Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

^ og det at jeg har vært singel i mange år, hver gang jeg finner noen jeg kanskje liker så får jeg en lillefinger også sitter jeg der helt tom og alene igjen. Det går ikke! Går ingen vei i kjærligheten.... det river hardt hver gang da jeg er ganske ensom ellers også. 

Anonymkode: c6499...d14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Been there... Føler med deg. Jeg ville ikke brukt mere energi. Men siden det allerede er en slags form for mind game, så ville jeg, hvis jeg var deg, satt meg et nyttårsforsett om å fullstendig ghoste i 3 måneder. Hvis han er intr, så kontakter han deg. Men da må du være litt kostbar. Og vurdere om han er verdt det. 

Anonymkode: 3b008...2e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Been there... Føler med deg. Jeg ville ikke brukt mere energi. Men siden det allerede er en slags form for mind game, så ville jeg, hvis jeg var deg, satt meg et nyttårsforsett om å fullstendig ghoste i 3 måneder. Hvis han er intr, så kontakter han deg. Men da må du være litt kostbar. Og vurdere om han er verdt det. 

Jeg tror ikke han er noe for meg lenger.. men jeg vil egebtlig bare ha det bekreftet at jeg ikke har gjort noe skikkelig feil. Jeg vet jeg sa mye rart i fylla sist og har litt angst. Jeg vet samtidig at han ghoster etter hvert møte for så å komme tilbake brått og være heelt "der" igjen. Så jeg vet ikke om han ble sånn denne gangen pga alt jeg sa, eller om der bare er den vanlige rutinen hans. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke finn deg i dritt, girl! Jeg vet hvor lett det er å ta til takke fordi man stresser over tilværelsen som alene og til tider ensom. Kjenner meg veldig igjen, men det eneste man sitter igjen med er en regning på 3500 for en sinnarynke man måtte fikse etter årevis med grubling. 

Gå stien mens den blir til, huk tak i, eller vift vekk de du treffer. Plutselig, så er det noen. Og de vil ikke få de lit å sitte og lure. Hvis det er ekte greier, så ender man ikke opp på kg og ber om tarot reading, sant. Har selv sett to tarot YouTube filmer i dag, og lagd min egen fantasi om hvem det er og bla bla, helt krise. Man trøster seg med det man kan, men virkeligheten er her, der ute, nå. 

Jeg er sikker på at denne fyren ikke er greia for deg, as... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er garantert bare den vanlige rutinen hans. Jeg kan nesten love deg det. 

Hilsen ei hvor eksen sitter i fengsel og griner om at jeg er the one 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ikke finn deg i dritt, girl! Jeg vet hvor lett det er å ta til takke fordi man stresser over tilværelsen som alene og til tider ensom. Kjenner meg veldig igjen, men det eneste man sitter igjen med er en regning på 3500 for en sinnarynke man måtte fikse etter årevis med grubling. 

Gå stien mens den blir til, huk tak i, eller vift vekk de du treffer. Plutselig, så er det noen. Og de vil ikke få de lit å sitte og lure. Hvis det er ekte greier, så ender man ikke opp på kg og ber om tarot reading, sant. Har selv sett to tarot YouTube filmer i dag, og lagd min egen fantasi om hvem det er og bla bla, helt krise. Man trøster seg med det man kan, men virkeligheten er her, der ute, nå. 

Jeg er sikker på at denne fyren ikke er greia for deg, as... 

Mye av frustrasjonen min er at jeg er ganske sikker på at noe ekte greier ikke dukker opp for meg. Det gjør så sykt vondt å tenke på at jeg må gå gjennom livet uten å bli elsket. 

AnonymBruker
Skrevet

^ og det begynner å bli forsent med tanke på barn og sånt også... 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Nå føler jeg at jeg må si unnskyld for at jeg har skrevet som jeg har gjort. I de krasse tonene. 

Jeg kjenner ikke deg, men jeg vil bare si at bedre tider vil komme. Jeg nekter å tro at du skal ende opp uten den store kjærligheten. Kanskje trikset er å innse først at den store kjærligheten er en selv, og finne sin egen verdi, for å så tiltrekke det som er ment for en. Man aksepterer den kjærligheten man tror man fortjener. Og han fyren høres ikke så hyggelig ut... Du er nok mer verdt enn hva du selv tror. 

Dette med barn da. Det kan jo løses på forskjellige vis, hvis det er noe som er et stort ønske. Uten en mann. Mannen kan komme senere. 

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Men ikke gi opp, våren er snart her. Ta litt solarium i morgen og tenn et bål på kvelden. Stirr inn i bålet. Finn roen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Nå føler jeg at jeg må si unnskyld for at jeg har skrevet som jeg har gjort. I de krasse tonene. 

Jeg kjenner ikke deg, men jeg vil bare si at bedre tider vil komme. Jeg nekter å tro at du skal ende opp uten den store kjærligheten. Kanskje trikset er å innse først at den store kjærligheten er en selv, og finne sin egen verdi, for å så tiltrekke det som er ment for en. Man aksepterer den kjærligheten man tror man fortjener. Og han fyren høres ikke så hyggelig ut... Du er nok mer verdt enn hva du selv tror. 

Dette med barn da. Det kan jo løses på forskjellige vis, hvis det er noe som er et stort ønske. Uten en mann. Mannen kan komme senere. 

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Men ikke gi opp, våren er snart her. Ta litt solarium i morgen og tenn et bål på kvelden. Stirr inn i bålet. Finn roen. 

