Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

K28 Væren. Hvordan blir dette året for meg mpt. Helse og familie? 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne vekt 

Bør jeg passe meg eller har jeg noe å frykte? 

Anonymkode: 05b25...844

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, jeg vil gjerne bli spådd! Sliter med livet på flere områder. Tusen takk🌹

Anonymkode: 0e52b...bfd

AnonymBruker
Skrevet
Bølle skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som søvnparalyse, og er en del av åndelig utvikling. Mange som føler at de blir sparket, slått, kvelt, presset ned, men det er bare kroppen som er på vei inn eller ut av kroppen. 

Opplever du en høy vibrerende lyd? 

Hei! 
takk for tilbakemelding! 
det stemmer, føles nesten som kjempe store vibrasjoner som pulserer hardt mot meg. Tingen er at det starter ganske mildt også har det eskalert, at jeg lå våken, kunne ikke bevege meg eller snakke/rope, jeg ser en skikkelse gå fra døren og inn på min side av sengen. Og da kommer disse vibrasjonene. og alt går langsomt. 

slik var det lenge, til det engang skjedde i en høy fart, skikkelsen «løper» nesten fra døren og vibrasjonene er blitt til navnet mitt, bare at det går fort, noen roper «idaidaidaidaidaida» i ett helt til jeg klarer å våkne eller komme meg ut av det. 
Etter denne hendelsen var det stille lenge, flere måneder tror jeg. 

helt til nå sist. Da gikk alt i sakte film igjen, men jeg så ikke skikkelsen gå fra døra, jeg våknet av at noen klemte rundt håndleddet mitt hardt ,som lå på utsiden av sengen. Jeg ropte og ropte, til slutt våknet samboeren min av et høyt skrik, bare et.  Så han fikk «vekket» meg. Jeg snudde meg rundt inn mot han og sovnet, da følte jeg at jeg ble sparket og slått i ryggen min som lå bar. Da prøvde jeg å rope igjen. Og slik fortsatte det egentlig ganske lenge i følge samboeren min. 
er redd og sliten av å sove ☹️ Fordi jeg vet aldri når det skjer igjen, og hva det neste blir.

Anonymkode: 05821...d3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! 
takk for tilbakemelding! 
det stemmer, føles nesten som kjempe store vibrasjoner som pulserer hardt mot meg. Tingen er at det starter ganske mildt også har det eskalert, at jeg lå våken, kunne ikke bevege meg eller snakke/rope, jeg ser en skikkelse gå fra døren og inn på min side av sengen. Og da kommer disse vibrasjonene. og alt går langsomt. 

slik var det lenge, til det engang skjedde i en høy fart, skikkelsen «løper» nesten fra døren og vibrasjonene er blitt til navnet mitt, bare at det går fort, noen roper «idaidaidaidaidaida» i ett helt til jeg klarer å våkne eller komme meg ut av det. 

helt til nå sist. Da gikk alt i sakte film igjen, men jeg så ikke skikkelsen gå fra døra, jeg våknet av at noen klemte rundt håndleddet mitt hardt ,som lå på utsiden av sengen. Jeg ropte og ropte, til slutt våknet samboeren min av et høyt skrik, bare et.  Så han fikk «vekket» meg. Jeg snudde meg rundt inn mot han og sovnet, da følte jeg at jeg ble sparket og slått i ryggen min som lå bar. Da prøvde jeg å rope igjen. Og slik fortsatte det egentlig ganske lenge i følge samboeren min. 
er redd og sliten av å sove ☹️ Fordi jeg vet aldri når det skjer igjen, og hva det neste blir.

Når jeg mener våknet, så kunne jeg ikke bevege meg eller snakke, men jeg prøvde av hele min makt å rope eller flytte meg. Uten at det ga effekt, eller jeg fikk jo ut et skrik til slutt, heldigvis. 

Skrevet

Jeg vil gjerne bli spådd. Kvinne 36. Jeg lurer på hva du ser med tanke på kjærligheten, barn og karriere? På forhånd, takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 34, vekten. Vil mannen min ønske seg barn nr. 2 i år? 😪❤️

Anonymkode: 0900c...a08

Gjest Frelsma
Skrevet

K25 fiskene jeg lurer spesielt på hva som skal skje i år med kjærlighet 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 50 år, økonomi og utdanning :) Jomfruen 

Anonymkode: 02f7d...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei! 
takk for tilbakemelding! 

Det er ikke farlig, men kan være ganske ubehagelig. Vibreringen kan være ganske intens. Selv hadde jeg det mye før og det ble etterhvert mer og mer intens. Det vibrerte så sterkt og høyt rundt meg og inni kroppen, som en motor, eller et stort hjulmaskineri som bråkte veldig. Til slutt for jeg ut av kroppen og var oppunder taket og så meg selv ligge der og hele rommet. Tror det er sjelen som er ute av kroppen en tur, men jeg ble så redd at jeg kom fort tilbake til kroppen på en sek. 

Vet det er ubehagelig å ikke kunne røre seg eller rope, og at man føler seg angrepet, men er kanskje bare deg selv eller noe sånt. Hvis du slipper taket vil du bare oppleve å gå ut av kroppen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når jeg mener våknet, så kunne jeg ikke bevege meg eller snakke, men jeg prøvde av hele min makt å rope eller flytte meg. Uten at det ga effekt, eller jeg fikk jo ut et skrik til slutt, heldigvis. 

Ja, jeg har opplevd det mange ganger selv, og vet det er flere som opplever dette. Fælt å ikke kunne bevege seg eller rope... 

AnonymBruker
Skrevet
Bølle skrev (6 timer siden):

Det er ikke farlig, men kan være ganske ubehagelig. Vibreringen kan være ganske intens. Selv hadde jeg det mye før og det ble etterhvert mer og mer intens. Det vibrerte så sterkt og høyt rundt meg og inni kroppen, som en motor, eller et stort hjulmaskineri som bråkte veldig. Til slutt for jeg ut av kroppen og var oppunder taket og så meg selv ligge der og hele rommet. Tror det er sjelen som er ute av kroppen en tur, men jeg ble så redd at jeg kom fort tilbake til kroppen på en sek. 

Vet det er ubehagelig å ikke kunne røre seg eller rope, og at man føler seg angrepet, men er kanskje bare deg selv eller noe sånt. Hvis du slipper taket vil du bare oppleve å gå ut av kroppen. 

Tusen takk for det, skal forsøke å slappe av neste gang og se hva som skjer 🙏🏻🥰

AnonymBruker
Skrevet

K 50. Er så forelsket som jeg aldri har vært før. Er ganske sikker på at det er gjensidig, men er litt tilbakeholden med å si noe til han, selv om jeg tror det lyser av meg. Litt usikker på om jeg burde si noe eller ikke, er så bortevekk i han at jeg ikke klarer tenke fornuftig.

Anonymkode: 89ac3...dae

Skrevet

Hvor blir du av ts?

Anonymkode: 85b23...c61

Skrevet

Hvis du kommer tilbake Ts, så hadde jeg blitt veldig glad om du ville lese meg :) 

Anonymkode: 0e52b...bfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...