Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne :) 

Kvinne, 36, løve. Åpen for hva enn kortene viser.

Anonymkode: 71e84...1dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 26, vær. Får jeg fast jobb snart? Hva med noe annet? Blir jeg mindre sur/irritabel?

Anonymkode: ad50b...dd1

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk🙏🏻 
Dame 38, væren. 
Spent på hva du får opp på meg? Har min mann misstanke om min henmelighet? Kommer vi til å vare? 

Anonymkode: 126f1...747

AnonymBruker
Skrevet

Dame 50 år, vekt.Hvordan vil det gå med min datter framover og med økonomien min

Anonymkode: a5cb0...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk🙂

Anonymkode: e79c3...d88

AnonymBruker
Skrevet
Rynnsi skrev (38 minutter siden):

Mann 22. Steinbukk.

Vil jeg få en kjæreste i år? Eller ser du noe annet om kjærlighet?

Ja, forbered deg og pass på at du har orden på alt når du føler du er klar for en kjæreste, dine ting må være på stell. Vit hva du vil ha og hva du står for og tror på, du kommer til å møte en spesiell person med stor kjærlighet for dyr.

Bølle skrev (36 minutter siden):

Kan du lese meg? 

Lenge siden du gjorde ting i tråd med deg selv og fulgte det du tror på og egentlig vil? Ikke gi deg på det du ønsker og håper på her i livet, men pass bare på at det du vil ha og håper på faktisk ER bedre enn det du har nå, kanskje ikke alt er så håpløst eller langt unna det du vil ha?

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kvinne 26. Kjærlighet, kommer den snart (i år)? 

Anonymkode: 1f795...4c2

Det virker som det er noe som bekymrer deg eller plager deg fra tidligere forhold eller noe som har skjedd relatert til kjærligheten, du må gi slipp på dette og gå videre før du kan nyte det å treffe noen og få en kjæreste. Samtidig er det egentlig ikke et stort problem, jeg ser kjærlighet i livet ditt, og det er ikke langt unna. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mann 43. Kjærlighet og livet generelt

Anonymkode: cdceb...951

Angående kjærligheten så virker det som du har kommet til et punkt, eller snart kommer til et punkt hvor du ser på deg selv og kjenner etter hva det egentlig er du ønsker og vil ha. Om du er i et forhold nå så vil det føre til endringer som gjør alt til det bedre. Det skal ikke mye til for å endre dynamikken. Er du singel så vil du møte noen som følge av den selvransakelsen du går gjennom. Generellt vil resten av livet ditt også påvirkes av dette, ikke bare på kjærlighetsfronten, du vil innse en del saker og ting på andre arenaer.

Anonymkode: 6549d...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 37 år, jomfruen. Lurer veldig på hva som skjer fremover mtp kjærligheten, barn, økonomi og evt bolig ❤️ 

Anonymkode: afac4...e83

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 42 jomfruens tegn ❤ kjærlighet og evt bryllup? Tusen takk :Nikke:

Anonymkode: eaa06...4ef

Skrevet

Vil jeg noen gang få oppleve kjærlighet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jente 24, født i vekten. Livet generelt 😊

Anonymkode: f78e2...f42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det virker som det er noe som bekymrer deg eller plager deg fra tidligere forhold eller noe som har skjedd relatert til kjærligheten, du må gi slipp på dette og gå videre før du kan nyte det å treffe noen og få en kjæreste. Samtidig er det egentlig ikke et stort problem, jeg ser kjærlighet i livet ditt, og det er ikke langt unna. 

Ja, dette stemmer bra :) Jeg er nok endelig på vei videre, takk og lov! Håper på nye og bedre tider med en bra mann. Takk for hjelpen ❤️ 

Anonymkode: 1f795...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jataakk! 🙂 K27, vekten.

Åpen for hva kortene viser ang økonomi, familie/kjærlighet, framtiden.