Jeg har gjort så mye jeg i alle år. Jeg trener mye, jobber, tar vare på utseende, spiser et sunt kosthold, jeg er ikke akkurat en som utståler å misslike meg selv, for det gjør jeg jo ikke heller. Solarium tar jeg ikke for å ungå rynker, men jeg tar lett selvbruning/glow. Så det er ikke sånn om å gjøre. 

Jeg kunne aldri aldri fått barn alene. Noe så forferdelig trist... jeg vil ha et kjærlighetsbarn med en mann jeg elsker. Ellers kan det bare være. 

Men det kommer selvfølgelig ikke... nå er det jo korona å, så nye folk møter man ikke. Tinder har jeg gitt opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel... Jeg spiste fleinsopp og dro på en sermoni som ga meg et nytt perspektiv på livet når jeg hadde en fot i graven klar til å gi opp.... 

Men det er sikkert uaktuelt. 

Men, jeg tenker på deg, og jeg har troa på deg. Og jeg skal sende deg gode vibber og kjærlighet❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel... Jeg spiste fleinsopp og dro på en sermoni som ga meg et nytt perspektiv på livet når jeg hadde en fot i graven klar til å gi opp.... 

Men det er sikkert uaktuelt. 

Men, jeg tenker på deg, og jeg har troa på deg. Og jeg skal sende deg gode vibber og kjærlighet❤️

Du virker lættis 😝 men ja, det er litt uaktuelt for meg ja.. 

takk ❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du virker lættis 😝 men ja, det er litt uaktuelt for meg ja.. 

takk ❤

Gå på YouTube og se på moonlight tarot kanalen, det er min guilty pleasure. Haha 

Her sitter jeg og disser tarot på kvinneguiden, whopsi 🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå på YouTube og se på moonlight tarot kanalen, det er min guilty pleasure. Haha 

Her sitter jeg og disser tarot på kvinneguiden, whopsi 🙃

Har sett på den mange ganger 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har sett på den mange ganger 😂

Hahahaha 😂 heyy my beautiful Kitty People 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahahaha 😂 heyy my beautiful Kitty People 

Haha😅 men ja, youtube tarot er en trøst når man holder på å klikke 🤯

AnonymBruker
Skrevet

Haha😅 men ja, youtube tarot er en trøst når man holder på å klikke 🤯

Ja, I know... Men, hvor gammel er du, da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, I know... Men, hvor gammel er du, da? 

Jeg er snart 27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 27

Åh herreguuuud.... Du snakker som om du er 40 mtp barn og alt det der. Nei djeses christ, du er jo skjønn da. Men du må slappe av, det der ordner seg. Du virker kjempefin, og det er du nok. Hva får deg til å stresse sånn? 

Nei nå ble jeg letta faktisk, på dine vegne. Det ordner seg likevel 😄 Ble litt nervøs i ste, for tenkte at faen, her kommer jeg på "bare snart 30", og tenkte at du var så sykt voksen med egg ut på dato og hele pakka. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh herreguuuud.... Du snakker som om du er 40 mtp barn og alt det der. Nei djeses christ, du er jo skjønn da. Men du må slappe av, det der ordner seg. Du virker kjempefin, og det er du nok. Hva får deg til å stresse sånn? 

Nei nå ble jeg letta faktisk, på dine vegne. Det ordner seg likevel 😄 Ble litt nervøs i ste, for tenkte at faen, her kommer jeg på "bare snart 30", og tenkte at du var så sykt voksen med egg ut på dato og hele pakka. 

Jeg stresser fordi jeg alerede har vært så lenge singel, jeg ser ikke for meg at jeg finner noe. Spesielt ikke nå med resteiksjoner som kommer til å vare i åresvis. Jeg kjenner ingen som har vært singel så lenge som meg. Alle får seg kjærester maks 6 mnd etter et brudd... jeg har vært 100% singel i 5 år snart. Ikke vært noe i nærheten engang! Så hva er sjansen for at jeg finner noen de neste 5-10 årene da liksom? Sjansen er minimal.. ikke er man like sosial lenger i utgangspunktet heller, da venner etablerer seg osv. Jeg er på vei til å bli en ordentlig enstøing. Jeg vil jo også være sammen med fyren jeg får barn med noen år, oppleve litt først. Det ser mørkt. Ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 3.45):

Jeg stresser fordi jeg alerede har vært så lenge singel, jeg ser ikke for meg at jeg finner noe. Spesielt ikke nå med resteiksjoner som kommer til å vare i åresvis. Jeg kjenner ingen som har vært singel så lenge som meg. Alle får seg kjærester maks 6 mnd etter et brudd... jeg har vært 100% singel i 5 år snart. Ikke vært noe i nærheten engang! Så hva er sjansen for at jeg finner noen de neste 5-10 årene da liksom? Sjansen er minimal.. ikke er man like sosial lenger i utgangspunktet heller, da venner etablerer seg osv. Jeg er på vei til å bli en ordentlig enstøing. Jeg vil jo også være sammen med fyren jeg får barn med noen år, oppleve litt først. Det ser mørkt. Ut. 

Makan til pessimisme! Hvis noe ikke har fungert før, må du gjøre endringer. Prøve noe nytt, hva som helst. Klart du kan møte noen hvis du virkelig VIL! Men med den innstillingen og negativiteten der, er det ikke rart du ikke finner noen. Man må fortsette å date, være på sjekkern på en eller annen plattform, kanskje i flere år. Det vil jo åpne opp i samfunnet mer og mer en dag. Don’t worry! ;) 

Anonymkode: dadf8...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...