AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Er ei jente fra skolen min, som har gått på angrep på flere de siste 2 årene. Begge deler har blitt en politisak, hvorfor får hun da lov til å jobbe med folk? Burde jeg ringe til kommunen og fortelle det? Hun jobber på helsehuset, med gamle mennesker. Anonymkode: 4b442...a75
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Trodde man måtte vise fram politiattest?🤷🏼♀️ TS Anonymkode: 4b442...a75
GulSitron Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde man måtte vise fram politiattest?🤷🏼♀️ TS Anonymkode: 4b442...a75 Det måtte jeg fremlegge da jeg fikk ny jobb på sykehjem. Politiattest og negativt svar på mrsa 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Hvorfor har hun gått til angrep på andre? Har hun fast jobb, eller er hun utplassert? Jeg tenker at hvis hun er utplassert så er hun kanskje ikke alene med de eldre? Og hun har de kanskje ikke i stell? Dette er ikke enkelt, for det er ille om eldre forsvarsløse mennesker utsettes for en voldelig person, samtidig så skal ikke hun dømmes for evig og alltid for at hun etpar ganger hr flydd på folk. Vet jo ikke hvor lenge det er siden. Anonymkode: e6675...815
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 GulSitron skrev (2 minutter siden): Det måtte jeg fremlegge da jeg fikk ny jobb på sykehjem. Politiattest og negativt svar på mrsa Hva er mrsa? Anonymkode: e6675...815
GulSitron Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er mrsa? Anonymkode: e6675...815 Gule Stafylokokker/Multi Resistente Stafylokokkbakterier 😊 Ofte kalt "sykehusbaktetien"
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Du kan fint varsle arbeidsgiveren anonymt om du ikke vil oute deg. Da har du gjort din plikt og kan få ro i sjelen. Og hvis hun i så fall har vist politiattest og de vet om det; ikke noe problem. Om de ikke visste om dette, så kanskje du redder noen fra vold Anonymkode: 1cbb9...cfa 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor har hun gått til angrep på andre? Har hun fast jobb, eller er hun utplassert? Jeg tenker at hvis hun er utplassert så er hun kanskje ikke alene med de eldre? Og hun har de kanskje ikke i stell? Dette er ikke enkelt, for det er ille om eldre forsvarsløse mennesker utsettes for en voldelig person, samtidig så skal ikke hun dømmes for evig og alltid for at hun etpar ganger hr flydd på folk. Vet jo ikke hvor lenge det er siden. Anonymkode: e6675...815 Høres rart ut, men skal ikke mer til enn at noen ser på henne. Hun har en annen bakgrunn og er muslim. Hun kommer med trusler og div, til og med det har skjedd med meg. På ungdomsskolen, tok hun kvelertak på meg. Var sist i 2020 på et offentlig sted. Politiet ble ringt, og jenta havna på sykehus. TS Anonymkode: 4b442...a75 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan fint varsle arbeidsgiveren anonymt om du ikke vil oute deg. Da har du gjort din plikt og kan få ro i sjelen. Og hvis hun i så fall har vist politiattest og de vet om det; ikke noe problem. Om de ikke visste om dette, så kanskje du redder noen fra vold Anonymkode: 1cbb9...cfa Hvor finner jeg hvem som er arbeidsgiver?😊 Prøvde å søke opp på kommunesiden. TS Anonymkode: 4b442...a75
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor finner jeg hvem som er arbeidsgiver?😊 Prøvde å søke opp på kommunesiden. TS Anonymkode: 4b442...a75 Du skrev det jo selv i innelgget. Helsehuset. Da finner du nummeret eller går dit personlig og varsler Anonymkode: 1cbb9...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #11 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres rart ut, men skal ikke mer til enn at noen ser på henne. Hun har en annen bakgrunn og er muslim. Hun kommer med trusler og div, til og med det har skjedd med meg. På ungdomsskolen, tok hun kvelertak på meg. Var sist i 2020 på et offentlig sted. Politiet ble ringt, og jenta havna på sykehus. TS Anonymkode: 4b442...a75 Høres ikke bra ut. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor finner jeg hvem som er arbeidsgiver?😊 Prøvde å søke opp på kommunesiden. TS Anonymkode: 4b442...a75 Søk på det helsehuset hun jobber på. Anonymkode: e6675...815
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #12 Skrevet 4. januar 2021 Politiattest viser bare det man er domfelt for (man leverer ikke utvidet attest for slike stillinger, der fremkommer også siktelser etc). Anonymkode: 2facc...265 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #13 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skrev det jo selv i innelgget. Helsehuset. Da finner du nummeret eller går dit personlig og varsler Anonymkode: 1cbb9...cfa Jeg lette, men fant ingen ting. Etter hun angrep meg, er jeg livredd hvis hun finner det ut at det var meg som meldte om det. TS Anonymkode: 4b442...a75
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lette, men fant ingen ting. Etter hun angrep meg, er jeg livredd hvis hun finner det ut at det var meg som meldte om det. TS Anonymkode: 4b442...a75 Ring sentralbordet på kommunen, så gir de deg riktig nummer Anonymkode: 1cbb9...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Høres rart ut, men skal ikke mer til enn at noen ser på henne. Hun har en annen bakgrunn og er muslim. Hun kommer med trusler og div, til og med det har skjedd med meg. På ungdomsskolen, tok hun kvelertak på meg. Var sist i 2020 på et offentlig sted. Politiet ble ringt, og jenta havna på sykehus. TS Anonymkode: 4b442...a75 Hvorfor er det relevant at hun er muslim? Anonymkode: 700e8...953 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor er det relevant at hun er muslim? Anonymkode: 700e8...953 Fordi hun føler alle av annen etnisitet mobber henne og ler av henne. Derfor. TS Anonymkode: 4b442...a75 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor er det relevant at hun er muslim? Anonymkode: 700e8...953 Eller kortere sagt, hun hater hvite folk. Hun lager tik toker om at rasisme bare er noe mørke kan oppleve, samt at hun er rasistisk. TS Anonymkode: 4b442...a75 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trodde man måtte vise fram politiattest?🤷🏼♀️ TS Anonymkode: 4b442...a75 Stemmer. Man må levere politiattest i helse. Årlig. Hilsen hjelpepleier:) Anonymkode: e6279...9ac 2
SJW Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg lette, men fant ingen ting. Etter hun angrep meg, er jeg livredd hvis hun finner det ut at det var meg som meldte om det. TS Anonymkode: 4b442...a75 Du finner ikke nummeret til stedet du vet vedkommende jobber?! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå