AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har søkt jobb som butikksjef i en kjedebutikk og skal på intervju i slutten av uka. Ettersom det er en stund siden sist jeg var innom butikken jeg har søkt jobb i (kjeden har flere avdelinger som ligger nærmere der jeg bor) tenker jeg at det er greit å ta en tur innom før intervjuet. Hva bør jeg si til de ansatte når de tilbyr hjelp? "Nei takk, jeg bare kikker" og la det være med det? Eller burde jeg være ærlig å si at jeg har søkt butikksjefjobben og tok en tur innom som forberedelse til intervjuet? Ettersom butikken er oppmøtested for intervjuet regner jeg med at de ansatte kjenner meg igjen. Anonymkode: 19ab0...64a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Tviler på at noen av de ansatte kjenner deg igjen, med mindre du ikke lager kaos rundt deg. Så du kan nok helt fint dra innom for å ta deg en titt. Lykke til med intervjuet🍾 Anonymkode: 6ad16...b29 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har jobbet som butikksjef flere steder. Ville aldri sagt noe til ansatte på forhånd - dette er jo ikke relevant informasjon uansett for dem. Det ville nok bare blitt kleint. Dessuten husker dem deg nok ikke med mindre du har vært der flere ganger, eller gjør mye ut av deg. Anonymkode: 38705...2b9 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Takk for svar Da tar jeg en tur innom og gjør minst mulig ut av meg. Har bare tenkt å kikke litt så jeg får en "følelse" for butikken før intervjuet, tenker det kan være nyttig. Anonymkode: 19ab0...64a
Duff Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Jeg hadde nok tenkt mitt dersom noen hadde sagt noe slikt til meg, som å ta på seg jobben på forskudd. Det er bedre å vise at du klarer å være privat på privaten og leder på jobb. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Hvis du sier at du har søkt butikksjef jobb og blabla, kan jeg nesten garantere deg at du hvis du får jobben vil starte med et negativt stempel blant de ansatte. Supersnål ting å gjøre altså. Anonymkode: 7bcee...4ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå