Gå til innhold

Orker ikke vaske håret, men MÅ når..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen grabber meg i håret med klissete hender fra mitt sekret. Orker ikke tanken på å ha fittesaft i håret uten å dusje etterpå. 

Er det bare meg eller?? Vi har barn og jeg liker ikke tanken på at det skitne håret mitt skal komme på hodeputa osv. Har langt hår å det tar en stund før håret tørker. Gir beskjed om at han IKKE skal bli nær håret... 

Gidder snart ikke ha sex pga det. Da må jeg tilrettelegge det en dag jeg ikke allerede har vasket og tørket det. 

Anonymkode: 14c6b...74d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjæresten ikke klarer å holde fingrene av fatet kan du gjøre to ting:

1) Null sex til han klarer å styre seg

2) Bruk badehette

Anonymkode: afce4...cd7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis kjæresten ikke klarer å holde fingrene av fatet kan du gjøre to ting:

1) Null sex til han klarer å styre seg

2) Bruk badehette

Anonymkode: afce4...cd7

Har faktisk tenkt badehette, 

Så det er ikke meg som overdriver? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver på at håret blir så skittent, men du overdriver ikke når du gjentatte ganger har bedt han om å slutte. Ta på deg badehette neste gang dere har sex så begynner han kanskje å forstå. 

Anonymkode: c2aed...4f6

• Liker 8
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har faktisk tenkt badehette, 

Så det er ikke meg som overdriver? 

Ingen vil vel ha fittesafta si på barna sine, sagt rett ut. Var det du mente i HI?

Han må uansett respektere dine grenser, gjør han ikke det burde han ikke få sex.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal han oppi håret ditt med hånda etter å ha vært nedi trusa?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har langt, tykt og krøllete hår. Forstår deg kjempegodt. Vadker håret kun når eg må. Men for min del er det digg med eit godt tak i håret ein gong i blant😊

Anonymkode: f6d1d...19b

• Liker 1
Skrevet

Neste gang shamponerer du han med sin egen sæd, så blir det vel slutt på problemet... det er egentlig god kommunikasjon som setter respekten på plass🙈

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker heller ikke å få kjønnssafter i håret. Men hvis vi elsker på kvelden, venter jeg til morgenen med å dusje og skifter heller putetrekk hvis det ble litt mye.

Egentlig tror jeg at det ikke blir så skittent som jeg innbiller meg. 💜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har selv langt tykt hår ked til hofta, ser ikke problemet med å vaske det? Jeg vasker det og føner det, avhengig av hvor godtid jeg har i dusjen kan jeg ha det vasket og fønet på alt fra 30 min til 1 t. Lufttørke langt hår gjør jeg kun etter jeg har vært på stranda. 

Anonymkode: 6f5dc...9e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har selv langt tykt hår ked til hofta, ser ikke problemet med å vaske det? Jeg vasker det og føner det, avhengig av hvor godtid jeg har i dusjen kan jeg ha det vasket og fønet på alt fra 30 min til 1 t. Lufttørke langt hår gjør jeg kun etter jeg har vært på stranda. 

Tror hun tenkte på å dusje etter kveldssex. Jeg tror ingen ønsker å bruke 30-60 minutter på badet når man egentlig er klar for å sove.

TS: du kan jo også bare tre en t-skjorte eller genser over håret, så slipper du å kjøpe badehette, om du ikke eier en da. Ei badehette dras ikke på i en fei heller (ikke på mitt hode i hvert fall, med alt håret som skal inn). Surr plagger rundt håret som en turban (gjør dette med håndkle etter dusj også). Det er gjort på null komma niks, og er kanskje litt mindre usexy enn ei badehette.  

Anonymkode: 17439...01d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror hun tenkte på å dusje etter kveldssex. Jeg tror ingen ønsker å bruke 30-60 minutter på badet når man egentlig er klar for å sove.

TS: du kan jo også bare tre en t-skjorte eller genser over håret, så slipper du å kjøpe badehette, om du ikke eier en da. Ei badehette dras ikke på i en fei heller (ikke på mitt hode i hvert fall, med alt håret som skal inn). Surr plagger rundt håret som en turban (gjør dette med håndkle etter dusj også). Det er gjort på null komma niks, og er kanskje litt mindre usexy enn ei badehette.  

Da må hun jo bare enten skifte putetrekk eller legge noe over håret da. Hvis hun lukter så grimt nedentil at hun ikke kan sove natta gjennom av at mannen har tatt i håret med samme fingre som han har tatt på henne nedentil så burde hun kanskje gå til legen med problemet. Jeg tenker seriøst aldri over slikt, er jeg usikker på om jeg kan ha fått noe i håret og det fortsatt er «rent» er hårspray en fin ting om jeg ikke rekker å vaske det på morningen. Seriøst, hva folk skal lage problemer av og nekte sex for..,, Hjelpes, er det rart folk er utro..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Da må hun jo bare enten skifte putetrekk eller legge noe over håret da. Hvis hun lukter så grimt nedentil at hun ikke kan sove natta gjennom av at mannen har tatt i håret med samme fingre som han har tatt på henne nedentil så burde hun kanskje gå til legen med problemet. Jeg tenker seriøst aldri over slikt, er jeg usikker på om jeg kan ha fått noe i håret og det fortsatt er «rent» er hårspray en fin ting om jeg ikke rekker å vaske det på morningen. Seriøst, hva folk skal lage problemer av og nekte sex for..,, Hjelpes, er det rart folk er utro..

Det er vel ikke lukta hun reagerer på... Men selve sekretet. Det er faktisk sekret, med eller uten lukt. Det ligger i håret, kanskje synlig, luktbart eller verken eller. Hun skriver ingenting om hva hun orker på morgenen - men hun har barn. Jeg har et barn som flere ganger i uka kommer for å ligge sammen med oss i senga, pga mareritt og voksesmerter. Hun synes det er ugreit om barna er i nærheten av hår med sekret i seg, og det er veldig forståelig. 

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan forstå. Du trenger ikke være enig, men du har ikke engang en viss forståelse for hennes side av saken...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha er dette seriøst... ? Du skal straffe kjæresten din med sexnekt fordi han er lidenskapelig under sex? 😂 Så mye fittesaft er det vel ikke snakk om.

Anonymkode: 2dc4c...3b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Respekterer han seriøst ikke at du ikke vil det? 🤯 Jeg skjønner deg godt men jeg tror jeg aldri hadde endt opp med en sånn fyr fordi jeg har ikke tålmodighet... 

Anonymkode: ec07a...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Sex er sex. Når det her blir hovedfokuset er det noe feil med forholdet deres TS. Jeg har selv langt hår og vasker det gledelig etter sex. Kunne ikke falle meg inn å nekte samboer å lugge i det fordi jeg er sær.

Anonymkode: b39e5...016

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...