Gå til innhold

Vil dere ta koronavaksine om dere planlegger å bli gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei lita stund etterpå? 

Anonymkode: 54729...f3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at de ikke anbefaler vaksinen for gravide tror jeg nok ikke at jeg hadde turt å ta den litt i forveien av en graviditet heller.

Anonymkode: 3569b...99c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man bør da ikke ta vaksine. Men hvordan skal man da leve hvis de skal lage masse restriksjoner til folk som ikke vaksineres? 

Anonymkode: b1161...14a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man bør da ikke ta vaksine. Men hvordan skal man da leve hvis de skal lage masse restriksjoner til folk som ikke vaksineres? 

man tar vaksinen etter fødsel. de som ikke vil ta vaksine må leve under restriksjoner. selvfølgelig.

Anonymkode: a40a7...712

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

man tar vaksinen etter fødsel. de som ikke vil ta vaksine må leve under restriksjoner. selvfølgelig.

Ikke selvfølgelig. Veldig dumt at folk ikke kan bestemme over sin egen kropp 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke selvfølgelig. Veldig dumt at folk ikke kan bestemme over sin egen kropp 

de får bestemme over egen kropp, men ikke sette andres kropp i fare. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De gjør det ikke heller. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De gjør det ikke heller. 

Kan godt forstå at det er vanskelig å måtte innrette seg, om du er bekymret for vaksinen. Men sånn er det å leve i et samfunn. Vi må leve som siviliserte og med tanke på fellesskap. Alle trenger ikke vaksineres, så det går fint om du ikke vil. Kanskje ombestemmer du deg med tiden. Det er også helt i orden. 
Det hele skal nok gå til slutt:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er heller ikke forsket på hvordan vaksine vil påvirke ammende, så skal man amme bør man vente til ammeslutt med å ta vaksine.. 

Anonymkode: 056f7...ca3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hva er vitsen, ifølge deg, med å ta vaksinen hvis de som allerede har tatt vaksinen likevel blir satt i fare? 

Var ikke poenget med vaksinen å beskytte mot korona? Da vil det jo ikke plage vedkommende om noen ikke har tatt den. 

Anonymkode: cbfa1...9ee

AnonymBruker
Skrevet

Dette syns jeg er vanskelig.... er prøver men også helsepersonell. Må bestemme meg innen i morgen om jeg ønsker vaksine eller ikke.. magefølelsen sier nei, men kjenner på presset om at jeg bør ta den. Men hvem aner hva som kan skjer dersom man blir gravid rett etter å ha fått vaksine....

Anonymkode: 5a48a...21f

Skrevet

Det er en av vaksinene som ikke er godkjent i Norge ennå, som kan tas av gravide. Jeg hadde tatt den, jeg, om jeg fikk tilbud om det og den var godkjent. Føles hakket tryggere det, enn å gamble på å unngå å bli smitta. De vaksinene som ikke er anbefalt gravide, ville jeg selvfølgelig holdt meg langt unna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...