AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Lite spørsmål angående tidlige symptomer på graviditet. Hvor tidlig har dere kunne merke ømme bryster/murring etter befruktning? Jeg har et barn fra før, men rart med, kan liksom ikke huske tilbake til det. Eneste jeg vet er at jeg var 100% sikker på at jeg var gravid når jeg testet ved første egentlige mens, men kan ikke huske hvorfor jeg følte meg så sikker. Fornuften min tilsier at det er ALTFOR tidlig å skulle merke noen symptomer, og at ømheten i bryster gjerne bare stammer fra naturlig syklus, men vil gjerne høre andres erfaringer. Hadde eggløsning rundt 27 desember. Anonymkode: 0fdfa...0d0
supernaturalfan Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Murring et par dager før IKM, samme med ømme brystvorter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Har noen opplevd løs mage som et symptom? 9 dpo. Anonymkode: f306b...3db
Fiffig Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Den første uka merka jeg ingenting, men uke to - en uke før mensen - begynte ting å skje. Svak kvalme, ømme bryster, hodepine. Jeg var ganske sikker, da, og jeg hadde rett.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen opplevd løs mage som et symptom? 9 dpo. Anonymkode: f306b...3db Ja. Var uggen i magen i flere dager uten å tenke over at jeg kunne være gravid. Tok test 12 dpo og hadde vel vært løs i magen fra omkring 8-9 dpo ja. Anonymkode: 3548e...40b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå