjokk om det henger til depresjon.

Men å spise riktig og føle seg bra, er generelt tegn på at man lever bedre. Å være fornøyd med seg selv, og føle at folk ikke er ute etter deg. Bare å føle seg frisk og føle man har det man trenger er alt man trenger.

Nå er jeg mest opptatt av å trene og spise riktig av helsemessige gevinster og seksuell glede, men om man slafser i seg litt junkfood en gang i blandt er ikke akkurat det som tar knekken på folk. Utskeielser gir også livsglede av å nyte livet👌

Men som ung mann burde man vite hva maten blir fritert i, og tenk mere på sædkvaliteten og dama som trenger den...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Endel overvektige menn sliter med å få utløsning. Og med ereksjon. Har de stor mage så forsvinner mye av penis inni fettet og det gjør det og vanskelig. Jeg orker ikke sex med menn med stor mage mer. Nesten ingen stillinger som fungerer. De puster og peser og svetter. Hadde ett forhold med en med skikkelig stor mage. Han fikk ereksjon, men magen var så stor at det var bare tuppen av penis jeg såvidt kjente inni. Kunne ikke suge for da følte jeg ble kvalt av fettet. Så kosthold har endel å si. Aldri mer

Anonymkode: 35251...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Endel overvektige menn sliter med å få utløsning. Og med ereksjon. Har de stor mage så forsvinner mye av penis inni fettet og det gjør det og vanskelig. Jeg orker ikke sex med menn med stor mage mer. Nesten ingen stillinger som fungerer. De puster og peser og svetter. Hadde ett forhold med en med skikkelig stor mage. Han fikk ereksjon, men magen var så stor at det var bare tuppen av penis jeg såvidt kjente inni. Kunne ikke suge for da følte jeg ble kvalt av fettet. Så kosthold har endel å si. Aldri mer

Herregud, hvor svær var han!?😲

Anonymkode: 0b04c...ba7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner deg godt. Overvektige menn er turn off. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, hvor svær var han!?😲

Anonymkode: 0b04c...ba7

Sånn typisk tjukkas med stor mage. Som endel menn nå til dags har. Stor mage gjør sex vanskelig og er veldig turn off 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Spiste en hamburger før sex,kunne da holde på i flere timer før utløsningen kom. Hadde ereksjon så tror ikke hurtigmat har noe å si for den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har samme erfaring. Jeg trenger å gni meg mot penisroten for å komme og det er umulig når den store, slappe magen er i veien.. og en tykk mann med stor mage er mindre tiltrekkende.

Men jeg får jo litt vondt av dem som sliter med stor mage, men bedre sex kan jo være motivasjon for å gå ned i vekt og få strammere mage. Og generelt bedre helse og utholdenhet. 

Anonymkode: 52924...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...