Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ikke helt bra for tiden. Jeg står helt stille på alle mulige plan i privatlivet føler jeg. Jeg håper derfor sårt på at noen som kan se/lese meg kan komme med noen råd her.. hva får dere opp at jeg må gjøre, løsner det snart eller skal jeg bare flyte her i hundrede år til? 😔 også lurer jeg på om dere kan se noe om han jeg tenker på og meg? 

Anonymkode: c6499...d14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trakk ett kort for hele situasjonen din: sett i gang noe, hva som helst som et skritt på veien ut, har du noen hobbier eller aktiviteter du alltid har likt men aldri kom i gang med, eller som bare har blitt liggende, ta det opp. Ser tegning/maling og skriving, det er starten på veien ut av den kjedsomheten du sitter i. Husk at alt starter med små skritt, det må ikke være vanskelig, det holder å tenne gleden/ilden i deg igjen så løses mye. 

Du er langt sterkere og kan mer enn du selv tror, gi deg selv et spark i ræva nå. Jeg heier på deg. 

Anonymkode: add69...49c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trakk ett kort for hele situasjonen din: sett i gang noe, hva som helst som et skritt på veien ut, har du noen hobbier eller aktiviteter du alltid har likt men aldri kom i gang med, eller som bare har blitt liggende, ta det opp. Ser tegning/maling og skriving, det er starten på veien ut av den kjedsomheten du sitter i. Husk at alt starter med små skritt, det må ikke være vanskelig, det holder å tenne gleden/ilden i deg igjen så løses mye. 

Du er langt sterkere og kan mer enn du selv tror, gi deg selv et spark i ræva nå. Jeg heier på deg. 

Anonymkode: add69...49c

Tusen takk for svar ❤ jeg har aldri drevet med teging, maling ellet skriving og har ikke tolmodighet til det, men jeg har mange andre prosjekter å drive med. Jeg har også jobb og alt sånt... det bare river i hjertet av andre grunner og klokka går osv.. har helt klump i hjertet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar ❤ jeg har aldri drevet med teging, maling ellet skriving og har ikke tolmodighet til det, men jeg har mange andre prosjekter å drive med. Jeg har også jobb og alt sånt... det bare river i hjertet av andre grunner og klokka går osv.. har helt klump i hjertet. 

Barn?

Anonymkode: 29cec...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Barn?

Nei jeg har ikke barn

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har ikke barn

Men du har lyst på? OG det river i hjertet?

AnonymBruker
Skrevet

Vil du gjøre det på meg også!! Har det veldig vanskelig selv, livet har aldri vært så ille som nå egentlig🙁🙁

Anonymkode: 6142f...af8

AnonymBruker
Skrevet

Men du har lyst på? OG det river i hjertet?

Ikke helt det som er heller.. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil du gjøre det på meg også!! Har det veldig vanskelig selv, livet har aldri vært så ille som nå egentlig🙁🙁

Skriv egen teåd værsåsnill. TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det som er heller.. 

Ah, beklager innblandingen. Håper noen som kan det, kan komme med innspill. 

More power to you (som de sier på Filippinene). :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriv egen teåd værsåsnill. TS. 

🙄

AnonymBruker
Skrevet

🙄

image.png.43a2cf9ce2b5ac6f53a5eff6fce10bf5.png

??

AnonymBruker
Skrevet

🙄

Ja. Skriv din egen tråd. Her har jeg er problem jeg vil ha svar på uten avsporinger. Så kan du få svar på dine problemer i din egen tråd. Dette er ikke en felles spå tråd. Dette er min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Skriv din egen tråd. Her har jeg er problem jeg vil ha svar på uten avsporinger. Så kan du få svar på dine problemer i din egen tråd. Dette er ikke en felles spå tråd. Dette er min. 

Vær mer generøs og inkluderende 😊 Andre sliter også 💔

Anonymkode: c52da...aa8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vær mer generøs og inkluderende 😊 Andre sliter også 💔

Anonymkode: c52da...aa8

... det er bare å lage sin egen tråd... det betyr ikke at jeg er lite generøs og inkluderende eller mangler empati eller noe som helst. Føler med henne/han. Men jeg vil ikke at dette skal bli en felles tråd. Det blir bare rot. Vil ha det clean, så ikke det blir missforståeler. Er mange som sliter med å lese anonymkoder. Bare respekter det, plis. 

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Du er selvopptatt og utålmodig. Du må være mer tilbøyelig for kompromiss, og du må avslutte den relasjonen som holder deg igjen. 

Det er ikke for seint å rette opp et inntrykk, ikke skyv folk unna fordi du er redd dem ikke liker deg. Andre kan og ha en dårlig dag uten at det handler personlig om deg. Jobb med selvbildet. 

Anonymkode: 3b008...2e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er selvopptatt og utålmodig. Du må være mer tilbøyelig for kompromiss, og du må avslutte den relasjonen som holder deg igjen. 

Det er ikke for seint å rette opp et inntrykk, ikke skyv folk unna fordi du er redd dem ikke liker deg. Andre kan og ha en dårlig dag uten at det handler personlig om deg. Jobb med selvbildet. 

Tusen takk for svar 🙏Jeg syns ikke jeg er så veldig selvopptatt.. men kan kanskje virke sånn siden jeg var krass med anonym over her og ikke ville dele tråden. Jeg har ikke noe relasjon med noen som holder meg igjen tror jeg.

Det andre du skriver det høres ut som at kan stemme.. men tja, tjo... handler det siste om han fyren jeg tenker på? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har ikke noen kort. Intuisjonen min sier der i mot at det er generelt, med folk du møter på din vei. 

Uansett da, han fyren er uansett en dott hvis det har ført til at tankekverna di suser. Be han om å være direkte. Vær direkte selv. Dette stresser deg jo åpenbart. Ikke la gjetteleker stjele dyrebar tid. Man får grå hår og rynker av stress. For mye stress fører til forhøyet kortisol, som igjen er forbundet med kreft. 

Skjønner du hvor viktig det er med avklaring? Do IT. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har ikke noen kort. Intuisjonen min sier der i mot at det er generelt, med folk du møter på din vei. 

Uansett da, han fyren er uansett en dott hvis det har ført til at tankekverna di suser. Be han om å være direkte. Vær direkte selv. Dette stresser deg jo åpenbart. Ikke la gjetteleker stjele dyrebar tid. Man får grå hår og rynker av stress. For mye stress fører til forhøyet kortisol, som igjen er forbundet med kreft. 

Skjønner du hvor viktig det er med avklaring? Do IT. 

Jeg slettet han over alt fordi han er av og på. Jeg blir forvirret, stressa og lei. Så jeg gadd ikke dem halv-ghostinga en gang til. Begynner man å "mase" som han kaller det, så blir man bare slettet selv. Nå er det vel egenrlig ikke HAN jeg er så fortvila over, men om jeg har gitt et dårlig inntrykk sist vi var sammen eller noe. Vi drakk jo sammen sist, så er ikke helt sikker... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...