Anonymkode: 7c3b7...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 51 år, løve. Livet generelt fremover. :)

Anonymkode: dbfc3...3cf

AnonymBruker
Skrevet

Håper du har tid☺️

Kvinne 41 år, ønsker å vite litt om kjærligheten.  Kan jeg stole på han jeg er sammen med? 
(Jeg er vannmann)

Anonymkode: e9eda...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne,27, tyr.

vet ikke om jeg kan få noe svar på dette, men er rådløs..

det er noe eller noen som plager/skremmer meg fra tid til annen om natten. Dette skjer kun når jeg er på besøk hos kjæresten, det har vært stille en stund, men sist gang eskalerte det såpass mye, føltes som om jeg ble sparket eller slått rundt på kroppen, samtidig som jeg er i en paralyse.. begynner å føle meg en smule gal😢
Er dette farlig? Vil det gå bort av seg selv ?

Anonymkode: 05821...d3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jente 22, tyren

Ser du noe i kjærlighetslivet mitt?

Anonymkode: 2dc68...a76

Ja du vil møte opptil flere, pass på at du vet hva du ser etter når du møter de sånn at du kan satse på og gå videre med den du føler mest for.

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kvinne 32, vekt. Vil høre om kjærleiken!

Anonymkode: 123dc...34b

Et veldig sterkt råd til deg, ligg unna de som skaper uro og stress, ved første tegn til forvirring så stikk fortere enn svint og aldri la noen få deg til å tvile på deg selv!

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jente 28 løven. Hvordan ser mitt 2021 ut? Blir det noe av det jeg tror er min tvillingsjel relasjon? 

Anonymkode: eac26...1ce

Dette året kommer til å handle mye om deg og din utvikling, du kommer til å lære nye ting om deg selv og vokse på det. Jeg ser den relasjonen du snakker om, vær forsiktig så det ikke oppstår en ubalanse som gjør at noen gir mer enn de mottar, samtidig ser jeg at dette er noe du vil se en annen måte om en stund når du har fått tenkt litt på deg selv. Tro meg, om ett år fra nå vil ting være ganske annerledes og du en annen utgave av deg selv.

Sokk123 skrev (53 minutter siden):

Vær, kvinne 29. 

vil ønsket for året skje?

Jeg får opp at det er nå og fremover de store endringene vil skje, det du håpet og har jobbet hardt for, det er i gang og holder på! Ikke bekymre deg og vær redd, det ordner seg.

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

K43, kreps, vil jeg noen gang bli gladere/lykkeligere?

Anonymkode: d12e3...9c1

Ja, jeg får opp at det er behov for deg, det å stille opp for andre eller kjenne at noen trenger deg kommer til å gi deg mye tilbake! Ikke gi opp, det blir bedre. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

K29. Tyr. Kan du lese meg? 

Anonymkode: 07626...57a

Ha klare mål og vit hva du vil, ikke kast bort ting på folk og prosjekter du innerst inne vet ikke holder mål eller fører til noe. Du følger ikke bare strømmen, du vil steder og du kommer til å komme dit!

AnonymBruker
Skrevet

Dette ble sent, noen har mer intense meldinger enn andre! Jeg fortsetter med resten av dere i morgen. God natt :)

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette ble sent, noen har mer intense meldinger enn andre! Jeg fortsetter med resten av dere i morgen. God natt :)

Natta!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kvinne,27, tyr.

vet ikke om jeg kan få noe svar på dette, men er rådløs..

det er noe eller noen som plager/skremmer meg fra tid til annen om natten. Dette skjer kun når jeg er på besøk hos kjæresten, det har vært stille en stund, men sist gang eskalerte det såpass mye, føltes som om jeg ble sparket eller slått rundt på kroppen, samtidig som jeg er i en paralyse.. begynner å føle meg en smule gal😢
Er dette farlig? Vil det gå bort av seg selv ?

Anonymkode: 05821...d3a

Det høres ut som søvnparalyse, og er en del av åndelig utvikling. Mange som føler at de blir sparket, slått, kvelt, presset ned, men det er bare kroppen som er på vei inn eller ut av kroppen. 

Opplever du en høy vibrerende lyd? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...