Gå til innhold

Every girl crazy for a sharp dressed man?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det? Jeg tenkte ikke så mye over det før jeg ble noen og 20, men det er virkelig noe tennende og sexy hed en flott mann i dress.. 😍

darakna-tiamat-1300.jpg?1563349523

Anonymkode: 36a68...b50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dress er ikke min greie. Jeg tenker at menn prøver å vise makt eller dominans med det, men jeg faller bare ikke for det. Jeg liker menn med casual stil!

Anonymkode: 0b33e...d8d

Skrevet

Dress er sexy, I rett setting 💜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: 95d4d...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Crazy 'bout a sharp dressed man, heter det i teksten. 

Anonymkode: 1316f...e71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En velsittende dress eller smoking hever enhver mann minst et par hakk på skalaen, etter min mening. 😍 Den trenger ikke nødvendigvis være så dyr, men den må passe godt. For kort, lang, vid eller trang ødelegger mye av inntrykket. Og så må selvsagt helheten i antrekket være der - skjorte, sko, slips, evt. mansjettknapper etc. må også være "på stell". (Slips kan droppes for en litt mer casual look, men hvis det er der må det være gjennomtenkt.) 

Og nå snakker jeg selvsagt ikke om skikk og bruk-regler, kutyme i selskapslivet e.l. - bare om hva jeg selv liker og synes ser bra ut, og som får meg til å kikke en ekstra gang. :) 

Anonymkode: a4ee1...661

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri gått hjem alene en dresskveld. Ofte ikke kommet meg ned til byen før en blir hukket opp.

Anonymkode: 701af...744

Skrevet

Jeg syns dress er utrolig kjedelig med mindre den er skreddersydd og det er vest til. Og helst en annen farge enn svart som er nitrist og blå som et direkte stygt. 

Vet ikke om et tristere og mer dystert syn enn bryllup hvor det er 30 menn i upassende sorte dresser. 

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (1 time siden):

Jeg syns dress er utrolig kjedelig med mindre den er skreddersydd og det er vest til. Og helst en annen farge enn svart som er nitrist og blå som et direkte stygt. 

Vet ikke om et tristere og mer dystert syn enn bryllup hvor det er 30 menn i upassende sorte dresser. 

Litt enig. Går man i en vanlig dress ser man jo ut som alle andre. 

Anonymkode: 0b33e...d8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 18.21):

Crazy 'bout a sharp dressed man, heter det i teksten. 

Anonymkode: 1316f...e71

ZZ Top ftw😁

Anonymkode: 3c631...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk!

Anonymkode: 2c5cd...adb

AnonymBruker
Skrevet

Svart dress har alltid og vil alltid se bedre ut enn alle andre farger. Alt annet ser bare komisk og stygt ut

Anonymkode: 4a32e...dda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

RZK❤️

Anonymkode: d8aca...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dress er sexy. Særlig på en mann som jeg er vandt til å se i vanlige klær. Har jobbet på arbeidsplasser der dress er standard, og da blir det helt vanlig, dvs gir meg ingenting mer enn vanlige klær. Så det er vel mer det at man pynter seg en gang iblant

Anonymkode: 442b9...987

Skrevet

:)

For det første: dress er casual. Det er kjole og hvitt, til dels smoking, - om de er mer fryktinngytende - som tilhører det formelle antrekket. Fremdeles.

Og for det andre så er det utrolige mengder med kjipe og dårlige dresser i omløp. De sitter dårlig, er laget av dårlige materialer (bomull, polyester, akryl), og den som har slengt den på seg vet ikke helt hvordan ting er laget for å brukes.

Det er ikke uten videre "sharpt" å være kledd i dress, altså. Jeg tror noe av den motviljen som noen av innskriverne her legger for dagen om dress tilskrives rett og slett feil bruk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...