AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har prøvd å finne ut hvordan rier kjennes ut, og gjengangeren er at det kjennes ut som mensensmerter. Men for meg som aldri har hatt mensensmerter så blir det vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet at det kan oppleves forskjellige fra kvinne til kvinne, men hvordan kjennes mensensmerter ut? Anonymkode: 7edbe...e5c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Som kramper i en muskel eller mild senestrekk. Svir i eggstokk området. Anonymkode: 6b746...e52
Avalon Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Menssmerter er jo veldig individuelt. Jeg har endometriose så for meg kjennes det ut som all innmat i nedre del av magen vrir seg, knytter seg. Jeg må puste meg gjennom smertene. Smertene kommer i krampetrekninger, og når en krampe kommer hvis jeg er i bevegelse, si jeg skal til å sette meg/reise meg eller bare går så er det så vondt at jeg bare må bli stående i akkurat den tilfeldig stillingen kroppen hadde der og da. Rier for meg kjentes ut som om jeg kom til å implodere. Riene var i magen, ryggen, beina.... Ble kvalm og kastet opp av smertene. Så jeg foretrekker menssmerter over rier.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 23.13): Jeg har prøvd å finne ut hvordan rier kjennes ut, og gjengangeren er at det kjennes ut som mensensmerter. Men for meg som aldri har hatt mensensmerter så blir det vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet at det kan oppleves forskjellige fra kvinne til kvinne, men hvordan kjennes mensensmerter ut? Anonymkode: 7edbe...e5c Du er heldig som ikke har mens smerter Men har du følt noen smerter ifb med celleprøve hos gynekologen ? Jeg har smerter ved mens, og jeg syns at de smertene jeg kjenner ved celleprøve er ganske lik den murringen og begynnelsen på krampene ved mens. Rier kan sammenlignes med det helt i begynnelsen , men de blir jo sterkere og kraftigere. Vil tro at du instinktivt skjønner hva som er rier. Anonymkode: 094fa...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå