Gå til innhold

Strømekspert om ny strømavtale til Coop-medlemmer: – Nesten for god til å være sann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har denne avtalen? Og kan bekrefte at det er en god avtale? Har null peiling på slike ting 

https://www.pengenytt.no/stromekspert-om-ny-stromavtale-til-coop-medlemmer-nesten-for-god-til-a-vaere-sann/

https://coop.no/strom?utm_source=App&utm_medium=medlemsfordeler&utm_campaign=201123&utm_content=regavt

har et årsforbruk på ca 10-12000 kWh

Anonymkode: 4e709...749

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reklame?

Anonymkode: 9e197...bee

AnonymBruker
Skrevet

Artikkelen er fra november 2018

Anonymkode: 83b35...ce7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reklame?

Anonymkode: 9e197...bee

Nei ikke reklame, bare lurer på om den er så god som man skal ha det frem til?

AnonymBruker
Skrevet

Strøm avtalen jeg har nå har påslag på 5 øre + spot ingen mnd pris. Ser los har 9 kr i mnd pris. Spørsmålet er om den vil lønne seg for meg siden jeg er nede i 500 kWh om sommeren.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har den. Er bra👍👍

Anonymkode: 2c549...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Du får 200 rett inn på medlemskonto ved oppstart, men ja, jeg hadde og 0 kr i mnd. pris før. Men lønte seg likevel å bytte.

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på om det lønner seg for meg? Kikket litt på gjennomsnittet og jeg ligger på ca 7-800 kWh pr mnd så bruker lite strøm. Vis det er bare snakk om å spare 10-20 kr pr mnd så gidder jeg ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får 200 rett inn på medlemskonto ved oppstart, men ja, jeg hadde og 0 kr i mnd. pris før. Men lønte seg likevel å bytte.

Oki, takk 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når er forfall på faktura?

AnonymBruker
Skrevet

Har regnet litt på det nå og med det strømforbruket jeg har så lønner det seg ikke siden der er mnd 9kr. Så da holder jeg meg til det jeg har 😊men takk for info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...