AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Har bare happn så langt og har aldri prøvd meg på tinder. Eller er det noen andre gratis dating sider (gratis chatting) man kan laste ned? Anonymkode: 8671d...ce1
Teardrop Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Kommer jo an på hvem du møter. Noen der er kun ute etter sex, andre er ute etter forhold.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Jeg fant kjæresten på Tinder. Lastet ned appen og han var første jeg møtte ( og siste) derifra . Nå er vi snart samboere og skal planlegge barn etter det. Så det funker hvis du møter noen som er seriøse. Jeg er overbevist om at det er mange seriøse på tinder selvom de useriøse stikker seg frem. Synes du burde gi Tinder en sjanse ☺️ Hilsen kvinne 30 år Anonymkode: 66633...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fant kjæresten på Tinder. Lastet ned appen og han var første jeg møtte ( og siste) derifra . Nå er vi snart samboere og skal planlegge barn etter det. Så det funker hvis du møter noen som er seriøse. Jeg er overbevist om at det er mange seriøse på tinder selvom de useriøse stikker seg frem. Synes du burde gi Tinder en sjanse ☺️ Hilsen kvinne 30 år Anonymkode: 66633...f8f Kjæreste, snart samboer og baby her også 😅 hilsen kvinne 31 år. Venninna mi er 31 år, samboer og en tinderbaby på 1 år 👍🏻 Anonymkode: 4da76...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har bare happn så langt og har aldri prøvd meg på tinder. Eller er det noen andre gratis dating sider (gratis chatting) man kan laste ned? Anonymkode: 8671d...ce1 Hvis man er kvinne så fungerer det alltids, men for oss gutta blir det litt som å fiske i et "avfiska" vann. Tindergutta er av typen "gjenbruk" hvilket vil si at 5 prosent drar alle damene, mens 95 prosent får tommel ned. Fin måte å ødelegge selvtilliten på, så for all del 😛 Anonymkode: 02c23...4c6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Jeg synes alt fungerer dårlig. Lei av at jeg aldri finner seriøse menn som vil bli samboer og få barn med meg. Må jo vente i mange år før en mann vil dette. Og har truffet mange drittsekker dessverre. Føler alle bare får seg type og lager barn med en gang! Føler også at jeg som dame må jobbe og ta initiativ, der mannen ikke gir noe eller invisterer noe i meg eller relasjonen vår😔 ingen menn er interesserte i meg og vil bare ha meg som pauseunderholdning. åssen er mennen mot dere? Må dere også ta mye initiativ ? Anonymkode: 794ae...968 1
Engel Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Tinder og Happn er veldig likt, men det er gjerne litt flere som bruker Tinder. Altså større utvalg. Vær tydelig på hva du er ute etter så fungerer Tinder helt greit. Men ja som hun over erfarer, mennene har blitt ganske passive (merker stor endring bare på et par år) så du må regne med å ta litt initiativ selv. Og det lønner seg ikke å gå etter de aller kjekkeste mennene, de har altfor mye å velge mellom. Min erfaring er også at menn generelt er elendige på å ta bilder av seg selv, så flere ganger har de vist seg å være kjekkere i virkeligheten enn på bildene. men se opp for de som legger ut gamle bilder... Men det gjelder like mye Happn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man er kvinne så fungerer det alltids, men for oss gutta blir det litt som å fiske i et "avfiska" vann. Tindergutta er av typen "gjenbruk" hvilket vil si at 5 prosent drar alle damene, mens 95 prosent får tommel ned. Fin måte å ødelegge selvtilliten på, så for all del 😛 Anonymkode: 02c23...4c6 Sånn er det på de fleste arenaer. Når kvinner er ganske samstemte om hvilke menn som er attraktive, i tillegg til å være generelt lite interessert i tilfeldig sex, så er det sånn det blir. Det kan være Tinder og Happn gjør det tydeligere, men ærlig talt, det er sånn på byen og. Er du mann og middels til mindre attraktiv, er et eneste rasjonelle å søke bredt og smøre seg med tålmodighet. Det minner jo en del om en jobbsøkerprosess, der menn er søkere og kvinner HR. Anonymkode: 7a4b1...113
