Gå til innhold

Spørsmål til de foreldrene som har et barn som er helt normal og et barn med en slags diagnose som fungerer bra. Hadde dere tatt sjansen.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere tatt sjansen og fått nr 3? 
Eller om noen allerede har fått og hvordan gikk det?

Anonymkode: ef070...550

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt annerledes situasjon men her visste vi ikke hva fremtiden ville bringe for førstemann og da hadde vi allerede to småsøsken til. At eldstemann ofte krever hud og hår kan vi ikke gjøre noe med annet enn å stå i og jobbe videre med de instanser som er, men jeg ville aldri vært forunt minstemann❤️ På dager som har vært vanskelige (pga eldstemann) så er hans gode humør med på å gi masse glede❤️

Anonymkode: 198aa...553

Skrevet

Nei. Da hadde jeg vært takknemlig for mine to små og slått meg til ro med det. Man vet aldri om helsen til neste blir bra, man skal kunne ha overskudd til alle. Med et barn med en diagnose fra før hadde jeg nok tenkt at de to jeg har trenger meg og ikke enda ett søsken.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det arvelig? Om ja, ville jeg fått genetisk veiledning. 

Anonymkode: f5660...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Her er det nr 3 som har en diagnose. Vi stopper her. Det er jo litt fordi at han er nr 3, og litt pga diagnosen. Vi venter på svar på gentesting nå. Vil ikke gå igjennom dette en gang til, i tillegg har han en fremtid med operasjoner og ett hardere liv pga diagnosen. (Han kan leve som normalt, men er en del ting han må tenke på, og han kommer til å gå igjennom en del ting i oppveksten knyttet til diagnosen/sykdommen). 

Hadde dette vært 1 barnet, eller andre så hadde jeg nok ventet med å ta noen avgjørelser til etter gentest

Anonymkode: 2f423...ab5

AnonymBruker
Skrevet

Vi var veldig usikre på nr 3 , siden nr 2 har medisinske utfordringer (mye oppfølging på sykehus, egen ansatt i barnehagen osv), men er såååå glad og takknemlig for nr 3 ❤️ Han er virkelig lyspunktet i hverdagen vår ❤️ 

Anonymkode: 92c72...55a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ikke. Hadde aldri i verden greid å ta vare på enda et (friskt) barn med den omsorgsbyrde nr 2 representerte. Og hadde jeg fått et tredje barn med samme diagnose, som krevde samme oppfølging måtte antagelig en av dem flyttet i fosterhjem/institusjon.

Så nei

Anonymkode: 34f9b...05c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når nr2 fungerer bra tross sin diagnose, så JA!

Anonymkode: 3a880...bf3

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på diagnosen....

Anonymkode: 6e1c5...b64

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...