Gå til innhold

Jente som er voldelig i helsepersonell, si i fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
SJW skrev (1 minutt siden):

Du finner ikke nummeret til stedet du vet vedkommende jobber?!

Kan gi deg svaret på hvor det er, så kanskje noen andre av dere ser det?

TS

Anonymkode: 4b442...a75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
SJW skrev (2 minutter siden):

Lukter bare troll jeg 🙂 

Hvordan? Eller hvorfor? Alt av innlegg på kvinneguiden er visst bare trolling uansett nå, så hvis alt er trolling, hvorfor gidde å kommentere?  Kan få navn, sted og hele pakka. ;) 
TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan? Eller hvorfor? Alt av innlegg på kvinneguiden er visst bare trolling uansett nå, så hvis alt er trolling, hvorfor gidde å kommentere?  Kan få navn, sted og hele pakka. ;) 
TS

Nei, å utlevere folk på denne måten er ulovlig. Du høres ut som du er på hevntokt for å sverte noen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
SJW skrev (13 minutter siden):

Nei, å utlevere folk på denne måten er ulovlig. Du høres ut som du er på hevntokt for å sverte noen.

Så du syns det er greit at ei som går på andre, og slår de fordi hun føler seg trua, skal jobbe med gamle folk da?

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du syns det er greit at ei som går på andre, og slår de fordi hun føler seg trua, skal jobbe med gamle folk da?

TS

Jeg synes det er opp til arbeidsgiver og de involverte å bedømme dette, da vi får alt for lite informasjon til å ta stilling til det.

Det er en av grunnene til at vi har systemet med politiattest for slike stillinger, og det virker åpenbart at noen har vurdert situasjonen annerledes enn deg.

Noen som da er "nærmere" vedkommende enn det kan virke som du er.

Anonymkode: a7a9e...dec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med at hun er muslim? Hun er kanskje bare voldelig bare fordi hun har opplevd noe vondt eller føler hun må forsvare seg fordi hun oppfatter ting feil. Helt teit at du drar opp religion her! Hvis du er så bekymra så kan du finne lett adrs til helsehuset som du stadig referer til!

Prøv Google!

Anonymkode: ddee4...92a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

TS

Slutt å legge ord i munnen på meg. Det var du som truet med å gå ut med navn og adresse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stemmer. Man må levere politiattest i helse. Årlig. 

Hilsen hjelpepleier:) 

Anonymkode: e6279...9ac

Har aldri vist politiattest. Sykepleier. 

Anonymkode: ff3e6...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke dette er måten å hevne seg på. Kanskje er hun i positiv endring. Syns du skal fokusere på deg selv. 

Anonymkode: f5a99...1b0

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er opp til arbeidsgiver og de involverte å bedømme dette, da vi får alt for lite informasjon til å ta stilling til det.

Det er en av grunnene til at vi har systemet med politiattest for slike stillinger, og det virker åpenbart at noen har vurdert situasjonen annerledes enn deg.

Noen som da er "nærmere" vedkommende enn det kan virke som du er.

Anonymkode: a7a9e...dec

Det er bare det at dersom saken ble henlagt pga ressursmangel fx, og dermed aldri fikk noe rettslig etterspill formelt sett, så SYNS IKKE saken på en vanlig politiattest, men kun ved en utvidet en.

Så dersom denne kvinnen aldri er blitt dømt for forholdene, og nå innehar en stilling der det kun kreves at hun legger frem en vanlig politiattest, så er det ikke slik at arbeidsgiver har «vurdert dette annerledes» enn TS; da har ikke arbeidsgiver hatt mulighet til å vurdere det i det hele tatt. 

Anonymkode: 1b207...2fb

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, SJW said:

Slutt å legge ord i munnen på meg. Det var du som truet med å gå ut med navn og adresse.

Det gjorde vel ikke TS. Slik jeg leste TS’ innlegg angående at vi kunne få navn og adresse og slå opp selv så var det navn og adresse på Helsehuset det gjelder TS snakket om, ikke navn og adresse på den ansatte TS ønsker å levere et varsel på. 

Anonymkode: 1b207...2fb

• Liker 1
Skrevet

Ut ifra det du skriver her tolker jeg det som du er irritert på henne og egentlig ikke så bekymra for de eldre. 

Si ifra til arbeidsplassen anonymt, og så går du videre i livet ditt uten å ofre en tanke mer på henne. Hva hun poster på SoMe, hvilken religion hun har, eller hva hun gjør på fritida er totalt irrelevant! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er ei jente fra skolen min, som har gått på angrep på flere de siste 2 årene. Begge deler har blitt en politisak, hvorfor får hun da lov til å jobbe med folk?  Burde jeg ringe til kommunen og fortelle det? Hun jobber på helsehuset, med gamle mennesker. 

Hun får lov til dette fordi muslimer kan ikke krenkes. Dette er det ingenting du kan gjøre med.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun er offentlig ansatt/ansatt i kommunen, kan du søke på ansatt på hjemmesiden til kommunen din. Dette er offentlig for alle. Eller om du vet hvilken avdeling hun har med å gjøre kan du finne avdelingen på samme måte og kontakte sjefen/lederen hennes

Anonymkode: c3ced...8a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 13.52):

Stemmer. Man må levere politiattest i helse. Årlig. 

Hilsen hjelpepleier:) 

Anonymkode: e6279...9ac

Jeg har aldri vist frem politiattest i forbindelse med jobb. Jeg jobber på sykehus. Jeg trengte kun å vise politiattest før studiestart. 

Anonymkode: 2019a...fa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri vist frem politiattest i forbindelse med jobb. Jeg jobber på sykehus. Jeg trengte kun å vise politiattest før studiestart. 

Anonymkode: 2019a...fa4

Aldri måtte vist årlig. Kun ved oppstart i ny jobb. 

Anonymkode: b7a04...419

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...