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Først og fremst: det å finne en kjæreste på datingapper er vanskelig for alle. Bortsett fra de kjekkeste mennene og de unge kvinnene. Veldig mange opplever mye energi for lite action. Tinder er vel den datingappen jeg synes fungerer best for de fleste. Der er "alle", og du kan selv bestemme hvem som tar kontakt med deg ut fra hvem du sveiper ja til. Ulempen med at det er så mange er at man blir litt vel kritisk til hvem man sier ja til, og i farta sveiper nei på fine menn som ikke har de beste bildene eller er veldig bildepene. Mange menn har lite info, slik at det er lite annet å gå etter enn bilde og alder. Jeg har stresset med å sveipe mange av gangen, det tror jeg faktisk ikke er så klokt. Bruk heller litt tid på hver enkelt og sveip heller ja enn nei hvis du er usikker. Bruk litt tid i sveipingen, og når du får matcher, stopper du å sveipe til du har funnet ut av om det blir noe møte med noen av matchene. Det er ingen mening å samle sammen 30 matcher som bare ligger der. Hvis du søker kjæreste, må du kommunisere med folk, Enten ved at de tar kontakt med deg eller at du skriver først. Blir det ikke kommunikasjon, kan du like godt slette matchen. Anonymkode: fffdb...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis man er kvinne så fungerer det alltids, men for oss gutta blir det litt som å fiske i et "avfiska" vann. Tindergutta er av typen "gjenbruk" hvilket vil si at 5 prosent drar alle damene, mens 95 prosent får tommel ned. Fin måte å ødelegge selvtilliten på, så for all del 😛 Anonymkode: 02c23...4c6 Det gjentas til det uendelige, men her var det altså snakk om å finne seg en kjæreste og langsiktig forhold. For hver kvinne som lykkes her, må det også være en mann som gjør det samme. De blir dermed ikke værende som "Tindergutt". Anonymkode: 2030c...349 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Du kan finne noe seriøst på Tinder, men jeg tror det er mer sannsynlig å finne noe seriøst på Sukker eller møteplassen. Tror de fleste som bare vil ha et ligg har flyttet seg over på tinder eller happn Anonymkode: ac41c...bab 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det gjentas til det uendelige, men her var det altså snakk om å finne seg en kjæreste og langsiktig forhold. For hver kvinne som lykkes her, må det også være en mann som gjør det samme. De blir dermed ikke værende som "Tindergutt". Anonymkode: 2030c...349 Er jo bare de mest attraktive mennene som lykkes der da.. Anonymkode: 3cbbd...99b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er jo bare de mest attraktive mennene som lykkes der da.. Anonymkode: 3cbbd...99b Når det gjelder hva kvinner finner attraktivt for å inngå et forhold, så tror jeg ikke vi menn har peiling. Anonymkode: 2030c...349
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Møtte en på tinder, det er 4 år siden snart! Vi er samboere og har et barn på 1 år ☺️ Møtte ikke noen andre enn han på det tidspunktet, så match på første forsøk! Så har jeg venninner som bare møter noen som kun er ute etter sex. Tror ikke akkurat min samboer var ute etter noe seriøst heller, men sånn ble det 😅 Anonymkode: c8f14...712 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 https://www.nettavisen.no/livsstil/ane-charlotte-har-forsket-pa-tinder-gjorde-to-overraskende-funn/s/12-95-3423693855 Anonymkode: 29a7e...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 Tviler virkelig. Tror de fleste er der for ons Anonymkode: 19cd9...cab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Jeg var på tinder og har nå hus, bil, hytte, hund og tre barn med mann nr to jeg traff der inne. Ja, også er vi gift, også. men alt dette var tilfeldigheter. En kompis av ham hadde lastet ned appen hans, men han brukte den omtrent aldri. Han hadde ingen profilbilder man kunne se ansiktet hans på, ingen bio eller noen ting. På ett av bildene hans var det bilde av noe jeg interesserer meg veldig for, og vi fikk en match. Etter noen uker, kanskje måneder sendte jeg ham til slitt en melding, og etter enda noen uker svarte han (han var ikke så veldig aktiv der).Det visste seg at vi hadde mange felles kjente, og masse til felles. Vi hadde mer enn noe annet en vennskapelig tone som etter kort tid utviklet seg. Dette er vel omlag 7 år siden eller noe sånt. Anonymkode: 344a3...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå