AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Jeg har en jente på snart 3 som den siste månedene har hatt neseblod ca 3 ganger og skjedd på natten. Blodet stoppet fort men jeg synes det er så skummelt og tenker det verste. Hun piller seg i nesen for hun legger seg og snorker mye. Eller virker tett om natten..mannen mener at det er for varmt / dårlig luft på rommet...... Anonymkode: 629d8...c44
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Ta turen til legen da! Du vil uansett ikke få kvalifiserte svar her inne! Anonymkode: 3299f...93d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Hun blør fordi hun piller seg i nesen. Hør på mannen, og fiks luftkvaliteten på soverommet. Det vil gå seg til Anonymkode: d5897...46d 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har en jente på snart 3 som den siste månedene har hatt neseblod ca 3 ganger og skjedd på natten. Blodet stoppet fort men jeg synes det er så skummelt og tenker det verste. Hun piller seg i nesen for hun legger seg og snorker mye. Eller virker tett om natten..mannen mener at det er for varmt / dårlig luft på rommet...... Anonymkode: 629d8...c44 Ta det helt med ro 😊 jeg har en sønn på 10, og fra han var 2 år har han blødd enorme mengder neseblod. Og alltid om natten, han bare våkner av at det fosser . En gang måtte vi på legevakten for å få stoppet blodet. Han måtte inn og svi blodårene i nesen i fjor, og etter det har det ikke vært mer. Ingenting farlig dersom det ikke er andre symptomer som taler for det, men veldig plagsomt 😅 ta dere en tur til lege . Anonymkode: aafe2...29b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Qmin datter på 8 år blør neseblod titt og ofte. Det bare begynner sånn plutselig. Aldri opplevd at det har skjedd på natten, men kveld og dagtid. Er visstnok helt normalt som at man ikke blør. Prøv å endre luftkvaliteten, se om det hjelper. Dersom barnet ikke har andre plager/symptomer i tillegg er det nok ikke noe, men ring gjerne til legen og luft problemet dersom det bekymrer deg for mye 😊 Anonymkode: 4a510...e34
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Min lillebror blødde ofte neseblod om natten når han var liten. det gikk over. Aner ikke om noe spesielt ble gjort da. Anonymkode: 0e7b5...ce9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Noen blør bare neseblod. Kan se ganske voldsomt ut dersom man ikke er vant. Har både en mann og en på 6 år som plutselig blør. Mannen blør stortsett på dagen, guttungen på natta. Heldigvis har guttungen begynt å våkne i det det starter, så det ser ikke lengre ut som en krigssone i senga. Vi legger en kald vaskeklut over nesa, stopper raskere da. Hvis det blir et gjentagende problem kan legen svi blodårene inne i nesa. Men usikker på hvor små barn de kan gjøre det på. Anonymkode: bbd73...690
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Er det andre i familien / slekta som også blør mye neseblod? Anonymkode: ddf14...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå